Gå til innhold

Hun holder hemmelig at hun trener?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en kollega som ser ganske så dvask og overvektig ut. Skulle virkelig ikke tro at hun trener. I det siste har jeg sett henne flere ganger på treningssenteret jeg trener. Flere søndagsmorgener feks vet jeg at hun har trent men når jeg spør hva hun har gjort i helga sier hun ikke noe om det. I tillegg tror jeg hun sliter med ryggen og overhørte sjefen si at hun burde begynne å trene så det ikke blir verre igjen. Hun sa bare at -ja, jeg må nok det. Men hvorfor sier hun det ikke? Det er jo ikke akkurat rusling på mølla heller når hun er der. Jeg tror hun har sett meg der men hun har ikke sagt noe. 
synes det er så rart! 

Anonymkode: 8e11e...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe som jeg forstår godt med den ovenfra og ned holdningen du har.

Anonymkode: 0d491...a46

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, kanskje hun følte at tiden var inne for å gjøre noe med det?  Men det er ikke alle som ønsker oppmerksomhet rund trening og kropp.  Det blir fort spørsmål ut av sånne ting, og det er det mange som vil unngå - meg selv inkludert. Med en gang man forteller at man har begynt å trene så kommer spørsmålene og kommentarene, og alle vil legge seg opp i maten - noe som faktisk kan være litt sårbart. 

så tenker hun ikke vil fortelle om det fordi hun ikke vil ha så mye oppmerksomhet rundt det 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ikke dele alt med kollegaer. Jeg la på meg etter en skade en gang og da jeg sa jeg trente opplevde jeg å få kommentarer som "du ser ikke slik ut". Kollegaer kommenterte også lunsjen min og lurte på om jeg spiste masse om kvelden siden jeg spiste så lite.

Du burde legge deg mindre opp i privatlivet til kollegaer. 

Anonymkode: 08d0e...70d

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er privatliv for mange. Jeg støtter henne fullt ut! 

Anonymkode: fa66b...65b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pga det har du ingenting med? 
du virker veldig opptatt av hva andre gjør.

hun er ikke pliktet til å gi deg et referat om hva hun gjorde i helgen.

kanskje det er noe som er hverdagslig for henne, skulle hun dele at hun spiste frokost også ?

Anonymkode: 532f6...c41

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi i det swkundet du nevner trening, så er det alltid noen bedrevitere som skal fortelle om kosthold, øvelser osvosvosv. I følge deg får hun jo allerede kommentarer ang trening. 

Hun trener for sin egen del, ikke for å skryte til alle andre. Altså, hvorfor er det så viktig for deg at hun sier det? 

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du gidder å henge deg opp i noe du har null komma niks med 

Anonymkode: db15c...533

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener 1 time hver dag. Når noen spør hva jeg skal/har gjort i helgen, sier jeg heller aldri at jeg har trent!

Ikke alle som er like opptatt av å vise frem dette.
 

Anonymkode: 6de93...10b

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun ønsker ikke å ha deg inn i sitt private liv.

Anonymkode: 0d491...a46

Nettopp! Ikke alt man må dele med en kollega.

Man velger ikke sin kollega!

Anonymkode: 0b562...d1b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en kollega som ser ganske så dvask og overvektig ut. Skulle virkelig ikke tro at hun trener. I det siste har jeg sett henne flere ganger på treningssenteret jeg trener. Flere søndagsmorgener feks vet jeg at hun har trent men når jeg spør hva hun har gjort i helga sier hun ikke noe om det. I tillegg tror jeg hun sliter med ryggen og overhørte sjefen si at hun burde begynne å trene så det ikke blir verre igjen. Hun sa bare at -ja, jeg må nok det. Men hvorfor sier hun det ikke? Det er jo ikke akkurat rusling på mølla heller når hun er der. Jeg tror hun har sett meg der men hun har ikke sagt noe. 
synes det er så rart! 

Anonymkode: 8e11e...986

Ikke rart, alle oppegående mennesker forteller kollegaer minst mulig om privat livet. Jeg var dum og fortalte jeg trente!  Når jeg fikk skadde i ryggen var arbeidsgiver rask ute å hinte til at jeg hadde skadet meg på trening.

Anonymkode: d45bf...ef8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Giftmann30

Jeg fikk kjæreste, og giftet meg har enda ikke fortalt det på jobb, når jeg fikk barn så fikk de på jobb vite det når jeg skulle i pappa perm 🤣. De tror jeg er alene pappa, svare ikke når de spør om kjærste/ kone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurt å ikke fortell, da er det ikke noe mas om man slutter.

Anonymkode: d45bf...ef8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Giftmann30 skrev:

Jeg fikk kjæreste, og giftet meg har enda ikke fortalt det på jobb, når jeg fikk barn så fikk de på jobb vite det når jeg skulle i pappa perm 🤣. De tror jeg er alene pappa, svare ikke når de spør om kjærste/ kone

Det der er bare rart.

Anonymkode: 1113a...b02

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg forteller heller ikke at jeg har trent i helgen, på samme måte som at jeg ikke forteller at jeg har spist middag eller gått på tur med hunden. Det er uinteressert. Har også forståelse for at ei som sliter med overvekt kanskje ikke vil legge et stort fokus på treningen eller kostholdet sitt, det er som regel et sårt tema. 

Hvorfor henger du deg opp i dette? Skikkelig rart. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en kollega som ser ganske så dvask og overvektig ut. Skulle virkelig ikke tro at hun trener. I det siste har jeg sett henne flere ganger på treningssenteret jeg trener. Flere søndagsmorgener feks vet jeg at hun har trent men når jeg spør hva hun har gjort i helga sier hun ikke noe om det. I tillegg tror jeg hun sliter med ryggen og overhørte sjefen si at hun burde begynne å trene så det ikke blir verre igjen. Hun sa bare at -ja, jeg må nok det. Men hvorfor sier hun det ikke? Det er jo ikke akkurat rusling på mølla heller når hun er der. Jeg tror hun har sett meg der men hun har ikke sagt noe. 
synes det er så rart! 

Anonymkode: 8e11e...986

Du legger deg opp i din kollegas privatliv, hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker

Hun har ikke meldeplikt for deg. Skjønner godt at hun ikke gadd å svare deg. Måten du legger ut om henne her, er respektløs og nedlatende. Om hun trener for sin egen helse, er det flott. Det er der fokuset burde ligge. Pass på deg selv, og la henne trene i fred. Slutt å overhøre samtaler. Det er frekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter i spenning på om TS tør komme på banen for å svare alle oss som lurer på hvorfor lure på dette.

Anonymkode: d4dbf...1bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...