Gå til innhold

Hun holder hemmelig at hun trener?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Giftmann30 skrev:

Innsats? Hva prater du om. 

Altså, hvis sjefen tar opp med henne at hun bør trene for å holde ryggen frisk, og hun gir inntrykk av at hun ikke trener. Hvis hun da blir sykemeldt pga vond rygg og allerede sjefen ikke tror at hun har gjort noe for å unngå det når hun faktisk gjør det? 
jeg er ikke en ond person, jeg liker henne godt og vi har en god tone. Jeg ser på henne som en god kollega som jeg trives godt med. Det var på  ingen måte meningen å blande meg og jeg trodde ikke det var så ille å spørre her inne.. sorry, sorry , sorry! 

Anonymkode: 8e11e...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, dei fleste eg kjenner vil seie at eg trener ein del. Men om eg har hatt mine to vanlege treningsøkter og ein gåtur eller to ei helg, så ville eg også sagt at eg ikkje hadde gjort noko den helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Hva om hun ikke fortalte at hun var i butikken i helga? Holder hun det også hemmelig?

Anonymkode: 783b5...9d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det jeg har gjort i helgen er helt vanlige rutine ting så er jo det logiske svaret»ikke noe spesielt»

sorry altså men hjelp for en kjedelig person som svarer på det spørsmålet med detaljerte oppskrifter på middagen de lagde ihelgen og hvor og hvordan de trente og hva de så på TV ...😂

Men dere har en frekk sjef! Makan, å anta at hun ikke trener for å hjelpe ryggen, det var en utidig kommentar fra en leder.

Endret av pautina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Giftmann30 skrev (På 21.11.2020 den 20.16):

Helt vanlig å spørre om hva man har gjordt, også svare man gjerne noe menighetsløse. Folk flest legger jo ikke ut så mye om seg selv. Hva har du gjordt i helgen?

jo vel, har knulla kona, spist pizza, sett på TV . Eller sier folk bare noe som at de har slappet av?

Jeg pleier svare: "ikke noe spesielt". Gidder ikke sitte på jobb å dele hva jeg gjør på privaten.

Har du planer for helgen? Da svarer jeg alltid nei 😂

Anonymkode: 0b562...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...