Gå til innhold

Hun holder hemmelig at hun trener?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Venter i spenning på om TS tør komme på banen for å svare alle oss som lurer på hvorfor lure på dette.

Anonymkode: d4dbf...1bd

Det er ikke sånn at jeg legger meg borti det. Jeg har heller ikke sagt noe. Men hun sa jo ikke noe til sjefen heller og da setter hun jo seg selv i dårlig lys? Men har tydeligvis invadert henne da.., trodde det var vanlig å spørre hva man har gjort i helg F.eks? 

Anonymkode: 8e11e...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Giftmann30
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sånn at jeg legger meg borti det. Jeg har heller ikke sagt noe. Men hun sa jo ikke noe til sjefen heller og da setter hun jo seg selv i dårlig lys? Men har tydeligvis invadert henne da.., trodde det var vanlig å spørre hva man har gjort i helg F.eks? 

Anonymkode: 8e11e...986

Helt vanlig å spørre om hva man har gjordt, også svare man gjerne noe menighetsløse. Folk flest legger jo ikke ut så mye om seg selv. Hva har du gjordt i helgen?

jo vel, har knulla kona, spist pizza, sett på TV . Eller sier folk bare noe som at de har slappet av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Men hun sa jo ikke noe til sjefen heller og da setter hun jo seg selv i dårlig lys? 

Anonymkode: 8e11e...986

Hvorfor setter hun seg selv i et dårlig lys?

Anonymkode: 19854...771

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg trener, ingen som vet det. Mange har en tendens til å tro at mange av oss som er feite bare sitter på ræva og ikke vet hva trening er. Det er nok mye av grunnen for at hun ikke gidder å prate om det med noen, tenker jeg. Dessuten så er det med trening som det er med sykdom, prater man om det så blir det emne hver gang man treffes og det gidder ikke alle. Noen vil gjøre ting andre vil prate om det. 😛 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor setter hun seg selv i et dårlig lys?

Anonymkode: 19854...771

Fordi hun ikke gjør en innsats for å holde den vonde ryggen frisk?

Anonymkode: 8e11e...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du setter deg selv i et dårlig lys, TS.

Anonymkode: 5c187...a51

Hvorfor det??? Hva mener du jeg har gjort galt? Herregud!!

Anonymkode: 8e11e...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor det??? Hva mener du jeg har gjort galt? Herregud!!

Anonymkode: 8e11e...986

Du blander deg borti ting du ikke har noe med, og legger ut denne ikkesaken på kvinneguiden i tillegg. 

Anonymkode: 5c187...a51

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Giftmann30
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi hun ikke gjør en innsats for å holde den vonde ryggen frisk?

Anonymkode: 8e11e...986

Innsats? Hva prater du om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi hun ikke gjør en innsats for å holde den vonde ryggen frisk?

Anonymkode: 8e11e...986

Synes det sier mer om dere, hvis dere føler hennes svar sette henne i dårlig lys.

Anonymkode: 19854...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel strengttatt ingen noe med å gjøre, og at hun ikke velger å fortelle noe om det så... ja da velger hun ikke det. Skjønner hu godt! Med så mange fordommer mot mennesker i en litt større kropp som det er, som TS viser perfekt i denne tråden. Man kan trene og spise vanlig kost og fortsatt være overvektig uten at det er noe «galt» med det. Jeg trener aktivt og går mange turer, i mye bedre fysisk form en mine mer smalere venninner, men om dere skulle satt oss ved siden av hverandre hadde de fleste trodd jeg var den late... Så igjen, skjønner godt at det er et tema hun ikke tar opp med en kollega som strengttatt burde fokusere på seg selv. 

Anonymkode: 7af65...fc2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er omtrent like konstruktivt og fornuftig bruk av tankevirksomhet som å lurte på hvordan folk gjør det på dass. Å gruble rundt på om de bretter eller krøller papiret.  Eller hvorfor ikke folk forteller  på jobb rundt hvordan de foretrekker å pule. Om de har prøvd hasj eller aldri noen gang engang har drukket alkohol. Du tar kanskje  tegninga?? Privat er privat 😊

Anonymkode: db15c...533

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ønsker ikke oppmerksomhet rundt det. Hun er nok klar over sin dvaske kropp og prøver å gjøre noe med det. Hun ønsker ikke at andre skal vite om det hvis hun feiler. Hold deg til dine egne saker du

Anonymkode: cd9c1...03d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Giftmann30 skrev:

Hvorfor?

Det var ikke mitt innlegg, det du svarte på, men jeg svarer likevel. Jeg er veldig for å være privat, jeg ser den, men det får nå være grenser. Hvis jeg fikk vite at samboer/den jeg var sammen med fortiet/underslo min eksistens og vårt forhold i den grad at kollegene trodde han var alenefar, da hadde jeg lurt veldig på hva slags mann jeg hadde valgt å få barn med. For andre kan det virke som at du skjuler det fordi du er flau over den du er gift med.

Og hvis noe skjer med deg i en jobbrelatert sammenheng, en ulykke eller noe, ville det jo sannsynligvis ta ganske lang tid før ektefellen din fikk vite om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Giftmann30
13 minutter siden, ti10 skrev:

Det var ikke mitt innlegg, det du svarte på, men jeg svarer likevel. Jeg er veldig for å være privat, jeg ser den, men det får nå være grenser. Hvis jeg fikk vite at samboer/den jeg var sammen med fortiet/underslo min eksistens og vårt forhold i den grad at kollegene trodde han var alenefar, da hadde jeg lurt veldig på hva slags mann jeg hadde valgt å få barn med. For andre kan det virke som at du skjuler det fordi du er flau over den du er gift med.

Og hvis noe skjer med deg i en jobbrelatert sammenheng, en ulykke eller noe, ville det jo sannsynligvis ta ganske lang tid før ektefellen din fikk vite om det. 

Arbeidsgiver er jo informert.. så klart har jo henne som pårørende , er snakk om random kollegaer, lyver ikke til den men gidder ikke å legge ut info om meg selv. Jeg er der for å jobbe og elsker å være anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overvektig og trener på treningssenter. Hver gang jeg har vært dum nok til å nevne det skal drt alltid komme en belærende lekse om "det er på kjøkkenet kiloene renner av". Ja vel, som om jeg ikke visste det fra før av. Som om trening ikke har andre helsemessige fordeler. Som om man ikke kan være glad i å bevege seg og glad i å spise samtidig. 

Så jeg trener i fred og i skjul, og med mindre hun hilser på deg så holder du kjeft.

Anonymkode: ed286...fc4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit hvor glad jeg er over at du (forhåpentligvis) ikke er kollegaen min, Ts 

Anonymkode: a4b93...87b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også det at med en gang man innrømmer at man har begynt å trene (spesielt for overvektige), så blir det et ekstra press på at man ikke kan mislykkes. Og om man faller av treninga, så vil nedturen av det bli enda verre om folk rundt VET at du har prøvd å komme i form men falt av. Da kommer spørsmål som "trener du enda eller?" osv. 

La henne trene i fred. Hun har tydeligvis lyst til å jobbe med seg selv i fred. 

Anonymkode: c11d2...08a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...