Gå til innhold

Din rareste mat/drikke-guilty


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjør det ikke nå, men da jeg var barn, spiste jeg de tørkede grønnsakene som fantes i gryterettposer, sammen med litt av posepulveret. Min mor fortvilte noen ganger over halvspiste gryterettposer :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 21.11.2020 den 17.45, AnonymBruker skrev:

I nød spiser jeg syltetøy med kremboksspray 🤣

Anonymkode: 82ccc...f91

Å namnam, skikkelig deilig dessert!

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg vil ha noe varmt og enkelt snack-y mat, så digger jeg makaroni med smør, chiliketchup, krydder (oregano, cayennepepper) og revet ost.

Anonymkode: b25b9...f5b

Dette er godt!

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

-Drikker vaniljesaus rett fra kartongen.

 

Anonymkode: 67574...c96

Guilty as charged!

Hvis jeg får cravings på en skikkelig sukker-og-fettbombe, så lager jeg meg en sandwich der den ene skiven har masse smør og nugatti på, den andre skiven har peanøttsmør. Nytes med et stort glass iskald melk til! Aaaaaahhhh!

Anonymkode: 8bfb9...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser Mais fra boksen, jeg elsker mais og får ofte høre at jeg spiser mais med litt taco😄

Jeg spiser rå gjærdeig, blir dog veldig oppblåst så det er ikke mye, men sniker til meg en bit eller to når jeg baker

Elsker skalkene på brødet, samboeren synes det er helt topp og sparer dem til meg

Jeg elsker kanel og skulle gjerne ha maulet det også, men klok av skade og gjentar ikke det. Jeg spiser også her kanel med litt grøt😅

Jeg spiste også sitron som om det var appelsin tidligere, altså skrelte den og spiste båtene.

 

Kanskje ikke veldig guilty pleasure men når jeg skal kjøpe godis til meg selv blir det Kick, Gomp og Badeball(gul eller grønn) og jeg håper alltid vedkommende bak kassa tror jeg har barn😄

 

 

Anonymkode: 876f7...ec1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager potetmos med mandelmelk,slenger på en god mengde eldorado margarin,masse sprøstekt løs og avslutter med flaksalt

Høvler masse Go’vegan ost og dypper i bergbys sennep

Anonymkode: 7e7dd...076

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar meg gjerne et par-tre skjeer grovsennep om jeg er fysen. Rett fra glasset🤤

Anonymkode: c034c...fcd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg drikker melk som tørstedrikk, elsker melk! Det er faktisk en bedre «hydrator» enn vann 👌🏻

Når jeg virkelig skal kose meg lager jeg den absolutt beste comfortfood jeg vet om; tacokjøttdeig blandet inn i Mils potetstappe. Denne blandingen inn i et pitabrød 👌🏻 Det er helt super fantastisk! 🙌🏻 Kanskje karbohydrat overload, men super godt! 👌🏻

Tar og ofte å lager hjemme laga potetstappe og serverer det med agurk ved siden av. Det må lages på min måte, potetstappe, som er «stappet» via bruk av en stavmikser, slik at mosen får den skikkelige fantastiske (eller grusomme alt etter hva du spør) limete konsistensen. Den må druknes i gressløk, slik at det smaker mer gressløk enn potet. Og de normale ingrediensene som smør, melk og nok salt. Har agurk i biter ved siden av. Et eller annet med den smakskomboen er bare helt 👌🏻👌🏻 (Men dette er ikke noe jeg ville servert til noen, da det er «feil» måte å lage stappe på og et litt merkelig tilbehør 😂).

Anonymkode: 97184...e38

Jeg blander agurk inn i potetmosen!! Det er kjempegodt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor nevner de fleste "pålegg" uten brød som noe rart å spise? Det er jo ikke som at brødet bidrar med noe særlig der, så selvfølgelig kan man spise det alene. Alle gjør det. Det er ikke rart.

Anonymkode: b93fc...d11

Jeg tror det er fordi mange fra barnsben av er opplært til at pålegg ikke skal spises alene. Opprinnelig var det nok regnet som sløsing, men nå henger det kanskje igjen som en slags moralsk indignasjon.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.11.2020 den 17.46, AnonymBruker skrev:

 Pepperkake-deig. :nisseblunk:     

 Eller deig til sjokoladekake.     

Anonymkode: 797cd...132

Trodde jeg var den eneste omtrent 🤭 Kan kjøpe Toro langpanne bare å blande deigen for å kun spise den😂🙊

Anonymkode: 0b102...e9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før kunne jeg røre sammen smør og sukker og spise med skje. Og så elsket jeg wasa frukost med masse smør og nugatti blandet godt sammen.

Etter at Smash kom har jeg sluttet med dette...

Anonymkode: 2789c...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koker opp pasta, spruter heinz(!) ketchup oppå, så piffikrydder, så kebab eller rømmedressing, så et lag med osteskiver (ikke revet), gjentar prosessen 1-2 ganger, så inn i mikroen i 3 minutter. Blander alt sammen med en gaffel og gafler på 

En skje sriracha mens jeg lager middag er også godt 

Anonymkode: 3a189...35b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløtegratinert spinat! En pakke frossen spinat, en dl fløte, hvitløk, pepper og revet muskat. Kokes/gratineres til en kremet konsistens.

Nytes best sammen med et glass iskald Pepsi Max :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.11.2020 den 21.42):

Skjærer osteskiver som jeg ruller rundt jalapenos.

Anonymkode: f289d...7fe

Høres jo kjempedigg ut! 👌😊 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.11.2020 den 15.41):

Slå denne dere, dyppe kalde pølser i taco-salsa. 

Anonymkode: caf32...c50

Jeg synes faktisk kalde pølser er best! 

Jeg kunne maule ost, brunost, skinker og annet pålegg. På slanking nå og sier seg selv hvorfor jeg gikk opp i vekt. 

Men pålegg er jo ikke så rart da. Kan ellers spise crabsticks dyppet i kaviar, syltetøy "pakket" inn i brunost, bananskiver med smør. 

Anonymkode: effc5...8b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Moren min drakk rekelake og hadde tyttebærsyltetøy på skiva, en annen ting hun gjorde da hun var yngre var å ha majones og syltetøy på samme skiva.

Anonymkode: f289d...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskeboller i hvit saus, poteter og gulrot. Most sammen med ketchup og karri.

Knekkebrød med grov sennep og bananskiver.

Brødskive med honning og salami.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får periodevis dilla på havregryn, melk og oboypulver.. ganske mye oboy på...

Anonymkode: f3a7b...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...