Gå til innhold

Din rareste mat/drikke-guilty


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 timer siden, Moonlight40 skrev:

Marinerte hvitløksbåter og chili fylt med kremost 

Hva er rart med det? Det er jo helt vanlig tapastilbehør som helt fint kan spises alene?

Jeg tror ikke jeg spiser noe som blir sett på som rart, er litt kjedelig på den måten. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor nevner de fleste "pålegg" uten brød som noe rart å spise? Det er jo ikke som at brødet bidrar med noe særlig der, så selvfølgelig kan man spise det alene. Alle gjør det. Det er ikke rart.

Anonymkode: b93fc...d11

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Pepperkake-deig. :nisseblunk:     

 Eller deig til sjokoladekake.     

Anonymkode: 797cd...132

Det sier seg selv, siden å spise røra er den beste delen med sjokoladekake😍

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er usunt som fy, men jeg er en sucker for pasta. Jeg kan spise 2 pk med mr lee nudler på rappen, evt lage meg makaroni, spagetti e.l med bare smør. 

Jeg holder vekta, men det er neppe noe spabehandling for fordøyelsessystemet.

Anonymkode: 636a7...bf5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ostepop med salsa. Det er godt! Ostepoppen spises selvsagt med gaffel.

Anonymkode: b3e35...7ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havgregrøt med rosenkål oppå 😂 Noen ganger sågar litt dressing på toppen. 

Anonymkode: 7cc3e...967

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Havgregrøt med rosenkål oppå 😂 Noen ganger sågar litt dressing på toppen. 

Anonymkode: 7cc3e...967

Hah! Den var ny😂

Anonymkode: c034c...fcd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fint spise saus som suppe, synes ofte at sausen er det beste med hele måltidet. 

Spekeskinke eller reker dyppet i majones. 

Pasta med smør og ketchup - beste jeg vet om! 

Mais (fra boks) med smør og salt i microovn. 

 

Anonymkode: 83156...266

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan spise brelett med skje, men er jo ikke bra for helsa så gjør det ikke...men slikker gjerne kniven etter jeg har smurt meg en skive med masse smør på!!

bare ELSKER brelett

 

har saus med poteter og ikke poteter med saus 😂

Endret av Vin_fruen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.11.2020 den 12.32, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøper tomatsalsa med intensjonen om å spise rett fra glasset.

Kjøper gjerne en pakke kokt skinke/hamburgerrygg/roastbeef og spiser opp hele pakka som et mellommåltid. 

Aldri smakt ren melk. Kunne aldri i min villeste fantasi truffet meg å skulle «ta meg et glass melk». 
 

Hva er deres?😀

Anonymkode: c034c...fcd

Jeg drikker melk som tørstedrikk, elsker melk! Det er faktisk en bedre «hydrator» enn vann 👌🏻

Når jeg virkelig skal kose meg lager jeg den absolutt beste comfortfood jeg vet om; tacokjøttdeig blandet inn i Mils potetstappe. Denne blandingen inn i et pitabrød 👌🏻 Det er helt super fantastisk! 🙌🏻 Kanskje karbohydrat overload, men super godt! 👌🏻

Tar og ofte å lager hjemme laga potetstappe og serverer det med agurk ved siden av. Det må lages på min måte, potetstappe, som er «stappet» via bruk av en stavmikser, slik at mosen får den skikkelige fantastiske (eller grusomme alt etter hva du spør) limete konsistensen. Den må druknes i gressløk, slik at det smaker mer gressløk enn potet. Og de normale ingrediensene som smør, melk og nok salt. Har agurk i biter ved siden av. Et eller annet med den smakskomboen er bare helt 👌🏻👌🏻 (Men dette er ikke noe jeg ville servert til noen, da det er «feil» måte å lage stappe på og et litt merkelig tilbehør 😂).

Anonymkode: 97184...e38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt mulig pålegg blir mumset i tide og utide. Det hender jeg kjøper en liten brie og ingenting av den blir inntatt med brød/kjeks. Men gjerne med paprika/oliven/druer. 
 

Parmaskinke er jo best rett fra hånda hehe 

Ta en stor slurk lønnesirup alene.. det skjer nå og da... 

spiser ofte tomat på samme måte som et eple :) suger ut væsken etterhvert som jeg spiser. 
 

Artisjokk hjerter spiser jeg mye for seg selv, sykt digg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

drikke eggedosis med o'boy i  😁

og om jeg skal spise is, så blir det sørlandsis, pistasje med sjokoladebiter, og da må jeg også ha en god dose med både sjokoladesaus og karamellsaus over!

om jeg lager ostesmørbrød i ovn MÅ jeg ha paprika på, men om jeg lager toast i toastjern så takler jeg ikke paprika! Og om noen har laget kalde smørbrød med ost og paprika, så klarer jeg ikke spise osten engang... jeg har ett veldig elsk/hat forhold til paprika 😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fint spise (myyyyye) gastromat alene. Altså uten noe annet. 

Anonymkode: 9f428...269

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om jeg er alene hjemme kan jeg spise spaghetti med salt og smør og synes det er digg.

Om jeg har skikkelig søtsug kan jeg lage en tjukk blanding av oboy og melk og spise det med skje...

 

Anonymkode: f1ccd...ba5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i ukokte nudler. Har ikke kokt en pakke nudler på sikkert 10 år. Jeg bare knekker dem opp i små biter, har på krydderet og spiser dem som snacks. Funker ikke med alle varianter, noen er litt for harde. 

Ellers så elsker jeg småsvidd mat. Ikke fullstendig brent, men det godt stekte belegget som gjerne ligger i panna etter man har stekt noe på høy varme. Pleier å skrape utav det etter middag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender jeg kjøper babygrøt fordi jeg synes det smaker godt. :sjenert: 

Mais rett fra boksen.

Spise Nugatti med skje rett fra boksen.

Deiger og rører er generelt veldig godt. Elsker krumkakerøre, jeg kan fort spise opp halve røra mens jeg steker.

Spiser kun kokt skinke, rett fra pakka.

Drikke vaniljesaus rett fra kartongen.

Spise vaniljekrem rett fra kartongen.

Spise erter rett fra boksen.

Spise ukokte nudler, men det må være yum yum-nudler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...