Gå til innhold

Fingrer de fleste menn dama i rumpa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har enda ikke vært borti en kvinne som ikke har funnet gleden av å få fingertuppen i anus. Enkelte liker den lengre inn, andre helt inn, med eller uten bevegelse i det du stimulerer vagina og klitoris. 

De som hevder annet har så store mentale, og ikke den kvinner jeg synes er interessante. 

Anonymkode: a7fae...90a

*mentale sperrer

Anonymkode: a7fae...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en kvinne som elsker det. Det må være så vanskelig å ha en partner som har aversjon mot slikt. Lurer på om det går an å finne ut av det sammen? Åpen prat om hva man vil prøve å hvorfor. Finne ut om det er noe som er greit, f.eks å spytte på finger og bare kile rumpehullet på utsiden (hvis partner ikke vil ha en finger inn). Eller bruke hanske, hvis partner ikke vil ha fingeren inn der.

TS. du kunne også prøve å ha en liten analplugg? Den kan bare være der under samleie, det er deilig, og du får kjenne noe av den følelsen du drømmer om. Dessuten kan du både sette den inn, og ta den ut selv.

Anonymkode: bc049...e0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, ArneAnd skrev:

Selvsagt, noe annet ville vært overgrep. 

Var bare måten du skrev det på, at ingen protesterte. Regner med du snakker sant altså når du sier du hadde samtykke. Bare at noen ganger så har man ikke det hvis man kjører på uten respons, om du skjønner. 

Anonymkode: c6924...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.11.2020 den 13.22, Badbunny skrev:

Mannen min gjør det, er sykt digg. Men du bør kanskje ikke presse han hvis han ikke vil. 

Blir det brunt?

Anonymkode: 36253...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir det brunt?

Anonymkode: 36253...1b8

For det første er det ikke slik at det ligger masse avføring i «kanalen» der. Det ligger lenger opp der det ikke er mulig å komme til. Har aldri opplevd noe brunt ever verken ved fingring eller hele kuken inn. For det andre så er det vanlig å dusje og gjøre seg ren før man driver med ting i ræva, er det ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var bare måten du skrev det på, at ingen protesterte. Regner med du snakker sant altså når du sier du hadde samtykke. Bare at noen ganger så har man ikke det hvis man kjører på uten respons, om du skjønner. 

Anonymkode: c6924...ec1

Klønete formulert av meg. Har selvfølgelig alltid følt meg fram og sett an reaksjon og hørt på tilbakemeldinger. Alle har likt det, ellers hadde jeg jo latt være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, ArneAnd skrev:

Klønete formulert av meg. Har selvfølgelig alltid følt meg fram og sett an reaksjon og hørt på tilbakemeldinger. Alle har likt det, ellers hadde jeg jo latt være. 

Det er bra :)

Anonymkode: c6924...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2020 den 23.18, AnonymBruker skrev:

Min mann vil dessverre ikke prøve analsex. Men jeg synes han burde fingre meg i rumpa da. Eller er jeg kravstor? 

 

hva med noe annet? Kanskje du kan be ham om å bruke "tynn" dildo , istedenfor finger?

Nei, du er ikke kravstor. Kanskje han ikke vil bruke finger i det hullet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes man skal ha respekt for at partner ikke vil leke med området der avføring kommer ut.

Selv har jeg aldri sunket ned i denne typen perversiteter da jeg synes det er ekkelt.

Nå er det slik at til tross for, eller kanskje på grunn av at jeg er en stor og sterk mann som er veldig godt utrustet så er det en god del kvinner som har lyst å prøve mine 23 x 18,5 i anus. 
 

Jeg lar det skje, men da alltid med kondom og hun må selv ta den av etterpå. Det som er forunderlig er at mange kvinner tar hele lengden opp i anus, mens de i skjeden bare greier litt over halve.

Til menn som går og drømmer om analsex med partner vil jeg bare si at det er oppskrytt og så trangt at det nesten er smertefullt.
 

Nå er det kanskje ikke like trangt for alle menn når jeg tenker meg om 😊......Men for oss velutviklede alfamenn er det bedre med normal sex.

DigBick

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HarryDotter skrev (På 21.11.2020 den 10.36):

Folk aner ikke hva de går glipp av.

Å jo da. Har prøvd. Fantes ikke noe jævligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BigOne23 skrev (8 minutter siden):

Jeg synes man skal ha respekt for at partner ikke vil leke med området der avføring kommer ut.

Selv har jeg aldri sunket ned i denne typen perversiteter da jeg synes det er ekkelt.

Nå er det slik at til tross for, eller kanskje på grunn av at jeg er en stor og sterk mann som er veldig godt utrustet så er det en god del kvinner som har lyst å prøve mine 23 x 18,5 i anus. 
 

Jeg lar det skje, men da alltid med kondom og hun må selv ta den av etterpå. Det som er forunderlig er at mange kvinner tar hele lengden opp i anus, mens de i skjeden bare greier litt over halve.

Til menn som går og drømmer om analsex med partner vil jeg bare si at det er oppskrytt og så trangt at det nesten er smertefullt.
 

Nå er det kanskje ikke like trangt for alle menn når jeg tenker meg om 😊......Men for oss velutviklede alfamenn er det bedre med normal sex.

DigBick

Ja jøsses :ironi:

Anonymkode: 89f43...12c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann her. Ingenting skal opp i rumpa. Hverken hos meg, eller hos kjæresten.

Heldigvis er kjæresten min veldig enig i akuratt det.

Anonymkode: 885b4...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
OPIgirl skrev (På 23.11.2020 den 13.58):

Å jo da. Har prøvd. Fantes ikke noe jævligere.

Da gjøres det ikke riktig. Punktum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 20.11.2020 den 23.19):

Hadde klikket hvis noen ga meg en finger i rumpa!

Anonymkode: 86f69...2c3

Kjedelig du er da......... 😉

Anonymkode: c1fa1...0ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dem pleier å stønne bra når man gjør det hvis dem vil og har sagt ja i forkant 😎

Anonymkode: 85b40...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
AnonymBruker skrev (På 22.11.2020 den 15.30):

Flere venninner jeg har pratet med sier de opplever mange menn opptatt av analsex, og lurer på om det er en motesak. Ingen av dem eller jeg liker denne fingeren i rompa, men protesterer ikke. Tror mange damer kjenner på at det forventes at det skal man finne seg i/ være med på.

Anonymkode: e3b67...853

Hvorfor skal kvinner bestandig fremstilles som tvungede offer og ryggradløse, som ikke tør å si nei? Føles det ikke litt nedverdigende for dere selv? Dere fremstiller dere selv som uten evne til å si nei.

Så logikken er at dersom kvinner nyter analsex så er det selvsagt en mann som presser på med tvang i kulissene? En kåt dame kan altså ikke være så freakishly gæren at hun tester ut seksualiteten sin og finner analsex til å være kjempegodt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...