Gå til innhold

Fingrer de fleste menn dama i rumpa?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mannen min gjør det, er sykt digg. Men du bør kanskje ikke presse han hvis han ikke vil. 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvor vanlig det er.

Men jeg har gjort det på samtlige jeg har hatt sex med.

• Liker 2
Skrevet

Menn har prostata, skjønner det kan gi dem nytelse. Men kvinner har vel ikke følelser ved og i rompa? Og rompa er stedet der bæsj kommer ut. Ekkelt! Og det lukter vel ikke godt der? Og fullt av tarmbakterier. Aldri skjønt det der😀

Anonymkode: e3b67...853

• Liker 5
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn har prostata, skjønner det kan gi dem nytelse. Men kvinner har vel ikke følelser ved og i rompa? Og rompa er stedet der bæsj kommer ut. Ekkelt! Og det lukter vel ikke godt der? Og fullt av tarmbakterier. Aldri skjønt det der😀

Klitoris skal jo være en lang ting som også er på innsiden av kroppen, så man kan stimulere andre punkter på klitoris.. tror det er det som er greia. Men jeg er ikke interessert i anal selv. 

Anonymkode: d903b...fb5

Skrevet

Tror det har vært omtrent 50/50.

Jeg pleier å snakke med sexpartnerne mine om hva man liker og ikke liker, helst på forhånd men også underveis (det er mao lite av det å plukke opp tilfeldige menn på bar her i gården). Syns det funker bra og gjør at begge blir tryggere og slapper mer av. Så anbefaler deg jo bare å snakke med mannen din. 

• Liker 1
Skrevet

De første 6-7 årene gjorde han det, men nå gidder han ikke..

Anonymkode: 1aea9...312

Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på seksualitetsrommets retningslinjer. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Det har jeg gjort med alle damer jeg har hatt seg med tror jeg, og ingen har protestert eller gitt uttrykk for at de ikke liker det. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, ArneAnd skrev:

Det har jeg gjort med alle damer jeg har hatt seg med tror jeg, og ingen har protestert eller gitt uttrykk for at de ikke liker det. 

Flere venninner jeg har pratet med sier de opplever mange menn opptatt av analsex, og lurer på om det er en motesak. Ingen av dem eller jeg liker denne fingeren i rompa, men protesterer ikke. Tror mange damer kjenner på at det forventes at det skal man finne seg i/ være med på.

• Liker 2
Skrevet
På 20.11.2020 den 23.18, AnonymBruker skrev:

Min mann vil dessverre ikke prøve analsex. Men jeg synes han burde fingre meg i rumpa da. Eller er jeg kravstor? 

Anonymkode: c28af...921

Jeg har hatt noen kvinnelige sengepartnere gjennom årene, og de fleste damene jeg har møtt nyter det voldsomt,men en må gå frem på rette måten.Litt glidemiddel på finger,...bare kiler litt rundt anus først,for å varme opp,ta det forsiktig og sakte så nyter nok de fleste damene å bli kost litt der. Jeg synes absolutt ikke du er kravstor, men du har bare feil partner. Jeg mener at begge parter i et forhold skal strekke seg langt i å tilfredsstille den andre part i senga. I min verden så er det seksuelle veldig viktig om et forhold skal vare livet ut,det er snakk om å gi og ta, både i senga og ellers.

Anonymkode: e1de0...c6e

Skrevet

Du er ikke kravstor. Bare å spørre det. Vil han ikke så vil han ikke. Noen liker å gjøre det, andre ikke. 

Skrevet

Tror ikke de fleste menn gjør det, men vet ikke. Jeg hadde hvert fall ikke godtatt det. Hvis du vil er det lov å spørre, men er veldig viktig at du ikke presser ham. 

Anonymkode: c6924...ec1

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt noen kvinnelige sengepartnere gjennom årene, og de fleste damene jeg har møtt nyter det voldsomt,men en må gå frem på rette måten.Litt glidemiddel på finger,...bare kiler litt rundt anus først,for å varme opp,ta det forsiktig og sakte så nyter nok de fleste damene å bli kost litt der. Jeg synes absolutt ikke du er kravstor, men du har bare feil partner. Jeg mener at begge parter i et forhold skal strekke seg langt i å tilfredsstille den andre part i senga. I min verden så er det seksuelle veldig viktig om et forhold skal vare livet ut,det er snakk om å gi og ta, både i senga og ellers.

Anonymkode: e1de0...c6e

Uenig i det uthevede, for det er ikke alle som vil gjøre alt og det bør respekteres hver gang, i stedet for at man føler at man må gå lenger. Men hvis sex er viktig for deg så kan du godt ha kriterier der, og så ikke gå inn i eller forbli i forhold der du ikke får det du vil på det planet uten å presse partneren. 

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg tror ikke de fleste menn er skaphomser eller tenker mer på å dominere enn kjærlighet, så de er ikke opptatte av rompehullet.

Anonymkode: 94d16...347

Skrevet

Hvis du liker det syns jeg mannen burde gjøre det for din nytelse. Man kan jo ta kondom på fingeren hvis det er det om å gjøre liksom. Hadde aldri opplevd det før med nåværende partner og SHIT jeg har gått glipp av noen heftige orgasmer gitt. 

Anonymkode: bb2b8...5a8

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere venninner jeg har pratet med sier de opplever mange menn opptatt av analsex, og lurer på om det er en motesak. Ingen av dem eller jeg liker denne fingeren i rompa, men protesterer ikke. Tror mange damer kjenner på at det forventes at det skal man finne seg i/ være med på.

Du liker det ikke, men protesterer ikke... Spør du meg er det på grensen til overgrep hvis partneren bare gjør ting med deg uten å være sikker på at du vil. Hvis du samtykker selv om du ikke liker det, så anbefaler jeg deg å prøve å stå mer opp for dine grenser. 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, ArneAnd skrev:

Jeg håper du har hatt samtykke til det da?

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper du har hatt samtykke til det da?

Selvsagt, noe annet ville vært overgrep. 

Skrevet

Har enda ikke vært borti en kvinne som ikke har funnet gleden av å få fingertuppen i anus. Enkelte liker den lengre inn, andre helt inn, med eller uten bevegelse i det du stimulerer vagina og klitoris. 

De som hevder annet har så store mentale, og ikke den kvinner jeg synes er interessante. 

Anonymkode: a7fae...90a

Skrevet
På 20.11.2020 den 23.31, AnonymBruker skrev:

De fleste menn gjør det ja.

Men det finnes en del menn som synes damerumper er ekle og du har en sånn mann tydeligvis. Du kan jo ikke tvinge han, du må bare respektere at han synes rumpa di er motbydelig.

Anonymkode: ba462...245

Hvem er de fleste menn? 

Ingen av dem jeg har vært med har gjort det.. 

Kun en av ca ti har spurt.. 

Anonymkode: 30d53...250

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...