Gå til innhold

Fingrer de fleste menn dama i rumpa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min mann vil dessverre ikke prøve analsex. Men jeg synes han burde fingre meg i rumpa da. Eller er jeg kravstor? 

Anonymkode: c28af...921

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper ikke de fleste menn gjør det. Det hadde ikke vert aktuelt her, men du får jo bare spørre om du vil det da. 

Anonymkode: d903b...fb5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, du hadde ikke vært kravstor her i hvert fall. Hadde det vært motsatt hadde du kanskje vært litt prippen 😄 

Anonymkode: 2ff92...a72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vel vanlig.. jeg liker ikke at det blir rettet oppmerksomhet mot analen min, men det er da nok andre som syns det er greit. 
Det som IKKE er greit, er å prøve å presse noen til å gjøre noe de ikke er komfortable med. Da får du enten godta at det er sånn, eller slå opp å finne noen som ønsker. Det å begynne å kalle folk «pripne» fordi de har grenser er lavmål og utrolig usexy. 

Anonymkode: 89f43...12c

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er vel vanlig.. jeg liker ikke at det blir rettet oppmerksomhet mot analen min, men det er da nok andre som syns det er greit. 
Det som IKKE er greit, er å prøve å presse noen til å gjøre noe de ikke er komfortable med. Da får du enten godta at det er sånn, eller slå opp å finne noen som ønsker. Det å begynne å kalle folk «pripne» fordi de har grenser er lavmål og utrolig usexy. 

Anonymkode: 89f43...12c

Enig. Det er det samme for menn, noen liker det og for andre er det HELT uakseptabelt, og da respekterer man det rett og slett! 

Anonymkode: d903b...fb5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min mann vil dessverre ikke prøve analsex. Men jeg synes han burde fingre meg i rumpa da. Eller er jeg kravstor? 

Anonymkode: c28af...921

De fleste menn gjør det ja.

Men det finnes en del menn som synes damerumper er ekle og du har en sånn mann tydeligvis. Du kan jo ikke tvinge han, du må bare respektere at han synes rumpa di er motbydelig.

Anonymkode: ba462...245

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste menn gjør det ja.

Men det finnes en del menn som synes damerumper er ekle og du har en sånn mann tydeligvis. Du kan jo ikke tvinge han, du må bare respektere at han synes rumpa di er motbydelig.

Anonymkode: ba462...245

Det er vel ikke damerumper, men rumpehull generelt som mange synes er ekkelt! 

Anonymkode: d903b...fb5

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg står bak henne i doggy så er det alltid fristende å sette tommelen i ræva hennes. Men hun er helt krakilsk på alt analt, så jeg må jo bare respektere det og la være. 

Anonymkode: 2b254...58c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er menn som gjør det uten å be om lov. Du må gjerne ta én av de i stedet så vi andre som ikke ser sjarmen med tarmen får ha rumpa i fred.

Anonymkode: 46b93...b1b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har aldri fingret noen i rumpa.  Mye heller i musa.

Anonymkode: cf68a...c2e

Ja takk, begge deler. Mmmhm.

Anonymkode: 2ff92...a72

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde klikket hvis noen ga meg en finger i rumpa!

Anonymkode: 86f69...2c3

En finger så vidt innenfor rett før du kommer, vil nok få deg til å klikke....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Av de mennene jeg har hatt sex med er det fåtallet som har gjort det, men jeg har også vært for sjenert til å be om det. Mannen min gjør det gledelig, heldigvis 😊

Anonymkode: 870d2...571

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig med Lene Orvik. Doggy, spytt på rumpehullet og en finger som kommer sakte inn..... Da er jeg så i himmelen 🔥🔥 beste orgasmen😊 

Men, jeg tror di fleste menn drømmer om anal sex, men tror ikke alle damer gjør det 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke tenke meg noe deiligere, enn å ha få massasje av rumpehullet og deretter en finger inn- samtidig som fitta får en deilig stiv kuk🤩

Anonymkode: 5b690...cf6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg står bak henne i doggy så er det alltid fristende å sette tommelen i ræva hennes. Men hun er helt krakilsk på alt analt, så jeg må jo bare respektere det og la være. 

Anonymkode: 2b254...58c

Forelår at du forsøker forsiktig å massere rundt rompehullet og sørg får det det er god gli. Kan ikke skjønne at andre damer ikke liker det. Deiligste som finnes.

Anonymkode: 5b690...cf6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...