Gå til innhold

Hvor sover hunden din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har to hundesenger, en veldig myk og en med litt ekstra støtte. Som oftest veksler hun mellom disse to, men hopper ofte opp i senga med meg eller ligger i sofaen. Gulvet frister ikke 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han sover i kurven sin på soverommet eller rett på gulvet. Han har mye pels og legger seg ofte rett under vinduet hvor det er kaldest. Han flytter seg litt gjennom natten, men ligger mest i kurven sin. Aldri hatt ham i sengen. Jeg vet hva han tråkker i og spiser på og det vil jeg ikke ha i sengen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundene og kattene sover i stua, med fri tilgang til kjøkken. De har sengene sine i stua. Hundene liker å sove i sofaen eller rett ut på teppe på gulvet. Kattene sover i lenestoler eller kattehule. Alle har et godt sovehjerte og føler seg trygge nok med hverandre så slipper ha de på soverommet. Jeg sover dårlig med dyr på soverommet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sover på soverommet vårt, enten i sengen sin eller rett på gulvet. Hun har alltid sovet der. Om sommeren har vi soveromsdøren åpen og da legger hun seg en sjelden gang et annet sted, men hun liker helst å være i nærheten av oss (meg).

Sover hele natten ja, men kan så klart flytte på seg. Hun var svært urolig en natt for ikke så lenge siden, men det er absolutt ikke normalen,  så var redd hun ble syk (noe hun heldigvis ikke var).

Anonymkode: 48b41...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har 3 hunder nå, den ene sover i senga vår, den andre på madrass ved siden av fordi han er syk, og den tredje er valp, og sover i bur på soverommet. 

De to første har alltid sovet i senga vår, i hver sin fotende. Da den ene fikk prolaps i ryggen, må han nå ligge på madrass ved siden av. Valpen ligger i bur fordi han forstyrrer han som ligger på madrass om natta. Han kommer ikke til å ligge i bur om natta mer enn det som er nødvendig akkurat nå. 

Vi lever godt med å ha hunder i senga. Våre hunder er stort sett på tur i skogen, og der er det lyng og gress, da er de rene etter tur. Og om de skulle ta et gjørmebad, eller tas med en tur langs veien, så vaskes/dusjes de. Vi har ikke sølete og skitne hunder inne. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover på sofaen i stua. Har han vel gjort siden han var 6 mnd-ish.

Sover hele natten med mindre det er noe galt. I helger hvor jeg sover ut og slikt kan det gå 12 timer fra forrige tur før han vekker meg 😂

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...