Gå til innhold

Hvor sover hunden din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke hundemenneske og har derfor ingen egen erfaring med samsoving med hund. Hund i seng kan da ikke være særlig hygienisk, men ser ut til at det er veldig vanlig? Hva er greia? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, mannfolket skrev:

Jeg er ikke hundemenneske og har derfor ingen egen erfaring med samsoving med hund. Hund i seng kan da ikke være særlig hygienisk, men ser ut til at det er veldig vanlig? Hva er greia? 

Det er koselig. Den ser du vel...?  En ren, frisk hund er ikke noe problem å ha i senga. Støvsuging og vask av sengetøy litt oftere enn vanlig. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, mannfolket skrev:

Jeg er ikke hundemenneske og har derfor ingen egen erfaring med samsoving med hund. Hund i seng kan da ikke være særlig hygienisk, men ser ut til at det er veldig vanlig? Hva er greia? 

Jeg har hund, og kunne aldri hatt den i senga😅 Synes også det er uhygenisk uansett hvor ofte en skifter.. Di trør i dritt og/eller urin daglig (på tur) .. Menser og har forhudsinfeksjoner, slikker og slafser på seg selv og alle andre både her og der. 

Får vell høre det nå.. 😂 Men det er min mening. 

Anonymkode: fb7a3...9c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden min sover i et bur (uten dør) på soverommet. Kommer opp i senga og vil under dyna om han fryser, og det får han. Sover hele natta ellers :)

Anonymkode: 8fd03...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 11 år gammel selskapshund.

Sover i egen hundeseng på soverommet vårt, men har alltid døra litt på gløtt, så noen ganger hender det at jeg finner hunden liggende i stua på sofaen eller i et annet rom om morgenen. 

Anonymkode: 3b2b7...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sover i senga, aller helst under dyna hos meg eller mannen. 

I starten ville ikke mannen ha hund i senga, så det første året sov hun i seng på gangen. Etter hvert fikk jeg(og hunden) smisket oss til litt kveldskos i senga og der har hun sovet siden :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I bur, siden han er nyoperert og ikke kan hoppe, leke eller løpe. Når han ikke er nyoperert ligger han i en av sofaene eller på et saueskinn, eller i buret sitt som da står åpent.

Skulle gjerne hatt ham i sengen, det fikk forrige hund, men han er så urolig, kåler rundt, skal inn og ut av dyna, og gjør at jeg knapt sover i det hele tatt. Så da får han sove i stua. 

 

Anonymkode: 2a3e4...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hund, og kunne aldri hatt den i senga😅 Synes også det er uhygenisk uansett hvor ofte en skifter.. Di trør i dritt og/eller urin daglig (på tur) .. Menser og har forhudsinfeksjoner, slikker og slafser på seg selv og alle andre både her og der. 

Får vell høre det nå.. 😂 Men det er min mening. 

Anonymkode: fb7a3...9c1

Æsj, for en skitten hund du har! Kanskje den har det bedre hos en eier som vasker den og passer på så den ikke får infeksjoner. For nei, det er ikke vanlig å ha forhudsinfeksjon. Og ingen har hunden i senga når den har løpetid. Hunder har løpetid, ikke mensen. Sier litt om dine kunnskaper...

Anonymkode: 9c936...0a3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Troyamin said:

Det er koselig. Den ser du vel...?  En ren, frisk hund er ikke noe problem å ha i senga. Støvsuging og vask av sengetøy litt oftere enn vanlig. 

Ei ren og frisk dame så er jeg fornøyd, trenger ikke flere enn det i senga😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, mannfolket skrev:

Ei ren og frisk dame så er jeg fornøyd, trenger ikke flere enn det i senga😉

Ingen som som tvinger deg til å ha noe annet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Æsj, for en skitten hund du har! Kanskje den har det bedre hos en eier som vasker den og passer på så den ikke får infeksjoner. For nei, det er ikke vanlig å ha forhudsinfeksjon. Og ingen har hunden i senga når den har løpetid. Hunder har løpetid, ikke mensen. Sier litt om dine kunnskaper...

Anonymkode: 9c936...0a3

Den vaskes og lukter fremdeles heftig hund, røyter og drar fremdeles dritt med seg via pelsen/poter etter tur😊  Forhudinfeksjon er veeldig vanlig i tenårene, behandler den faktisk også (snakk om kunnskaper) 😉 

Anonymkode: fb7a3...9c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sover i fotenden i senga, som han har gjort de siste 15 årene 🥰 Med unntak når jeg har mannebesøk da, da tror jeg heller han foretrekker sofaen gitt 😅

Anonymkode: 0f855...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sover i hundeseng i stua. Sofaen (men kun de gangene samboer sovner der). Gulvet eller ved senga. Helst går han gjerne fra plass til plass og sover litt her og der. 

Anonymkode: 94f57...c66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2020 den 16.07, AnonymBruker skrev:

Æsj, for en skitten hund du har! Kanskje den har det bedre hos en eier som vasker den og passer på så den ikke får infeksjoner. For nei, det er ikke vanlig å ha forhudsinfeksjon. Og ingen har hunden i senga når den har løpetid. Hunder har løpetid, ikke mensen. Sier litt om dine kunnskaper...

Anonymkode: 9c936...0a3

Men i alle dager? Ta deg en pille.

Anonymkode: 6ed73...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sover i senga si i stua, eller gulvet der. Hender han sniker seg opp i sofaen. 
han er kun nede, har aldri gått opp trappa der vi har soverom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Våre to hunder sover i soverommet vårt, precis som pus. Ibland så våkner jeg når de går å drikker vann eller når den ene hopper opp i senga vår men det er inget som irriterer meg :) De kan sove veldig lenge 🙌vi trenger aldrig å stå opp 06.00 for å lufte de uten de kan godt sove til kl 10.00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sover ved siden av /under sengen på soverommet. Hun har en seng i stuen og en i på kontoret der hun er om dagene. Blir hun for varm ligger hun på gulvet, gjerne ved en dør eller et vindu. Om sommeren har vi ofte dørene åpne, da liker hun å ligge ute i hagen eller på trappen. Hun er av og til i sengen, men blir fort for varm der.

Anonymkode: f6cca...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...