Gå til innhold

Hvor lenge kan han si vi får prøve å se hvordan det går....?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke forskjell gjør det egentlig? Vil tro de rundt dere anser dere som et par når dere involverer hverandres familier. Det vil neppe gjøre noe forskjell om han presses til å kalle Ts kjæreste. Om han trives blir han i forholdet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 11/18/2020 at 9:30 PM, AnonymBruker said:

Hvorfor ta en beslutning når han kan la være? Han synes selvsagt det er deilig å ha sex og bare kos uten å forplikte seg så lenge som

Anonymkode: b96c0...bf5

Hva skal han egentlig forplikte seg til?

Anonymkode: 899ec...b01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kam du ikke bare nyte at dere har det bra, uten en definisjon på hva dere er ? kanskje han viser med handlinger hva du betyr , han hadde jo ikke vært med deg hvis han ikke ville. Alt kommer til sin tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi er alle forskjellige. Og man kan jo si at fire måneder er lite, noen vil si det er lenge. Jeg, dame i starten av 40-årene, ville aldri latt det gå så langt uten å vite hva jeg ville eller hva han ville.  Hallo, det er jo nesten et halvt år....!  Er man voksen og klar på hva man vil så burde man vite etter fire mnd om man vil være kjæreste eller ikke. En ting er å ikke gå offisielt med det enda, men for meg og han og evt felles venner ville jeg vært ganske klar på at det var oss. 

Det å møte barna er også en seriøs ting, og ikke noe man gjør med hvem som helst - håper jeg.  Jeg har truffet menn med barn og sier at jeg vil ikke se dem før du er sikker på at vi er på trygg grunn og har et forhold og det er de fleste enig i. Når en mann da introduserer deg for barna, ville jeg tenkt at det er seriøst.  Men når han fortsatt sier at dere skal se hvordan det går.. nja... Da virker han ikke spesielt investert - etter min mening. Jeg tror nemlig at menn vet ganske fort hva de vil med en dame.  De har liksom en klar tanke ganske tidlig om du er kjærestemateriale eller bare kose-venn tror jeg. Klart noen kan jo kanskje bestemme seg litt etterhvert, men tror de fleste har en oppfatning av hva de vil med deg tidlig. 

Så jeg syns du kan stille et lite krav og si at du vil ha klarhet i dette - og føler ikke at dette opplegget passer for deg. Noen av oss trenger faktisk en definisjon - de andre som vil svømme rundt i havet og se på andre fisker kan gjøre det. Jeg er hvert fall ingens pausefisk ;) 

Anonymkode: a38fd...ce7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertedilla skrev (23 timer siden):

Why does everyone need to put a label on everything? Why not just enjoy it? 🤷‍♀️

Man må jo vite om man kan date andre eller ikke. Noen trenger å vite om det blir en fremtid med barn osv etterhvert ogdå, ikke bare la tiden gå til den renner ut. 

Anonymkode: 20e1b...ece

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...