Gå til innhold

Kvinner som liker å penetrere menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 17.11.2020 den 20.22, Red Queen skrev:

Strapon kommer frem i ny og ne her også, og er jo kjempemoro! Ikke minst så ser det jo utrolig kult ut. Får meg en skikkelig powertrip må jeg innrømme, og den vi har treffer prostata veldig godt også. Men det er litt jobb! Fått fornyet respekt for gutta, for det er sannelig litt av en treningsøkt 😅

Hvordan blir orgasmene hans..

Anonymkode: 2f09e...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min mann trodde han fikk slag første gangen han fikk orgasme av at jeg lekte med rumpa hans. Helt ekstremt villt!

Anonymkode: e6bda...609

Vilt ja, men slag er jo ikke moro. Å ligge og få vondt i brystet, ikke få puste, og være overbevist om at en har fått slag er slettes ikke noe positivt. Orgasme eller ikke.

Anonymkode: 2340e...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vilt ja, men slag er jo ikke moro. Å ligge og få vondt i brystet, ikke få puste, og være overbevist om at en har fått slag er slettes ikke noe positivt. Orgasme eller ikke.

Anonymkode: 2340e...b50

Mulig han ble helt omtåket . Det gjør typen min tett etter en heftig analorgasme. Han er bare 21 og aldri redd for at det er slag, bare orgasmen som slår han helt, spes hvis jeg holder på til orgasme nr to kommer, da blir han nesten bevisstløs.

Anonymkode: 2f09e...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig han ble helt omtåket . Det gjør typen min tett etter en heftig analorgasme. Han er bare 21 og aldri redd for at det er slag, bare orgasmen som slår han helt, spes hvis jeg holder på til orgasme nr to kommer, da blir han nesten bevisstløs.

Anonymkode: 2f09e...3bc

Hva som helst er mulig. Men å tro at en får slag er jo ikke moro.

Anonymkode: 2340e...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva som helst er mulig. Men å tro at en får slag er jo ikke moro.

Anonymkode: 2340e...b50

Nope, absolutt ikke.

Anonymkode: 2f09e...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg penetrerer ham mye, minst annenhvert ganger vi har sex. Og mer og mer generell dominans fra min side. 

Anonymkode: 4d3af...65f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 11/17/2020 at 6:12 PM, AnonymBruker said:

Jeg lurer på hvor vanlig det er at kvinner liker å penetrere menn med dildoer og lignende leketøy?

Anonymkode: 412d5...633

Ja, hvis du er en Karen liker du det.

Anonymkode: 3193e...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvis du er en Karen liker du det.

Anonymkode: 3193e...802

At folk som liker å klage, også liker å tilfredsstille mannen sin i senga? Okeydokey 

Anonymkode: 4d3af...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvis du er en Karen liker du det.

Anonymkode: 3193e...802

Mangel på logikk detektert.

Anonymkode: 412d5...633

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Det må ha vært en suuuuperorgasme. Får han like ville orgasmer fortsatt? Får han flere orgasmer på rad? Vil tro det rocker, med skjelving og skrik.🙈

Anonymkode: 2f09e...3bc

Ja! Han gikk fra å ha «normale» orgasmer til at det nå bare tar helt av. En helt ny dimensjon i sexlivet vårt. Jeg har alltid likt å gi han orgasmer, men ekstremt givende å se han nå når han har sånne utavsæsjæl-orgasmer. Vi ble like forundret begge to første gangen når han seriøst trodde det var slag 😂😂

Anonymkode: e6bda...609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg penetrerer ham mye, minst annenhvert ganger vi har sex. Og mer og mer generell dominans fra min side. 

Anonymkode: 4d3af...65f

Blir ofte det da☺️ Vil tro han får heftige orgasmer, det gjør typen min, høres ut som han er i ferd med å gå fra vettet, hver gan når orgasmen kommer.😅 Dessuten kommer orgasmen 4-5 ganger før han stilner og kroppen faller til ro😅😅

Anonymkode: 2f09e...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man tro innholdet i denne tråden så tenker jeg vi ser resultatet av at kvinner i generasjoner har har tatt til takke med underutviklede menn med små peniser på 14-15 cm.

Kan det være at det er feminine gener i den mannlige befolkningen som gjør at så mange menn setter pris på å bli penetrert som en kvinne?

For meg, som er en stor og sterk mann med penis på 23 x 18,5 cm kunne det ikke falt meg inn i mitt verste mareritt å få noe stukket inn i endetarmen da det strider mot alt hva ekte menn står for.

Hvordan kan en mann som har latt seg bedekke av sin kone se henne i øynene og føle seg som en mann etterpå?

DigBick

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BigOne23 skrev (12 timer siden):

Skal man tro innholdet i denne tråden så tenker jeg vi ser resultatet av at kvinner i generasjoner har har tatt til takke med underutviklede menn med små peniser på 14-15 cm.

Kan det være at det er feminine gener i den mannlige befolkningen som gjør at så mange menn setter pris på å bli penetrert som en kvinne?

For meg, som er en stor og sterk mann med penis på 23 x 18,5 cm kunne det ikke falt meg inn i mitt verste mareritt å få noe stukket inn i endetarmen da det strider mot alt hva ekte menn står for.

Hvordan kan en mann som har latt seg bedekke av sin kone se henne i øynene og føle seg som en mann etterpå?

DigBick

Du hadde blitt helt gal og fått en orgasme ut av en annen verden og skreket noe dp innihelvete.

Anonymkode: 2f09e...3bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del er det IKKE noe jeg tenner på. Hårete mannerumpe med dildo i ræva er noe jeg helst ikke vil se, altså...

Anonymkode: ab310...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ikke noe for meg personlig... er helt hetero.

Anonymkode: 20662...636

Analsex har ingenting med legning å gjøre.

Anonymkode: 3d28f...034

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...