AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #41 Skrevet 17. november 2020 Som utpekt motedronning av venninnene mine vil jeg si at denne helt klart funker til daten om du ikke har tid/mulighet til å kjøpe noe. Personlig ville jeg hatt kjolen rett over knærne, med den sorte strømpebuksen og heller hatt et par sko som er korte (ikke flate, men med liten hæl). Syntes støvletter er fint om antrekket er mer løstsittende men at det kan se litt «trashy» ut når kjolen er såpass stram. Jeg vet ikke alderen din så det må vi også ta i betraktning. Dette er bare min mening (27 år). Har du en litt oversized skinnjakke ville jeg gått for den over! Anonymkode: c0682...d1b
norw Skrevet 17. november 2020 #42 Skrevet 17. november 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Og ingen gidder å påpeke idiotien i å date noen nå under korona epidemien ? Anonymkode: 3e79b...f44 Mener du virkelig at man skal sette all dating på vent i et år++? Man må bare la være å date en hel haug, bli litt bedre kjent enn å bare avtale å treffes etter et par mld fram og tilbake... 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #43 Skrevet 17. november 2020 On 11/16/2020 at 4:41 PM, AnonymBruker said: Til alle dere andre: Takk for mange gode svar! Jeg ser den med at kjolen kanskje ikke passer meg helt. Tror jeg har bestemt meg for jeans og en genser. Kunne kanskje uansett blitt ukomfortabel i kjole siden jeg aldri bruker det. Skal uansett kose meg på date! 🙂 Anonymkode: b54a2...fbd Høres lurt ut. Gå med det du er komfortabel med🙂 Anonymkode: 29ca1...d56
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #44 Skrevet 18. november 2020 På 17.11.2020 den 2.27, AnonymBruker skrev: Fin kjole, hadde vært fint med lårhøye støvletter til i velurish, en kåpe og fin veske ☺️ Du har en utrolig flott kroppsbygning også. Hvor traff du daten i første omgang? Var det gjennom tinder ol? Anonymkode: bcbaa...3b0 Har ikke lårhøye støvletter, men et par som slutter over ankelen med 6 cm hæl. Om det blir kjole så tar jeg dem. 🙂 Kåpe er bra tips, og det har jeg faktisk! Har en fin fra Ganni som passer til det meste. 🙂 Nei, ikke tinder. Vi klatrer i samme klatrehall, så har snakket med han til og fra der i noen måneder. Siden vi begge to klatrer flere ganger i uka, har vi sett hverandre ganske ofte. Til slutt inviterte han meg med på de to turene. 🙂 Anonymkode: b54a2...fbd 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #45 Skrevet 18. november 2020 På 17.11.2020 den 4.23, AnonymBruker skrev: Som utpekt motedronning av venninnene mine vil jeg si at denne helt klart funker til daten om du ikke har tid/mulighet til å kjøpe noe. Personlig ville jeg hatt kjolen rett over knærne, med den sorte strømpebuksen og heller hatt et par sko som er korte (ikke flate, men med liten hæl). Syntes støvletter er fint om antrekket er mer løstsittende men at det kan se litt «trashy» ut når kjolen er såpass stram. Jeg vet ikke alderen din så det må vi også ta i betraktning. Dette er bare min mening (27 år). Har du en litt oversized skinnjakke ville jeg gått for den over! Anonymkode: c0682...d1b Takk for tips! Aldri vært glad i støvletter, men har skoletter som slutter rett over ankelen. 🙂 6 cm hæl. Jeg er 29 år, så ingen ungjente. 😉 Er dessverre ikke vær for skinnjakke her jeg bor, men har en stor svart kåpe som passer. Takk for gode tips! TS. Anonymkode: b54a2...fbd
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #46 Skrevet 18. november 2020 På 17.11.2020 den 2.39, AnonymBruker skrev: Så gøy, virker som om du har funnet en skikkelig ålreit kar, enda det ikke skulle bli noe, så er det alltid gøy med gode datingopplevelser i bakhodet. De fleste mennene maser om kroppskontakt, vil bare ha hjemmedate, er ikke særlig attraktive av utseendet, vil ikke ha barn, vil ikke gifte seg, gir ikke roser og sånt, bryr seg lite om andre og oppfører seg ufint på forskjellige måter, er egoistiske i senga, skjuler et eller annet, har dårlige tenner og lukter vondt, late og ikke trente. Har vært på disse appene i tre år og har bare møtt tre stk som har vært ordentlige og bra karer. Ellers mye rart der ute som klarer å lage en bra profil og juge til seg kroppskontakt og sex. Anonymkode: bcbaa...3b0 Huff, så leie opplevelser du har hatt. Ja, enig i at det er gøy med dating uansett. 🙂 Har ikke møtt denne mannen på datingapper, men på klatrehallen. Vi er begge svært aktive klatrere. Har snakket med han over noen måneder, så til slutt inviterte han meg med på tur. 🙂 Det positive med det er at jeg visste helt hvordan han så ut og var som person før tomannsmøtet. Må ærlig innrømme at jeg ikke har hatt noen negative opplevelser med menn, så har vært heldig. Hilsen TS. Anonymkode: b54a2...fbd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå