Gå til innhold

Skal på date!

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge det tas forbehold de første gangene man treffer hverandre ser jeg ærlig talt ikke problemet. Vi kan ikke sette livene våre helt på vent i flere år. 

Anonymkode: 9412a...195

Og her har vi en idiot som ikke skjønner at det ikke er snakk om FLERE ÅR. De aller fleste som dater nå kan i verste fall fint klare å vente i 2-3 år, dere er ikke SÅ gamle. 

Dessuten så snakker ikke jeg om flere år, men at det er helt idioti å date AKKURAT NÅ. Nå når det er som verst. Vi snakker om kanskje vente uker eller måneder for å få ned smittetallene . Klarer dere ikke det engang? Det er pga sånne utålmodige folk at jeg skulle ønske at det vi gjorde noe lignende som de har gjort i andre land, kun for å pisse dere off. En FULL LOCKDOWN.

Dere er akkurat som disse festidiotene : Mååååå jo få lov til å leve daaaaa (sutre sutre sutre). Leve og spre korona videre. Jaja. 

Anonymkode: 3e79b...f44

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og her har vi en idiot som ikke skjønner at det ikke er snakk om FLERE ÅR. De aller fleste som dater nå kan i verste fall fint klare å vente i 2-3 år, dere er ikke SÅ gamle. 

Dessuten så snakker ikke jeg om flere år, men at det er helt idioti å date AKKURAT NÅ. Nå når det er som verst. Vi snakker om kanskje vente uker eller måneder for å få ned smittetallene . Klarer dere ikke det engang? Det er pga sånne utålmodige folk at jeg skulle ønske at det vi gjorde noe lignende som de har gjort i andre land, kun for å pisse dere off. En FULL LOCKDOWN.

Dere er akkurat som disse festidiotene : Mååååå jo få lov til å leve daaaaa (sutre sutre sutre). Leve og spre korona videre. Jaja. 

Veit du at skoler holde åpne? Og du mener at det er galskap at 2 folk møtes? 2 som dater fast? veit ikke helt hvem som sutrer jeg.. 

Anonymkode: 279f7...bf3

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veit du at skoler holde åpne? Og du mener at det er galskap at 2 folk møtes? 2 som dater fast? veit ikke helt hvem som sutrer jeg.. 

Og vet DU hvor mange som det anbefales at man har som nærkontakt nå? Hm hm? Da tenker ikke de at daten skal være inkludert i de nærkontaktene da man allerede har nok av nærkontakter fra før av.

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og vet DU hvor mange som det anbefales at man har som nærkontakt nå? Hm hm? Da tenker ikke de at daten skal være inkludert i de nærkontaktene da man allerede har nok av nærkontakter fra før av.

Det er ikke sikkert alle har det da. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sikkert alle har det da. 

Heh, de aller fleste har det, så ikke prøvd deg engang.  For de som ikke har det , typen som ikke liker sosial kontakt vil jo uansett ikke akkurat være den som er mest gira på dates heller.  Bare giret på dates uten å ha noen andre nærkontakter? De som bor alene kan MAKS ha 3 nærkontakter.  Og de aller fleste har allerede dette. Og de som ikke har 3 er jo disse ensomme ulvene, men de er jo det av en grunn.  

Jeg sier det rett ut , folk tror at det er livets undergang om de må vente med å date noen måneder.  For å si det sånn. Jeg har også datet under koronaen, men det var når smittetallet hadde sunket og det var ned synkende og stabil trend, med ytterst få smittetilfeller daglig. 10 her og 15 der. Nå er det HUNDREVIS daglig. Situasjonen er ikke den samme nå som da. 

Når jeg ble først kjent med daten så ville vi begge vente til ting hadde roet seg ned, fordi , som hun selv da: Det er ikke noen grunn til å stresse . Og det er noe kanskje ts og mange andre her burde skjønne og. Tror dere virkelig at hvis dere må vente noen måneder at sjansen skal gå fra dere? Seriøst? 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skjønner at alt mulig vil bli forsøkt brukt og hva som helst vil bli sagt for å få viljen sin?

Anonymkode: dcbae...eb3

Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Du ser veldig flott ut! Kjolen er perfekt til date og kler deg! Jeg ville ha supplert med et moderne armbånd og neglelakk. Lykke til! 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heh, de aller fleste har det, så ikke prøvd deg engang.  For de som ikke har det , typen som ikke liker sosial kontakt vil jo uansett ikke akkurat være den som er mest gira på dates heller.  Bare giret på dates uten å ha noen andre nærkontakter? De som bor alene kan MAKS ha 3 nærkontakter.  Og de aller fleste har allerede dette. Og de som ikke har 3 er jo disse ensomme ulvene, men de er jo det av en grunn.  

Jeg sier det rett ut , folk tror at det er livets undergang om de må vente med å date noen måneder.  For å si det sånn. Jeg har også datet under koronaen, men det var når smittetallet hadde sunket og det var ned synkende og stabil trend, med ytterst få smittetilfeller daglig. 10 her og 15 der. Nå er det HUNDREVIS daglig. Situasjonen er ikke den samme nå som da. 

Når jeg ble først kjent med daten så ville vi begge vente til ting hadde roet seg ned, fordi , som hun selv da: Det er ikke noen grunn til å stresse . Og det er noe kanskje ts og mange andre her burde skjønne og. Tror dere virkelig at hvis dere må vente noen måneder at sjansen skal gå fra dere? Seriøst? 

Dette er bare egoistisk uansett og du vet ingenting om hvor lenge lockdownen varer.

De har alltid sagt at det vil vare noen måneder, men gjett hva? Det vil vare i flere år til!

Så å vente ville vært det mest idiotiske i historien.

Fordi samfunnet kan kollapse i løpet av året. Vi vet ganske lite om hva som skjer, og hvis man regner med at ting går tilbake til normalen så vet man hvert fall ikke noe om hva som skjer i verden for tiden.

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hjelp! Jeg skal på date kommende lørdag. Gleder meg veldig, og mannen jeg skal møte er så flott at jeg blir skjelven. Vi har vært på to "gåpåturdater" før dette. 

Problemet er at jeg aldri pynter meg. Vi skal spise middag ute, derfor føler jeg pene klær er på sin plass. Har heller ikke tid til å handle inn noe. Vil også at han skal se meg i noe annet enn store turklær. 

Har en kjole, men er usikker på hvordan motebildet er nå. Er denne kjolen innafor? Utenom den har jeg jeans, ullgenser og bomullsgensere, men føler det blir litt for kjedelig. På det ene bildet ser kjolen kort ut, men den kan justeres til å bli til rett over knærne. 

Screenshot_20201116_150840_com.android.gallery3d.jpg

Screenshot_20201116_150836_com.android.gallery3d.jpg

Anonymkode: b54a2...fbd

Fin kjole, hadde vært fint med lårhøye støvletter til i velurish, en kåpe og fin veske ☺️ Du har en utrolig flott kroppsbygning også. Hvor traff du daten i første omgang? Var det gjennom tinder ol?

Anonymkode: bcbaa...3b0

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud ro ned🙄 så lenge de tar forbehold, holder avstand og ikke spiser på den mest trafikkerte restauranten så ser jeg ikke problemet. Synes du hjemmedate med sexpress er bedre? Mye man skal ofre for denne forbanna koronaen.  

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Herregud ro ned🙄 så lenge de tar forbehold, holder avstand og ikke spiser på den mest trafikkerte restauranten så ser jeg ikke problemet. Synes du hjemmedate med sexpress er bedre? Mye man skal ofre for denne forbanna koronaen.  

Jeg merker jeg blir rimelig provosert av folk som prøver å diktere ut fra grunnlag som individuelle meninger om hvor gamle andre er.

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

😂 Vi har fremdeles ikke rørt hverandre, og på turene vi gikk holdt vi avstand. Spisestedene i denne byen har åpne og er flinke til å følge smittevernreglene. Jeg er ikke bekymret! Ligger ikke kroppskontakt i kortene denne kvelden heller. 

Til alle dere andre: Takk for mange gode svar! Jeg ser den med at kjolen kanskje ikke passer meg helt. Tror jeg har bestemt meg for jeans og en genser. Kunne kanskje uansett blitt ukomfortabel i kjole siden jeg aldri bruker det. 

Skal uansett kose meg på date! 🙂

Så gøy, virker som om du har funnet en skikkelig ålreit kar, enda det ikke skulle bli noe, så er det alltid gøy med gode datingopplevelser i bakhodet. De fleste mennene maser om kroppskontakt, vil bare ha hjemmedate, er ikke særlig attraktive av utseendet, vil ikke ha barn, vil ikke gifte seg, gir ikke roser og sånt, bryr seg lite om andre og oppfører seg ufint på forskjellige måter, er egoistiske i senga, skjuler et eller annet, har dårlige tenner og lukter vondt, late og ikke trente. Har vært på disse appene i tre år og har bare møtt tre stk som har vært ordentlige og bra karer. Ellers mye rart der ute som klarer å lage en bra profil og juge til seg kroppskontakt og sex.

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Faenskap som dette har jeg seriøst null forståelse for.

Det er bare egoisme, eller bare ondskap, som noen kaller det.

Som selvfølgelig bare er en belastning for andre.

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er bare egoistisk uansett og du vet ingenting om hvor lenge lockdownen varer.

De har alltid sagt at det vil vare noen måneder, men gjett hva? Det vil vare i flere år til!

Så å vente ville vært det mest idiotiske i historien.

Fordi samfunnet kan kollapse i løpet av året. Vi vet ganske lite om hva som skjer, og hvis man regner med at ting går tilbake til normalen så vet man hvert fall ikke noe om hva som skjer i verden for tiden.

Ehm, jo. Med en gang smittetallene har sunket så er det mer trygt å date. Vi har aldri hatt en "lockdown" som har vart lenge. De pratet om måneder, og det ble til måneder. Og nå pga. idioter som ikke klarer å følge tiltak så blir det snakk om max noen måneder til. Og hvis de fortsetter å slå ned på ting slik de gjør nå så vil ikke det bli så ille igjen. At det fortsatt vil være påbud med munnbind der hvor ikke klarer å overholde 1-2 meter. Eller at de fortsetter å slå ned på fester der folk samles  uten å tenke på antall. Og med vaksine på vei så vil ting begynner å bli mer normalt fra og med neste vinter, så wow, du har virkelig lite tålmodighet må jeg si .  

Det er slike argumenter som gjør at folk ikke har giddet å vente med noe , som er grunnen til at smitten har økt. Og du er en del av det problemet.  Ja, jøss, samfunnet vil kollapse iløpet av året , det er ikke noe som helst som tyder på det.  Ting vil før eller siden gå tilbake til normalen, men det tar lenger tid når man ser hvor egoistiske enkelte av dere er.

MÅ HA DET NÅ! KLARER IKKE Å VENTE! Desto lenger sånne som deg holder på, desto lenger tid tar det før man får normalen tilbake, men det skjønner ikke dere. 

Skrevet

Veldig fin😍 Masse lykke til!

Hvor gammel er han?

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hjelp! Jeg skal på date kommende lørdag. Gleder meg veldig, og mannen jeg skal møte er så flott at jeg blir skjelven. Vi har vært på to "gåpåturdater" før dette. 

Problemet er at jeg aldri pynter meg. Vi skal spise middag ute, derfor føler jeg pene klær er på sin plass. Har heller ikke tid til å handle inn noe. Vil også at han skal se meg i noe annet enn store turklær. 

Har en kjole, men er usikker på hvordan motebildet er nå. Er denne kjolen innafor? Utenom den har jeg jeans, ullgenser og bomullsgensere, men føler det blir litt for kjedelig. På det ene bildet ser kjolen kort ut, men den kan justeres til å bli til rett over knærne. 

Screenshot_20201116_150840_com.android.gallery3d.jpg

Screenshot_20201116_150836_com.android.gallery3d.jpg

Mannen du skal på date med har nok ikke stålkontroll på de siste trender innenfor motebildet på damer, så slapp av. Du så flott ut, fin kjole 👍

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Faenskap som dette har jeg seriøst null forståelse for.

Det er bare egoisme, eller bare ondskap, som noen kaller det.

Som selvfølgelig bare er en belastning for andre.

Enig, synes det er utrolig frekt. Dette er en person som går på date nr 3 med en fyr, ikke en som dater masse randoms. Om man skal leke korona-politi er det virkelig HER man skal gripe inn liksom? Høres ut som ren sjalusi.. 

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehm, jo. Med en gang smittetallene har sunket så er det mer trygt å date. Vi har aldri hatt en "lockdown" som har vart lenge. De pratet om måneder, og det ble til måneder. Og nå pga. idioter som ikke klarer å følge tiltak så blir det snakk om max noen måneder til. Og hvis de fortsetter å slå ned på ting slik de gjør nå så vil ikke det bli så ille igjen. At det fortsatt vil være påbud med munnbind der hvor ikke klarer å overholde 1-2 meter. Eller at de fortsetter å slå ned på fester der folk samles  uten å tenke på antall. Og med vaksine på vei så vil ting begynner å bli mer normalt fra og med neste vinter, så wow, du har virkelig lite tålmodighet må jeg si .  

Det er slike argumenter som gjør at folk ikke har giddet å vente med noe , som er grunnen til at smitten har økt. Og du er en del av det problemet.  Ja, jøss, samfunnet vil kollapse iløpet av året , det er ikke noe som helst som tyder på det.  Ting vil før eller siden gå tilbake til normalen, men det tar lenger tid når man ser hvor egoistiske enkelte av dere er.

MÅ HA DET NÅ! KLARER IKKE Å VENTE! Desto lenger sånne som deg holder på, desto lenger tid tar det før man får normalen tilbake, men det skjønner ikke dere. 

Ting vil vare i flere år og det er kun den ene egoistiske personen som elsker å kaste bort andre sin tid. Og gjerne bruke den på han i stedet.

Det er bare en person som er egoistisk her, og det er den som prøver å kontrollere andre etter sine egne behov.

Og å kalle andre egoistisk da er bare tragisk. Fy faen.

• Liker 1
Skrevet

Ting vil vare i flere år og det er kun den ene egoistiske personen som elsker å kaste bort andre sin tid. Og gjerne bruke den på han i stedet.

Det er bare en person som er egoistisk her, og det er den som prøver å kontrollere andre etter sine egne behov.

Og å kalle andre egoistisk da er bare tragisk. Fy faen.

Ekspertene sier at det vil begynne å bli som normalt igjen fra og med neste høst/vinter. Og selv før det så blir det bedre bare folk fuckings følger tiltakene. Det er så ekstremt overdrivelse å si at dette skal vare i flere år (dvs. at ting er såpass alvorlig at man helst ikke bør date). Du skal ikke mange ukene/månedene tilbake før ting var bedre.  Men det er nå viktig at alle holder seg mest mulig hjemme, og ikke holder på slik som du mener er helt ok. Det er ikke jeg som er egoistisk, det er du og sånne som deg. 

• Liker 1
Skrevet

Ekspertene sier at det vil begynne å bli som normalt igjen fra og med neste høst/vinter. Og selv før det så blir det bedre bare folk fuckings følger tiltakene. Det er så ekstremt overdrivelse å si at dette skal vare i flere år (dvs. at ting er såpass alvorlig at man helst ikke bør date). Du skal ikke mange ukene/månedene tilbake før ting var bedre.  Men det er nå viktig at alle holder seg mest mulig hjemme, og ikke holder på slik som du mener er helt ok. Det er ikke jeg som er egoistisk, det er du og sånne som deg. 

Ekspertene lyger og du er naiv som tror på dem. Ekspertene har ikke peiling og det har de vist helt siden begynnelsen.

Og det blir bare verre, nå er fase 2 begynt. Det var alltid planlagt å være roligere mellom fase 1 og fase 2, men du tror kanskje alt er tilfeldig?

I så fall, hvorfor skulle ekspertene vite hva som skjer?

Nei, forstår du hva egoisme er? Det er å handle ut i fra frykt. Og å ville at andre ikke skal følge sin egen frie vilje.

Å kontrollere andre altså. Som en syk faen som ikke takler tanken på at folk bestemmer over seg selv. For da er de egoistiske da. Hva med om folk passer sine egne saker heller og ikke legger seg opp i andre sine? Dét og er bare egoistisk.

Skjønner du egentlig hvor fundamentalt uenig vi er?

For jeg forventer at du ikke forstår meg, du vil bare bli forstått du, og så kaller du andre egoistisk? Selvinnsikt much? Og som jeg nevnte i sted, jeg har null forståelse for faenskap som dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...