AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #1 Skrevet 16. november 2020 Hjelp! Jeg skal på date kommende lørdag. Gleder meg veldig, og mannen jeg skal møte er så flott at jeg blir skjelven. Vi har vært på to "gåpåturdater" før dette. Problemet er at jeg aldri pynter meg. Vi skal spise middag ute, derfor føler jeg pene klær er på sin plass. Har heller ikke tid til å handle inn noe. Vil også at han skal se meg i noe annet enn store turklær. Har en kjole, men er usikker på hvordan motebildet er nå. Er denne kjolen innafor? Utenom den har jeg jeans, ullgenser og bomullsgensere, men føler det blir litt for kjedelig. På det ene bildet ser kjolen kort ut, men den kan justeres til å bli til rett over knærne. Anonymkode: b54a2...fbd 5
Spøkelse Skrevet 16. november 2020 #2 Skrevet 16. november 2020 Fin den, ville gått for "lang variant" og noen ålreite støvletter til. 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #3 Skrevet 16. november 2020 Den kan vel gå til nøds, men helt ærlig synes jeg den hadde passet bedre på fest mtp de korte armene og knytingen nederst. Du kan ikke spandere på deg noe nytt da? :) Anonymkode: 9412a...195
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #4 Skrevet 16. november 2020 Liker at det ikke er utringning. Men syns helsvart blir litt kjedelig og hardt mot den lyse huden din. Kanskje myke det opp med noen smykker ihvertfall? Det kan fort bli veldig stramt. Jeg vil tippe jordtoner hadde passet bedre, samme fasong bare mykere farge. Kroppen din tåler fint tettsittende klær, er bare usikker på om hudtonen tåler svart. Uansett blir det moro med date da! Det går sikkert kjempebra uansett hva du har på deg. Personlig hadde jeg gått for noe sånt som dette, med noen kule høye støvler til og en fin coat: https://www.only.com/no/no/on/damemote/kjoler/rutete-kjole-15186283.html Anonymkode: cfafc...776 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #5 Skrevet 16. november 2020 Jeg synes kjolen var veldig fin og klassisk. Er glad i den typen kjoler selv ☺️ Siden du skriver at den kan gjøres lengre, så ville jeg ha gjort det, så får den kanskje litt mindre "fest-preg" over seg. Må også si meg uenig i den over her som skriver at du har for lys hudtone til å ha på svart. Jeg er superblek og bruker mye svar, men har aldri fått noen bemerkninger på det. Håper dere får en fin date! Anonymkode: 50a8f...e0a 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #6 Skrevet 16. november 2020 Og ingen gidder å påpeke idiotien i å date noen nå under korona epidemien ? Anonymkode: 3e79b...f44
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #7 Skrevet 16. november 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og ingen gidder å påpeke idiotien i å date noen nå under korona epidemien ? Anonymkode: 3e79b...f44 Så lenge det tas forbehold de første gangene man treffer hverandre ser jeg ærlig talt ikke problemet. Vi kan ikke sette livene våre helt på vent i flere år. Anonymkode: 9412a...195 7
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #8 Skrevet 16. november 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og ingen gidder å påpeke idiotien i å date noen nå under korona epidemien ? Anonymkode: 3e79b...f44 😂 Vi har fremdeles ikke rørt hverandre, og på turene vi gikk holdt vi avstand. Spisestedene i denne byen har åpne og er flinke til å følge smittevernreglene. Jeg er ikke bekymret! Ligger ikke kroppskontakt i kortene denne kvelden heller. Til alle dere andre: Takk for mange gode svar! Jeg ser den med at kjolen kanskje ikke passer meg helt. Tror jeg har bestemt meg for jeans og en genser. Kunne kanskje uansett blitt ukomfortabel i kjole siden jeg aldri bruker det. Skal uansett kose meg på date! 🙂 Anonymkode: b54a2...fbd 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #9 Skrevet 16. november 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge det tas forbehold de første gangene man treffer hverandre ser jeg ærlig talt ikke problemet. Vi kan ikke sette livene våre helt på vent i flere år. Anonymkode: 9412a...195 Fornuftig. Ikke la deg kontrollere av narsissistene som styrer verden og vil at folk flest skal leve i frykt, og ikke la deg kontrollere av lakeiene deres som opprettholder verdiene deres heller. Anonymkode: dcbae...eb3 2
flygefisk1 Skrevet 16. november 2020 #10 Skrevet 16. november 2020 Syntes den var veldig fint. Ganske hverdagslig, det liker jeg. Ta på deg noen smykker, store øredobber og gullsmykke. Enten ett litt stort gullkjede, eller 1-2 små som du blander sammen Så får du litt kontraster.. Personlig går jeg i mye sort, og jeg kan fint gå med sort kjole, sorte strømper etc... men da må man nesten ha smykker som kan stå i kontrast.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #11 Skrevet 16. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Liker at det ikke er utringning. Men syns helsvart blir litt kjedelig og hardt mot den lyse huden din. Kanskje myke det opp med noen smykker ihvertfall? Det kan fort bli veldig stramt. Jeg vil tippe jordtoner hadde passet bedre, samme fasong bare mykere farge. Kroppen din tåler fint tettsittende klær, er bare usikker på om hudtonen tåler svart. Uansett blir det moro med date da! Det går sikkert kjempebra uansett hva du har på deg. Personlig hadde jeg gått for noe sånt som dette, med noen kule høye støvler til og en fin coat: https://www.only.com/no/no/on/damemote/kjoler/rutete-kjole-15186283.html Anonymkode: cfafc...776 Dette var en fin kjole. Litt korte armer, men en cardi til hadde ordnet det. 🙂 Anonymkode: dcbae...eb3 1
flygefisk1 Skrevet 16. november 2020 #12 Skrevet 16. november 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og ingen gidder å påpeke idiotien i å date noen nå under korona epidemien ? Anonymkode: 3e79b...f44 Herregud, her kommer du liksom 😂🙄 Så lenge man følger anbefalinger og restriksjoner, så tenker jeg at du kan holde meningen dine for deg selv. 1
flygefisk1 Skrevet 16. november 2020 #13 Skrevet 16. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Liker at det ikke er utringning. Men syns helsvart blir litt kjedelig og hardt mot den lyse huden din. Kanskje myke det opp med noen smykker ihvertfall? Det kan fort bli veldig stramt. Jeg vil tippe jordtoner hadde passet bedre, samme fasong bare mykere farge. Kroppen din tåler fint tettsittende klær, er bare usikker på om hudtonen tåler svart. Uansett blir det moro med date da! Det går sikkert kjempebra uansett hva du har på deg. Personlig hadde jeg gått for noe sånt som dette, med noen kule høye støvler til og en fin coat: https://www.only.com/no/no/on/damemote/kjoler/rutete-kjole-15186283.html Anonymkode: cfafc...776 Selvfølgelig tåler hudtonen hennes sort, det ser man veldig fint på bildene. 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #14 Skrevet 16. november 2020 29 minutter siden, flygefisk1 skrev: Selvfølgelig tåler hudtonen hennes sort, det ser man veldig fint på bildene. Har du kalt hudtone, TS, så kler du svart, har du varm, bør du finne en annen farge:) Anonymkode: 02b91...9d3 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #15 Skrevet 16. november 2020 Synes den var fin jeg, og den satt fint på deg 😊 Er du ganske casual til vanlig er det bedre at kjolen ikke er for over the top, tenker jeg. Dette er noe jeg selv kunne ha gått for! 👌 Anonymkode: 279f7...bf3 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #16 Skrevet 16. november 2020 også enig i at noen smykker til kunne ha gjort susen! Anonymkode: 279f7...bf3 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #17 Skrevet 16. november 2020 Takk for svar, alle sammen! Blir ikke å kjøpe noe nytt, og smykker eier jeg ikke. 😳 Får prøve kjolen igjen lørdag og se hva jeg tenker da. Om sikt må jeg visst kjøpe meg noen flere pene plagg. Hilsen Ts Anonymkode: b54a2...fbd
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #18 Skrevet 16. november 2020 Synes du kan fremheve kroppen din i hvert fall. Den er flott! Anonymkode: 9412a...195 5
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #19 Skrevet 16. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar, alle sammen! Blir ikke å kjøpe noe nytt, og smykker eier jeg ikke. 😳 Får prøve kjolen igjen lørdag og se hva jeg tenker da. Om sikt må jeg visst kjøpe meg noen flere pene plagg. Hilsen Ts Anonymkode: b54a2...fbd Du kan eventuelt dandere et sker/sjal over den også, eller ha en på en jakke/genser løsning som kan gi den litt mer piff eller farge. Synes hvertfall kjolen er bra nok! 😊 Anonymkode: 279f7...bf3 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #20 Skrevet 16. november 2020 Syns kjolen var fin jeg, men så er jeg også en mann, så meningen min holder nok ikke så mye vekt. Anonymkode: a9756...62e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå