Gå til innhold

Hvor kan en kjøpe instagram followers?


Emilie88

Anbefalte innlegg

Jeg vet det er tåpelig, men tenker kun på 100 stk. Er ikke så veldig populær, å gjør det for min eget selvbilde. 

Hvor kjøper egentlig mennesker disse følgerne? Kun seriøse sider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Willasmo

Det er bare å søk på instagram. Hvem som er seriøse må du nesten sjekke selv. Tror det er ganske vanlig å kjøpe følgere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal ditt selvbilde bli bedre av å kjøpe noen for å følge deg? Høres ut som oppskriften på det motsatte .

du er flott som du er uansett hvor mange som følger deg eller ikke 😊 du trenger ikke randoms. Finn gleden av de som liker deg for deg 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager å si det, men er du sikker på at selvfølelsen din blir så mye bedre etter å ha kjøpt deg 100 følgere? 

Høres ikke ut som at dette er et problem som vil slutte før du jobber med deg selv og selvfølelsen din. Så fort du har kjøpt 100, kommer du bare til å kjøpe flere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal det gjøre at du føler deg bedre? Hver gang går inn på insta så blir du minnet på at det er hundre mennesker der som er betalt, og alle kan se at du har kjøpt følgere. Er ikke det bare flaut? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Galdhøpiggen skrev (På 16.11.2020 den 11.51):

Kan følge deg jeg, gratis

Samme her 😙 har to kontoer så da er du oppe i 3 nye 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Willasmo

De mest seriøse kontoene man kan ha tillit til og som har god kontakt med følgerene har bare noen få tusen følgere. Man ser jo at å kjøpe følgere er ganske vanlig, men tror neppe det lønner seg i lengden. Det beste er vel å fortjene dem. Tror neppe man blir noe lykkeligere av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...