Gå til innhold

Skuffet over frieri


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 19.11.2020 den 9.36, Butternut skrev:

Yes, min eksmann fridde på denne delikate måten:

Jeg stod inne i stua og holdt på med et eller annet, trolig med akvariet eller marsvinene våre. Plutselig ser jeg noe komme flyvende fra gangen og instinktivt tok jeg det i mot. Det viste seg å være en ring. Mannen selv, så jeg ingenting til så jeg ble litt forfjamset. Så kom mannen inn og spurte om jeg ville gifte meg med han, med babystemme...

Jeg ønsker virkelig og høre fortsettelsen. Sa du ja? 

Anonymkode: 42a63...3be

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har blitt fridd til under en orgasme og på fylla av to forskjellige. Takk gud for at de forholdene røyk 😅

Nå ville jeg blitt fornøyd uansett hvordan min samboer gjør det 😊  Han er ikke romantisk av seg så har ingen høye forventninger. Det er heller tanken og at han vil tilbringe hele livet sammen medeg som teller (selv om det også kan gjøres uten en ring).  

Anonymkode: 21e2f...f7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken dame vil ikke motta en ring?

Damer som ikke bruker ringer, som jeg selv? Vi har vært gift i over 30 år, ingen av oss bruker giftering. Jeg er ikke så attraktiv at det blir trafikkork selv om jeg er ute i samfunnet uten ring. At noen kanskje tror vi er "bare" samboere fordi ringen mangler og vi har forskjellig etternavn, driter jeg i. 

Vi ble bare enige om å gifte oss, uten noe dilldall. Litt av årsaken var nok at vi ønsket oss barn og jeg gjerne ville formalisere tingene først. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2020 den 9.25, AnonymBruker skrev:

Jeg satt i sofaen med joggebukse, puppene ute (ammet babyen), håret var et rot. Ikke gikk han ned på kne eller sa noe fint. Dette var måneden jeg hadde bursdag, pluss måneden vi ble sammen. Likevel valgte han en dag uten noen relasjoner. Skulle ønske han kunne gjort det en dag jeg ikke så ut som Draugen, og kanskje gjort litt mer av dagen. 

Anonymkode: 02e92...d4d

At han frir til deg når du er på sitt verste, syns jeg høres superromantisk ut. Synes du er heldig :)

Anonymkode: 9a9f3...09c

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken dame vil ikke motta en ring? Jeg forventer og få en ring og at han går ned på kne. Er da sånn det skal gjøres. 

Anonymkode: 42a63...3be

Ikke enig. Hadde vært superflau hvis min mann gjorde det. Han spurte midt i frokosten og jeg har aldri ventet å få noe ring. Det er ikke derfor jeg sa ja til å gifte meg. Pengene brukte vi på andre ting.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi ble sammen, så hadde vi et sted som vi pleide å stoppe på, for å spise is, spise noe snacks osv. Et lite sted ved siden av en parkeringsplass, som vi følte  ar vår, og det var så koselig. Så bestemmer han seg for å fri, men han gjør det i senga når vi hadde lagt oss for natten. Jeg sa ja, men jeg ble litt skuffet. Skuffet fordi han dagen etterpå sa at hadde tenkt på det en stund, og at han ville gjøre det på stedet vårt. Han ville gå ned på knærne, ha med en bukett med roser, sånn det ble veldig romanstisk. Jeg synes han skulle ha gjort sånn som han hadde tenkt, så jeg føler meg litt snytt for et fint frieri :( Når det er sagt, så er vi gift i dag og har barn sammen, og har vært sammen i 22 år :) 

Anonymkode: 18c1f...cdd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 22.11.2020 den 15.03):

Jeg ønsker virkelig og høre fortsettelsen. Sa du ja? 

Anonymkode: 42a63...3be

Hun skrev "eksmannen", så jeg antar hun sa ja :)  Tror jeg hadde sagt "hvis du prøver igjen litt skikkelig"... 

Anonymkode: 9f2e0...279

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.11.2020 den 9.25):

Jeg satt i sofaen med joggebukse, puppene ute (ammet babyen), håret var et rot. Ikke gikk han ned på kne eller sa noe fint. Dette var måneden jeg hadde bursdag, pluss måneden vi ble sammen. Likevel valgte han en dag uten noen relasjoner. Skulle ønske han kunne gjort det en dag jeg ikke så ut som Draugen, og kanskje gjort litt mer av dagen. 

Anonymkode: 02e92...d4d

Dette er det nydeligste!
Du sier selv at du så ut som Draugen. Han syntes nok du var nydelig. Det å ha en mann som synes du er verdens fineste når du sitter udusjet (dette skriver du ikke, men jeg husker at jeg ikke alltid rakk dusjing selv på den tiden) i joggebukse, med håret i kaos og ungen på puppen, er verd så uendelig mye. Han vil ha det ekte, uten oppstasing og stafasje.

 

Anonymkode: da89c...6fc

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstra mi ble fridd til i barndåpen til gudbarnet. Hun ble skikkelig skuffa, og syntes at det var upassende tidspunkt og sted å fri på. 🙃

Anonymkode: f01bd...fff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
Butternut skrev (På 19.11.2020 den 9.36):

Yes, min eksmann fridde på denne delikate måten:

Jeg stod inne i stua og holdt på med et eller annet, trolig med akvariet eller marsvinene våre. Plutselig ser jeg noe komme flyvende fra gangen og instinktivt tok jeg det i mot. Det viste seg å være en ring. Mannen selv, så jeg ingenting til så jeg ble litt forfjamset. Så kom mannen inn og spurte om jeg ville gifte meg med han, med babystemme...

🤣 Fantastisk festlig!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte

Jeg var på jobb, høysesong og laaaang kø i kassa. Dette var et sted som har høysesong om våren og sommeren, typisk et sted hvor det er hyttefolk som skal hamstre opp med alskens godsaker. Var også et sted hvor folk gjerne stod i kø og snakket med hverandre, null stress selv med mye folk. 

Står i kassa sammen med kjæresten min og ekspederer, vi snakker med alle kundene og så kom vi inn på ekteskap av en eller annen grunn i køen og kassa. Da sier kjæresten min at han vil gifte seg med meg. Da får du gjøre det ordentlig, sa jeg, med blomster og ned på kne.

Han hoppet over disken, tok en bukett fra kjøledisken, satte seg på kne foran kassa og spurte om vi skulle gifte oss. 

Var sikkert 20 stk i kø og alle jublet da jeg lo og sa ja 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dævendøtte skrev (16 minutter siden):

Jeg var på jobb, høysesong og laaaang kø i kassa. Dette var et sted som har høysesong om våren og sommeren, typisk et sted hvor det er hyttefolk som skal hamstre opp med alskens godsaker. Var også et sted hvor folk gjerne stod i kø og snakket med hverandre, null stress selv med mye folk. 

Står i kassa sammen med kjæresten min og ekspederer, vi snakker med alle kundene og så kom vi inn på ekteskap av en eller annen grunn i køen og kassa. Da sier kjæresten min at han vil gifte seg med meg. Da får du gjøre det ordentlig, sa jeg, med blomster og ned på kne.

Han hoppet over disken, tok en bukett fra kjøledisken, satte seg på kne foran kassa og spurte om vi skulle gifte oss. 

Var sikkert 20 stk i kø og alle jublet da jeg lo og sa ja 🥰 

Så pinlig gjort av han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dævendøtte skrev (1 time siden):

Jeg var på jobb, høysesong og laaaang kø i kassa. Dette var et sted som har høysesong om våren og sommeren, typisk et sted hvor det er hyttefolk som skal hamstre opp med alskens godsaker. Var også et sted hvor folk gjerne stod i kø og snakket med hverandre, null stress selv med mye folk. 

Står i kassa sammen med kjæresten min og ekspederer, vi snakker med alle kundene og så kom vi inn på ekteskap av en eller annen grunn i køen og kassa. Da sier kjæresten min at han vil gifte seg med meg. Da får du gjøre det ordentlig, sa jeg, med blomster og ned på kne.

Han hoppet over disken, tok en bukett fra kjøledisken, satte seg på kne foran kassa og spurte om vi skulle gifte oss. 

Var sikkert 20 stk i kø og alle jublet da jeg lo og sa ja 🥰 

 

Honey Dew skrev (1 time siden):

Så pinlig gjort av han.

Synes det var veldig koselig gjort, jeg! :) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turkis Sau skrev (1 minutt siden):

 

Synes det var veldig koselig gjort, jeg! :) 

Synes offentlige frieri vitner om oppmerksomhetssyke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (6 minutter siden):

Synes offentlige frieri vitner om oppmerksomhetssyke.

Det der var jo et spontant et, koselig ☺️

Anonymkode: a503a...773

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Honey Dew said:

Synes offentlige frieri vitner om oppmerksomhetssyke.

Så om jeg frir til kjæresten min på en bro i Paris så er jeg oppmerksomhetssyk dersom det er andre mennesker rundt? :klo:

Anonymkode: fb3c7...c74

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Dævendøtte
Turkis Sau skrev (14 timer siden):

 

Synes det var veldig koselig gjort, jeg! :) 

Jeg også synes det var koselig. I den grad jeg liker sånt, uansett setting. 

Hadde vært enda kleinere om han hadde lagd i stand noe romantiske greier med roseblader, fiolin, slekt, venner og gullringer på et lunt lokk av kvarts og diamanter. For da hadde jeg begynt å lure på mannen min :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.11.2020 den 9.25):

Jeg satt i sofaen med joggebukse, puppene ute (ammet babyen), håret var et rot. Ikke gikk han ned på kne eller sa noe fint. Dette var måneden jeg hadde bursdag, pluss måneden vi ble sammen. Likevel valgte han en dag uten noen relasjoner. Skulle ønske han kunne gjort det en dag jeg ikke så ut som Draugen, og kanskje gjort litt mer av dagen. 

Anonymkode: 02e92...d4d

😆 Uff da. Litt det samme her, var ca. halvgått i svangerskapet og vi satt og diskuterte hva babyen burde hete. Han sa, "har du tenkt å ta etternavnet mitt da? ;) "

Anonymkode: 5c9c4...9ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

😆 Uff da. Litt det samme her, var ca. halvgått i svangerskapet og vi satt og diskuterte hva babyen burde hete. Han sa, "har du tenkt å ta etternavnet mitt da? ;) "

Anonymkode: 5c9c4...9ac

Det hørtes ut som et veldig koselig frieri :) sa du ja?

Anonymkode: a49ea...c42

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns "frieri" er kleint. For meg iallefall er å gifte seg noe man avgjør i fellesskap siden det er en stor juridisk greie - ikke noe en finner ut er på tide og den andre får si ja eller nei til. Til store valg i livet mitt vil jeg ha mer å si enn ja eller nei.

Anonymkode: bdb48...e5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...