Gå til innhold

Hvis du ikke trener...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

... hvordan føler du deg da? 

Jeg blir slapp, føler meg helt utmattet. Blir rastløs og irritabel. 

Anonymkode: 1f99c...5fc

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har roet ned joggingen litt de siste ukene og det gjør meg rastløs. Kjente det litt i leggene, hadde vært litt ivrig en stund. Jogging er så deilig etter en arbeidsdag. Her om dagen jogget jeg før jeg så Goldfinger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener ikke hver dag, men 4-5 dager i uken. Føler meg helt fin de dagene jeg ikke trener. Har heller ikke noe problemer med et lengre opphold, hvis noe skulle komme i veien. 

Anonymkode: ddaa8...e54

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utmerket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener du et lengre opphold? Jeg merket det godt etter hvert svangerskap, men svangerskap i seg selv er en påkjenning for kroppen, så jeg er usikker på om det var svangerskapet i seg selv eller det at jeg trente mye mindre som førte til at jeg følte meg i dårligere form etter fødsel. Jeg er langt ifra en fanatiker når det gjelder trening og trener 2-3 dager i uka for å holde meg i form, men med en del svangerskapsplager ble det mye mindre i perioder og da merket jeg det godt på kroppen, ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ha 2 fullkroppsøkter i uka :) Heldigvis er ikke alle senter stengt.

Anonymkode: b5250...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg helt ok de dagene jeg ikke trener.

Men har en ekstra lykkefølelse de dagene jeg trener. Sover bedre, og har mer regulert apetitt. 

Dropper jeg trening over 2-3 dager har også magen tendens til å stikke litt ut om jeg har på meg stramme klær. 

Anonymkode: 5b470...8da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Helt grei, glad og balansert, som vanlig.

Anonymkode: 7743e...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener ikke, går kun litt turer av og til. Jeg er frisk, slank og føler meg bra.

Anonymkode: afebc...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg dvask og ekkel rett og slett. Blir småsur på meg selv osv. tilogmed på hvile-dager. 

Anonymkode: f20f5...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Føler meg dvask og ekkel rett og slett. Blir småsur på meg selv osv. tilogmed på hvile-dager. 

Anonymkode: f20f5...9c1

Høres ut som ei trivelig solstråle...

Anonymkode: 1657e...aa3

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg helt ok de dagene jeg ikke trener.

Men har en ekstra lykkefølelse de dagene jeg trener. Sover bedre, og har mer regulert apetitt. 

Dropper jeg trening over 2-3 dager har også magen tendens til å stikke litt ut om jeg har på meg stramme klær. 

Anonymkode: 5b470...8da

Akkurat slik samme her,  bortsett fra at jeg ikke går opp av å ikke trene en uke. Forrige uke trente jeg ikke i det hele tatt,  men klærne føles likt på

Anonymkode: d3206...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som TS, men jeg må ikke trene hver dag. Annenhver dag eller tre ganger i uken er fint. Gåturer kan ha samme effekt! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må trene hver dag eller så føler jeg meg enda mer deppa, og rastløs. Føler meg også svakere hvis jeg ikke trener en dag eller to. Vet det ikke stemmer men jeg får den følelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir rastløs i kroppen, men daff og tåkete i hodet. Og går rundt og kjenner på alle mulige småsmerter og skurringer fra kroppen når jeg er inaktiv. Er inne i en inaktiv periode fordi det regner hver dag her så orker ikke å løpe ute, og treningsrommet på jobben hvor jeg brukte tredemølla på vinteren er stengt. Irritabel, achy og sur. 

Anonymkode: 49bc9...e53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...