AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #1 Del Skrevet 14. november 2020 ... hvordan føler du deg da? Jeg blir slapp, føler meg helt utmattet. Blir rastløs og irritabel. Anonymkode: 1f99c...5fc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Giftmann30 Skrevet 14. november 2020 #2 Del Skrevet 14. november 2020 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 14. november 2020 #3 Del Skrevet 14. november 2020 Jeg prøver å ha hviledager men blir rastløs om jeg ikke får trent litt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #4 Del Skrevet 14. november 2020 Jeg har mindre migrene, om det i det hele tatt er mulig. Anonymkode: 446ba...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 14. november 2020 #5 Del Skrevet 14. november 2020 Har roet ned joggingen litt de siste ukene og det gjør meg rastløs. Kjente det litt i leggene, hadde vært litt ivrig en stund. Jogging er så deilig etter en arbeidsdag. Her om dagen jogget jeg før jeg så Goldfinger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #6 Del Skrevet 15. november 2020 Jeg trener ikke hver dag, men 4-5 dager i uken. Føler meg helt fin de dagene jeg ikke trener. Har heller ikke noe problemer med et lengre opphold, hvis noe skulle komme i veien. Anonymkode: ddaa8...e54 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #7 Del Skrevet 15. november 2020 Har ikke trent på tre år, føler meg helt ok. Anonymkode: 6f633...8ef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 15. november 2020 #8 Del Skrevet 15. november 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: ... hvordan føler du deg da? Jeg blir slapp, føler meg helt utmattet. Blir rastløs og irritabel. Anonymkode: 1f99c...5fc Utmerket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 15. november 2020 #9 Del Skrevet 15. november 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: ... hvordan føler du deg da? Jeg blir slapp, føler meg helt utmattet. Blir rastløs og irritabel. Anonymkode: 1f99c...5fc Mener du et lengre opphold? Jeg merket det godt etter hvert svangerskap, men svangerskap i seg selv er en påkjenning for kroppen, så jeg er usikker på om det var svangerskapet i seg selv eller det at jeg trente mye mindre som førte til at jeg følte meg i dårligere form etter fødsel. Jeg er langt ifra en fanatiker når det gjelder trening og trener 2-3 dager i uka for å holde meg i form, men med en del svangerskapsplager ble det mye mindre i perioder og da merket jeg det godt på kroppen, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #10 Del Skrevet 15. november 2020 Jeg må ha 2 fullkroppsøkter i uka Heldigvis er ikke alle senter stengt. Anonymkode: b5250...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #11 Del Skrevet 15. november 2020 Jeg føler meg helt ok de dagene jeg ikke trener. Men har en ekstra lykkefølelse de dagene jeg trener. Sover bedre, og har mer regulert apetitt. Dropper jeg trening over 2-3 dager har også magen tendens til å stikke litt ut om jeg har på meg stramme klær. Anonymkode: 5b470...8da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #12 Del Skrevet 15. november 2020 18 hours ago, AnonymBruker said: ... hvordan føler du deg da? Jeg blir slapp, føler meg helt utmattet. Blir rastløs og irritabel. Anonymkode: 1f99c...5fc Helt grei, glad og balansert, som vanlig. Anonymkode: 7743e...3fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #13 Del Skrevet 15. november 2020 Jeg trener ikke, går kun litt turer av og til. Jeg er frisk, slank og føler meg bra. Anonymkode: afebc...808 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #14 Del Skrevet 15. november 2020 Hvis det går mer enn to dager blir jeg rastløs og hyperaktiv. Anonymkode: f135e...dbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #15 Del Skrevet 15. november 2020 Føler meg dvask og ekkel rett og slett. Blir småsur på meg selv osv. tilogmed på hvile-dager. Anonymkode: f20f5...9c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #16 Del Skrevet 15. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Føler meg dvask og ekkel rett og slett. Blir småsur på meg selv osv. tilogmed på hvile-dager. Anonymkode: f20f5...9c1 Høres ut som ei trivelig solstråle... Anonymkode: 1657e...aa3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #17 Del Skrevet 15. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler meg helt ok de dagene jeg ikke trener. Men har en ekstra lykkefølelse de dagene jeg trener. Sover bedre, og har mer regulert apetitt. Dropper jeg trening over 2-3 dager har også magen tendens til å stikke litt ut om jeg har på meg stramme klær. Anonymkode: 5b470...8da Akkurat slik samme her, bortsett fra at jeg ikke går opp av å ikke trene en uke. Forrige uke trente jeg ikke i det hele tatt, men klærne føles likt på Anonymkode: d3206...918 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøbanan Skrevet 15. november 2020 #18 Del Skrevet 15. november 2020 Samme som TS, men jeg må ikke trene hver dag. Annenhver dag eller tre ganger i uken er fint. Gåturer kan ha samme effekt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 15. november 2020 #19 Del Skrevet 15. november 2020 Jeg må trene hver dag eller så føler jeg meg enda mer deppa, og rastløs. Føler meg også svakere hvis jeg ikke trener en dag eller to. Vet det ikke stemmer men jeg får den følelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #20 Del Skrevet 16. november 2020 Blir rastløs i kroppen, men daff og tåkete i hodet. Og går rundt og kjenner på alle mulige småsmerter og skurringer fra kroppen når jeg er inaktiv. Er inne i en inaktiv periode fordi det regner hver dag her så orker ikke å løpe ute, og treningsrommet på jobben hvor jeg brukte tredemølla på vinteren er stengt. Irritabel, achy og sur. Anonymkode: 49bc9...e53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå