Gå til innhold

trenger gode råd!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg er ganske frustrert!!! og trenger gode råd. På skolen min er det en kjempe søt gut som jeg kanskje er litt forelska i. Jeg ser ham hver dag og klarer nesten ikke tenke på noe annet!! problemet er at jeg tørr ikke gå å snakke med ham, men så har jeg jo veldig lyst til å bli kjendt med ham også. Men hvordan?

jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, men han er den fineste gutten jeg har sett i mitt liv! hadde det ikke vert for at jeg er så veldg sjenert så hadde alt vert mye lettere. Men jeg er meg og det er ikke så mye å gjøre med det ... Hjelp meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei.

Jeg hadde akkurat det samme problemet selv for noen år siden :) Men tro meg, det nytter ikke å være sjenert. Eneste måten her er rett og slett å ta kontakt med han. Iallefall vise at du ønsker kontakt. Et lite steg om gangen, og vips så er du langt av sted :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hallah!!

Har hatt det samme problemet jeg og! Bare det at jeg aldri tok intitativet til noe, og da gjikk de ikke så bra, kan du si.. Jeg gikk bare rundt og var avstandsforelska!!

Noen råd: Få tak i mobilnummeret, sms er til god hjelp!! (Jeg lover)

Ta intitativet å snakk med han

Flørt med blikket

Smil til han hver gang han går forbi

Få hjelp av en venn eller en kompis!!

Lykke til..

Og husk at for de om du får avslag, så er det flere fisk i havet!! De er mange flotte i Moss vett du!! ;o)

Koz å klemz Wemby!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia - her har vi vel alle vært!! :ler:

Tok utgangspunkt i at jeg ikke hadde noe å tape, fant litt trøst i kong alkohol og her er vi - har vært sammen i snart to år!!

Han sier vel det i ettertid at jeg bokstavelig talt tok ham med storm, var kanskje litt vel intens....Litt bremser er kanskje ikke å forakte... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...