AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #21 Del Skrevet 15. november 2020 Trener helger, ferier, julaften formiddag, bursdagen min... Liker å trene da det gir meg en god følelse gjennom dagen. Og fridagene er gjerne da jeg rekker en langtur på 2-3 timer. Anonymkode: e6758...0fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #22 Del Skrevet 15. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Trener helger, ferier, julaften formiddag, bursdagen min... Liker å trene da det gir meg en god følelse gjennom dagen. Og fridagene er gjerne da jeg rekker en langtur på 2-3 timer. Anonymkode: e6758...0fc Såpass!😊 har du sitte stilene eller aktiv jobb? Anonymkode: d3f38...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillEve Skrevet 15. november 2020 #23 Del Skrevet 15. november 2020 For folk som trener normal mengde er det vel ikke noe farlig å trene i helgene, og det er også ofte nødvendig å trene i helga slik at man får tid. Men fyren du snakker om kjenner nok sin egen trening best, og hvis han trenger 72 timer for å restituere, så stemmer nok det for hans del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 15. november 2020 #24 Del Skrevet 15. november 2020 Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #25 Del Skrevet 15. november 2020 Ja tenkte om det var lurt, med 72 timer hvile når man har fysisk tung jobb også mandag- fredag. Typ lager plukk av vare 7,5 time. Men må være deilig å utnytte tiden man har i helgen til trening også da😊 Anonymkode: d3f38...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #26 Del Skrevet 15. november 2020 Min trening er å gå tur i skogen og det gjør jeg som regel i helgene. Anonymkode: 87ef5...0a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Giftmann30 Skrevet 15. november 2020 #27 Del Skrevet 15. november 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min trening er å gå tur i skogen og det gjør jeg som regel i helgene. Anonymkode: 87ef5...0a8 Beste som er 💪😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #28 Del Skrevet 1. desember 2020 Ja. Helgen er den kjedeligste tida i uka. Vil heller hvile på mandag, så jeg utnytter tiden bedre. På den måten sparer jeg tid. Anonymkode: 334f9...7bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rararara Skrevet 1. desember 2020 #29 Del Skrevet 1. desember 2020 Ja, helgene er da jeg mest overskudd til å trene. Nå i vinterhalvåret sliter jeg med å finne overskudd før/etter jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 1. desember 2020 #30 Del Skrevet 1. desember 2020 Trener alltid vekter på søndager, av og til løpetur på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå