AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1 Del Skrevet 12. november 2020 Trener du i helger? eller legger du treningen mellom mandag- fredag og bare slapper av i helgen? Har en kompis som sverge ved å ha 72 timer hvile ette fredags økten, før han går på igjen, han sier dette må til for å overkompenserer for eventuelt restitusjon mangel via uka?! Anonymkode: d3f38...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #2 Del Skrevet 12. november 2020 Trener som regel i helga. Men da har jeg sørget for restitusjon i uka også. Anonymkode: 7f0ad...ce5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 12. november 2020 #3 Del Skrevet 12. november 2020 Jeg er ofte sliten etter jobb og dupper av på sofaen. I helgene (eller andre fridager, jobber turnus) når jeg endelig får sovet ut har jeg så mye energi at jeg løper så langt jeg bare orker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #4 Del Skrevet 12. november 2020 Trener som regel hver dag i helgene. Har 1 fridag i uka, havner som regel på en ukedag. Anonymkode: cffb8...6bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #5 Del Skrevet 12. november 2020 Jeg har veldig lyst til å trene i helgen, men har tung fysisk jobb så vet ikke om jeg burte ha synkronisert fri jobb/ trening samtidig? Bruker jo kroppen mye der og ( jobber på lager med plukk) - plukker flere tonn total belastning løpet av en arbeidsuke. Anonymkode: d3f38...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 12. november 2020 #6 Del Skrevet 12. november 2020 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 12. november 2020 #7 Del Skrevet 12. november 2020 Nå har jeg gått et par måneder uten ordentlig trening på senter, men både før og fremover (skal melde meg inn igjen til uken) så kommer jeg til å trene i helgene også ja. Jeg passer på å ha nok dager mellom hver gang jeg trener en muskelgruppe slik at kroppen ikke trenger hviledager, selv om jeg ofte har en eller to i uken for psykens del. Eventuelle hviledager havner dessuten alltid på ukedagene, i helgene har jeg bedre tid og det er mindre folk på senteret - elsker å trene da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 12. november 2020 #8 Del Skrevet 12. november 2020 Så lenge muskelgruppene for greit med restitusjon mellom treningsøktene har det ingenting å si når i uka denne er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #9 Del Skrevet 13. november 2020 Ja, som småbarnsmor i full jobb, må jeg ta helgen i bruk. Tid til trening er mangelvare. Anonymkode: 153bb...2e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #10 Del Skrevet 13. november 2020 Jeg liker å bruke helgene på trening og aktivitet. Da har jeg mye tid. Går gjerne lang tur/fjelltur en dag, løper eller trener styrke. Kommer litt an på været og hvordan uka ellers har vært. Anonymkode: 9e315...b1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #11 Del Skrevet 13. november 2020 Ja trener som regel søndag, mens lørdag er restitusjon som innebærer sykling, lang tur eller litt rolig jogging. Anonymkode: adf0c...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #12 Del Skrevet 13. november 2020 Søndag morgen, min beste økt for hele uka! Da har jeg hvilt ut skikkelig med fri lørdagen, så kan løfte tunge vekter. Ukedagene så bruker man energi på jobb, sliten på kveldstid. Å trene styrke på kvelden er helt håpløst i mine øyne, løfter mye mindre da enn på dagtid. Anonymkode: ba567...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #13 Del Skrevet 13. november 2020 Nei, ikke "trening", men en gåtur i skogen blir det ofte tid til. Kropp og sinn skal falle til ro mellom treningsdagene. Anonymkode: 08767...ec4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Giftmann30 Skrevet 13. november 2020 #14 Del Skrevet 13. november 2020 Fullkropp mandag, onsdag, fredag er jo alltid Nice, med hvile helt helgen. Iallfall med trening som fokusere på baseløft og høy trening frekvens ( per muskel) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #15 Del Skrevet 13. november 2020 Jeg trener ekstra i helgene. Tar gjerne en lengre løpetur med joggevogna. Anonymkode: 65325...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #16 Del Skrevet 13. november 2020 Ja, trener både lørdag og søndag kl 7 om morgenen🙈 Helgene har jeg jo ekstra god tid på styrkeøktene mine så da slipper jeg stresset. Kjører overkropp/bein annenhver dag, så hver muskelgruppe får restitusjon i 48t. Anonymkode: dcc6a...072 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #17 Del Skrevet 13. november 2020 Ja! Spesielt på denne tiden av året er helgetrening nødvendig. Jeg løper ute, og når jeg er ferdig med jobb så er det allerede mørkt nå, og jeg syns det er litt guffent å løpe i mørket. Prøver å skvise inn noen økter ved solnedgang, men på lørdag og søndag så kan jeg legge langturer i dagslys 🙂 Anonymkode: 5e9eb...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carmen81 Skrevet 13. november 2020 #18 Del Skrevet 13. november 2020 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 13. november 2020 #19 Del Skrevet 13. november 2020 Ja. Trener lett noen dager, andre dager tyngre. Hverdag eller helg spiller liten rolle. Det er ikke fordi jeg føler jeg må for å få den kroppen jeg vil men fordi trening gir meg så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #20 Del Skrevet 15. november 2020 På 13.11.2020 den 6.19, AnonymBruker skrev: Ja, som småbarnsmor i full jobb, må jeg ta helgen i bruk. Tid til trening er mangelvare. Anonymkode: 153bb...2e7 For meg er det motsatt, får ikke tid til å trene i helgene pga masse unger. Men i ukedagene går det fint. Anonymkode: 80b45...4f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå