Gå til innhold

Kan jeg sende blomster og sjokolade på døra til noen som har hatt bursdag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så min fostermor som Bor langt unna meg hadde bursdag for 1,5 uke siden. Hun bruker alltid å gi meg gaver osv men jeg er ikke flink på sånt. Er det rart å sende noen fine blomster/roser og sjokolade levert på døra hennes? Trenger råd og tips. Hun betyr mye for meg

Anonymkode: 348f9...126

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja så absolutt kan du det. I disse omstendigheter så er det beste måten og gjøre det. Så det er bare å kjøre på med god samvittighet🙂

Anonymkode: 97604...dc2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hellokitty

Høres hyggelig ut at du vil gjøre det😍du burde sjekke ut Morgenlevering. Der kan du finne mye hyggelig. Både blomster og sjokolade og mye annet hyggelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, hellokitty skrev:

Høres hyggelig ut at du vil gjøre det😍du burde sjekke ut Morgenlevering. Der kan du finne mye hyggelig. Både blomster og sjokolade og mye annet hyggelig

Åh tusen takk for tips!! Forresten, hvilken farge på roser er finest? Fant noen rosa, rød, hvite. Hva passer for en godt voksen dame? Og burde jeg fylle pakken en variasjon av sunt og usunt?

Anonymkode: 348f9...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh tusen takk for tips!! Forresten, hvilken farge på roser er finest? Fant noen rosa, rød, hvite. Hva passer for en godt voksen dame? Og burde jeg fylle pakken en variasjon av sunt og usunt?

Anonymkode: 348f9...126

Jeg er vel godt voksen (snart 50), og jeg elsker de oransje rosene som er røde ytterst på kronbladene. Hvite roser forbinder jeg med begravelse, men både rosa og røde hadde jeg likt å få.

Anonymkode: 1c72e...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hellokitty
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh tusen takk for tips!! Forresten, hvilken farge på roser er finest? Fant noen rosa, rød, hvite. Hva passer for en godt voksen dame? Og burde jeg fylle pakken en variasjon av sunt og usunt?

Anonymkode: 348f9...126

Jeg sendte røde og wienerbrød og juice til min mormor på 90+ på bursdagen hennes. Rosene var helt nydelige.
 

Kommer jo an på hva hun liker. Kanskje det kan være hyggelig, men en av de pakkene. Da er det litt forskjellig. F.eks syltetøy og rundstykker og bakverk tror jeg. Eller du kan velge hver enkelt ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

hvilken av disse syns dere er finest? Trenger hjelp☺️

2D0BDD76-A885-44EB-985F-358CAA2D4BFA.png

3B2F18F5-6182-42E6-A513-C055D5E392CA.png

Anonymkode: 348f9...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker også nr. 2 best. 

Hilsen kvinne i slutten av 50-årene. 

Anonymkode: cb466...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

jeg likte også nr 2 best! Da går jeg for den😍 men hva skal jeg skrive i bursdagshilsen? Er så innmari dårlig på sånt. Vil skrive noe enkelt men fint, har dere noe forslag?🙈

Anonymkode: 348f9...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratuler henne med dagen. Skriv at du tenkte på henne på dage. At du er takknemlig for å ha henne i ditt liv. Gi ros for hennes personlighets trekk som du spesielt liker. Og at du gleder deg til å se henne igjen

Anonymkode: aabf3...cac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør ingenting om det er litt på etterskudd - jeg ville sendt det nå, likte veldig godt bukett nr. 2. Og synes du fikk gode innspill til tekst på kortet. Tror hun vil sette stor pris på det - selv om det er noen dager siden selve dagen var. :)

Anonymkode: 3b564...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...