AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #61 Skrevet 12. november 2020 Fortsatt ingen kontakt for de som lurer. Jeg addet han igjen på snap, slik at han kan få mulighet til å forklare. Virker ikke som om han er på nett i det hele tatt. Jeg må si jeg gleder meg til å høre forklaringen...hvis jeg får en da! ts Anonymkode: 2c46c...2c4 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #62 Skrevet 12. november 2020 På 10.11.2020 den 13.15, AnonymBruker skrev: Får da endelig håpe på det. Mest sint på meg selv for at jeg har vært en forbanna idiot! Anonymkode: 2c46c...2c4 Jeg skjønner ikke hvorfor det er du som er idioten her? Du kunne vel umulig ha forutsett dette? Enkelte ganger møter vi på idioter her i livet, det er bare en risiko vi er nødt til å ta. Håper du bruker energien din til å være sint på han i stedet. Ha omsorg for deg selv nå ❤️ Anonymkode: 5a8ba...77a
Gjest Chroma Skrevet 12. november 2020 #63 Skrevet 12. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fortsatt ingen kontakt for de som lurer. Jeg addet han igjen på snap, slik at han kan få mulighet til å forklare. Virker ikke som om han er på nett i det hele tatt. Jeg må si jeg gleder meg til å høre forklaringen...hvis jeg får en da! ts Anonymkode: 2c46c...2c4 Han vet nok at du sitter og tripper og venter på en forklaring. Det viser du han også ved å slette og legge han til igjen. Anbefaler deg virkelig å bare slette han, blokkere overalt og gå videre i livet, du kommer til å få det mye bedre.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #64 Skrevet 12. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor det er du som er idioten her? Du kunne vel umulig ha forutsett dette? Enkelte ganger møter vi på idioter her i livet, det er bare en risiko vi er nødt til å ta. Håper du bruker energien din til å være sint på han i stedet. Ha omsorg for deg selv nå ❤️ Anonymkode: 5a8ba...77a Åh, det var godt å høre❤️ tusen takk! Det går veldig mye bedre nå da. Hjelper på med to ukers ignorering 😂 Anonymkode: 2c46c...2c4 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #65 Skrevet 12. november 2020 5 timer siden, Chroma skrev: Han vet nok at du sitter og tripper og venter på en forklaring. Det viser du han også ved å slette og legge han til igjen. Anbefaler deg virkelig å bare slette han, blokkere overalt og gå videre i livet, du kommer til å få det mye bedre. Ja, jeg er både enig og uenig. Jeg tror ikke han har fått med seg sletting engang. Nå har han ihvertfall mulighet til å si noe, og jeg får closure. Jeg har det uansett mye bedre nå☺️ Anonymkode: 2c46c...2c4 2
Måneskinn Skrevet 12. november 2020 #66 Skrevet 12. november 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: og jeg får closure. du trenger ingen closure. Hans handling og manglende ord er all den avslutningen du trenger. Det å legge han til igjen på snap er litt.. rart (?) men ditt valg. Men tviler sterkt på at han kommer til å si noe. Og helt ærlig, innerst inne - er du interessert i det han har å si? 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #67 Skrevet 12. november 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Fortsatt ingen kontakt for de som lurer. Jeg addet han igjen på snap, slik at han kan få mulighet til å forklare. Virker ikke som om han er på nett i det hele tatt. Jeg må si jeg gleder meg til å høre forklaringen...hvis jeg får en da! ts Anonymkode: 2c46c...2c4 Mitt råd nå er at du sletter han fra snap og bestemmer deg for å ikke ta kontakt. Du blir nå bare gående og lurer på om han tenker på deg osv... Det er mye bedre å rive av dette plasteret med en gang! Hardt og brutalt, så får du lege sårene dine de neste ukene. Anonymkode: 80d8b...d44 4
Gjest Chroma Skrevet 13. november 2020 #68 Skrevet 13. november 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg er både enig og uenig. Jeg tror ikke han har fått med seg sletting engang. Nå har han ihvertfall mulighet til å si noe, og jeg får closure. Jeg har det uansett mye bedre nå☺️ Anonymkode: 2c46c...2c4 Han får det vel med seg, han må vel godta deg som venn igjen?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #69 Skrevet 13. november 2020 17 timer siden, Måneskinn skrev: du trenger ingen closure. Hans handling og manglende ord er all den avslutningen du trenger. Det å legge han til igjen på snap er litt.. rart (?) men ditt valg. Men tviler sterkt på at han kommer til å si noe. Og helt ærlig, innerst inne - er du interessert i det han har å si? Mulig du syns det er rart. Han er ikke online, så noe er det. Jeg har det allerede mye bedre, så dette går fint ☺️ Anonymkode: 2c46c...2c4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #70 Skrevet 13. november 2020 3 timer siden, Chroma skrev: Han får det vel med seg, han må vel godta deg som venn igjen? Det står at vedkommende har lagt deg til som venn igjen i sånn ca 4 sekunder, så tror ikke han har fått det med seg. Uansett er det nok kjørt, og etter to uker silent treatment så blåser jeg i han 😄👍🏻 Anonymkode: 2c46c...2c4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #71 Skrevet 13. november 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Mitt råd nå er at du sletter han fra snap og bestemmer deg for å ikke ta kontakt. Du blir nå bare gående og lurer på om han tenker på deg osv... Det er mye bedre å rive av dette plasteret med en gang! Hardt og brutalt, så får du lege sårene dine de neste ukene. Anonymkode: 80d8b...d44 The bandaid is off! I’m good 😁 Anonymkode: 2c46c...2c4 3
Måneskinn Skrevet 13. november 2020 #72 Skrevet 13. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Mulig du syns det er rart. Han er ikke online, så noe er det. Jeg har det allerede mye bedre, så dette går fint ☺️ Anonymkode: 2c46c...2c4 ja jeg syns det er rart å slette noen for så å legge dem til igjen. Det viser han at du ikke er over det og da gir du han makten. men du, om du føler at ting er greit så heier jeg på deg 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #73 Skrevet 14. november 2020 17 timer siden, Måneskinn skrev: ja jeg syns det er rart å slette noen for så å legge dem til igjen. Det viser han at du ikke er over det og da gir du han makten. men du, om du føler at ting er greit så heier jeg på deg Jeg slettet i sinne, det skal man ikke gjøre. Mest sannsynlig er han dritfeig, og velger å ghoste. Eller så kan det ha skjedd noe. Nå har han ihvertfall muligheten til å fortelle meg hvorfor, hvis han har noe empati at all. Anonymkode: 2c46c...2c4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #74 Skrevet 14. november 2020 La han være .. Når han ikke kommuniserte mora med deg så vil han ihvertfall ikke begynne med det nå . At du la han til på Snap igjen betyr bare at han vet at du tviler, og han ikke skjønner poenget når dere ikke er noen match . Du må slutte med å legge deg flat for noe som ikke er verd innsatsen. Å sitte igjen og tenke at en har vært så snill og god, tålmodig og raus mot mannen , og tenke at en i det minste kunne få en forklaring på hva som skjedde ?? Det som skjedde var at du møtte en feil fyr med feil innstilling til dere som par. En passer ikke sammen med alle. Men dere to passet ikke sammen , og derfor satser han ikke max heller Anonymkode: 4f6bf...5be 5
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #75 Skrevet 14. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: La han være .. Når han ikke kommuniserte mora med deg så vil han ihvertfall ikke begynne med det nå . At du la han til på Snap igjen betyr bare at han vet at du tviler, og han ikke skjønner poenget når dere ikke er noen match . Du må slutte med å legge deg flat for noe som ikke er verd innsatsen. Å sitte igjen og tenke at en har vært så snill og god, tålmodig og raus mot mannen , og tenke at en i det minste kunne få en forklaring på hva som skjedde ?? Det som skjedde var at du møtte en feil fyr med feil innstilling til dere som par. En passer ikke sammen med alle. Men dere to passet ikke sammen , og derfor satser han ikke max heller Anonymkode: 4f6bf...5be * når han ikke kommuniserte bra med deg før Anonymkode: 4f6bf...5be
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #76 Skrevet 14. november 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: La han være .. Når han ikke kommuniserte mora med deg så vil han ihvertfall ikke begynne med det nå . At du la han til på Snap igjen betyr bare at han vet at du tviler, og han ikke skjønner poenget når dere ikke er noen match . Du må slutte med å legge deg flat for noe som ikke er verd innsatsen. Å sitte igjen og tenke at en har vært så snill og god, tålmodig og raus mot mannen , og tenke at en i det minste kunne få en forklaring på hva som skjedde ?? Det som skjedde var at du møtte en feil fyr med feil innstilling til dere som par. En passer ikke sammen med alle. Men dere to passet ikke sammen , og derfor satser han ikke max heller Anonymkode: 4f6bf...5be Nå er ikke jeg 18 år og uerfaren da. Alt dette du forteller meg vet jeg. Jeg vet også at verden ikke er svart/hvit, og at alle fortjener å bli hørt. Det viktigste er at jeg har det bra nå😊 Anonymkode: 2c46c...2c4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #77 Skrevet 14. november 2020 Jeg har også følt at jeg har sletta folk for tidlig før, selv om de kanskje fortjente det så var ikke jeg selv klar for det og da var det vanskelig. Var jo ikke som om jeg kom meg over personen bare fordi han var borte fra snap. Og litt av problemet jeg hadde var at jeg hadde ikke 100% sakt hva jeg ville og hva jeg følte så det var så mye usikkerhet og da tenker man alltid What If! Anonymkode: e9320...b9e
Stoltskeiv Skrevet 14. november 2020 #78 Skrevet 14. november 2020 Det trenger ikke bety noe om man ikke svarer innen 8 dager. Han kan ha glemt å svare. Har skjedd mange ganger her også. Jeg har sendt meldinger, mottakeren har glemt å svare, det har noen ganger gått flere dager, men det har aldri forandret noe.
Gjest Sirah Skrevet 14. november 2020 #79 Skrevet 14. november 2020 Har han lest meldingene dine da TS?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #80 Skrevet 14. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også følt at jeg har sletta folk for tidlig før, selv om de kanskje fortjente det så var ikke jeg selv klar for det og da var det vanskelig. Var jo ikke som om jeg kom meg over personen bare fordi han var borte fra snap. Og litt av problemet jeg hadde var at jeg hadde ikke 100% sakt hva jeg ville og hva jeg følte så det var så mye usikkerhet og da tenker man alltid What If! Anonymkode: e9320...b9e Ikke sant! Nå finnes det ihvertfall en åpning for at han kan si hvorfor, selv om jeg aldri tar han tilbake. Tenker er greit å si at det å ignorere noen i to uker, vitner om lite empati. Og er det noe som er skummelt, så er det mangel på empati. Anonymkode: 2c46c...2c4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå