Gå til innhold

Blitt ignorert i åtte dager!

Fremhevede innlegg

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, enten så er det ett spill....og det er overhodet ikke greit. Ellers så har det skjedd noe, uansett så klarer man gi beskjed. Ellers så eier han ikke empati. Ingen av delene er noe særlig. Nå har jeg ihvertfall slettet chattene, slik at jeg ikke ser tilgjengelighet. Så får vi se hva jeg gjør neste uke. Men dette er ikke noe særlig til oppførsel.

Anonymkode: 2c46c...2c4

Han viser deg jo på en måte at du ikke er en prioritet for han. Ville ikke sitte å hold pusten og venta på at han skulle svare i hvertfall. Lev livet ditt videre. 

Anonymkode: e9320...b9e

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han viser deg jo på en måte at du ikke er en prioritet for han. Ville ikke sitte å hold pusten og venta på at han skulle svare i hvertfall. Lev livet ditt videre. 

Jada, jeg klarer å holde hodet oppreist. Bare kjenner på denne ignoreringen, og at det ikke er greit. Hadde du slettet?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jada, jeg klarer å holde hodet oppreist. Bare kjenner på denne ignoreringen, og at det ikke er greit. Hadde du slettet?

Jeg måtte ha tatt det litt på åssen jeg følte det. Jeg har folk på snap som jeg sikkert "burde" ha sletta, men veit jeg ville angra på det, så jeg gjør det ikke. Og folk som jeg sletter, som jeg ikke føler fortjener det uten forklaring, men jeg bare orker ikke mer. Og da føler jeg at det er greit, for det er aldri uten grunn. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

ett seksuelt forhold,

Sa han hadde fått jobb-tilbud hjemme (bor i ett annet land), jeg sa jeg forsto hvis han ville hjem fordi han ikke hadde noen her

Jeg sa også at det var kjedelig sist gang vi møttes

Du har en elsker og gjør det klart for ham at han ikke har noen forpliktelser overfor deg, og du forsker på en passiv-aggressiv måte å gjør det slutt, men blir så forvirret når han ikke kontakter deg igjen. 

Hvilket ultfall hadde du egentlig sett for deg?

Anonymkode: 86fef...751

• Liker 6
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg måtte ha tatt det litt på åssen jeg følte det. Jeg har folk på snap som jeg sikkert "burde" ha sletta, men veit jeg ville angra på det, så jeg gjør det ikke. Og folk som jeg sletter, som jeg ikke føler fortjener det uten forklaring, men jeg bare orker ikke mer. Og da føler jeg at det er greit, for det er aldri uten grunn. 

Sendte en siste snap til han i går, der jeg sa at jeg er ikke veldig langt unna å slette deg ut av mitt liv nå. Men når ikke engang den åpnes..... Jeg har sendt 4 i alt. Der jeg har angret og slettet, og håper han ikke har fått lest da to av de var på messenger ( der kan man jo lese uten å åpne). Siste her nå var en film-snap der jeg spurte hva i all verdens som hadde skjedd. I går. Heller ikke åpnet. Er til å miste det fullstendig av!

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har en elsker og gjør det klart for ham at han ikke har noen forpliktelser overfor deg, og du forsker på en passiv-aggressiv måte å gjør det slutt, men blir så forvirret når han ikke kontakter deg igjen. 

Hvilket ultfall hadde du egentlig sett for deg?

Forsker på en passiv-aggressiv måte å gjøre det slutt? Han har vært klar på at han ikke vil ha forhold, eller type "vi ser hva som skjer", samme har jeg. Dette med kjedelig får du lese de andre innleggene der jeg forklarer dette. Vi hadde også en super kveld, samt tekstet masse i to dager før det plutselig ble tyst. Han er en type som ville sagt ifra til meg hvis han tok jobben hjemme. Innerst inne tror jeg han er på jakt( jaktsesong), og at han spiller ett spill for å teste ut hvor han har meg. Eller så er han bare asshole og driter fullstendig i meg. Jeg har ingen aning da jeg ikke er tankeleser! Men jeg vet det suger, og jeg vet jeg ikke ønsker ha det sånn her. 

Jeg har i tillegg avsluttet dette endel ganger, men vi kommer alltid tilbake til hverandre. Jeg er ikke lagd for kun sex-opplegg. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Forsker på en passiv-aggressiv måte å gjøre det slutt?

Han har vært klar på at han ikke vil ha forhold, eller type "vi ser hva som skjer", samme har jeg.

Beklager skrivefeil, det skulle stå forsøker og ikke forsker. 

Du skriver og skriver, men er du egentlig ærlig med deg selv eller er du bare opptatt av å forsøke å overbevise deg selv? Du skriver at du har vært tydelig overfor ham at du ikke ønsker mer enn et seksuelt forhold, og han har vært like tydelig på det samme. Altså er dere enige om premissene. Likevel blir du så skuffet og opprørt når han ikke kontakter deg på noen dager. Hvorfor? Lyver du for deg selv? Ønsker du egentlig noe helt annet enn det seksuelle forholdet du inngikk? 
For meg er det tydelig at du ødelegger for deg selv. Du ønsker åpenbart et romantisk forhold, men det ønsker ikke elskeren din. Du kan ikke plutselig endre premissene uten å snakke åpent med ham om dine ønsker. Avslutt med elskeren og gå videre i livet. Neste gang du treffer en fyr må du inngå et forhold på de premissene du faktisk ønsker, og ikke på falske premisser. 

• Liker 5
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sendte en siste snap til han i går, der jeg sa at jeg er ikke veldig langt unna å slette deg ut av mitt liv nå. Men når ikke engang den åpnes..... Jeg har sendt 4 i alt. Der jeg har angret og slettet, og håper han ikke har fått lest da to av de var på messenger ( der kan man jo lese uten å åpne). Siste her nå var en film-snap der jeg spurte hva i all verdens som hadde skjedd. I går. Heller ikke åpnet. Er til å miste det fullstendig av!

Det er hvertfall ikke vits i å sende noe mer meldinger 🤷‍♀️ skjønner det er veldig kjipt om du ikke får en ordentlig avslutting.

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager skrivefeil, det skulle stå forsøker og ikke forsker. 

Du skriver og skriver, men er du egentlig ærlig med deg selv eller er du bare opptatt av å forsøke å overbevise deg selv? Du skriver at du har vært tydelig overfor ham at du ikke ønsker mer enn et seksuelt forhold, og han har vært like tydelig på det samme. Altså er dere enige om premissene. Likevel blir du så skuffet og opprørt når han ikke kontakter deg på noen dager. Hvorfor? Lyver du for deg selv? Ønsker du egentlig noe helt annet enn det seksuelle forholdet du inngikk? 
For meg er det tydelig at du ødelegger for deg selv. Du ønsker åpenbart et romantisk forhold, men det ønsker ikke elskeren din. Du kan ikke plutselig endre premissene uten å snakke åpent med ham om dine ønsker. Avslutt med elskeren og gå videre i livet. Neste gang du treffer en fyr må du inngå et forhold på de premissene du faktisk ønsker, og ikke på falske premisser. 

Det ligger tusen andre ting imellom her da, som jeg umulig får skrevet. Han er klar over at jeg ønsker kjærlighet og en å bli gammel med. Vi snakker om alt. Det som skurrer fra begge sider, er at ingen egentlig sier hva den andre føler. Helt sikkert av frykt for avvisning. Hvorfor ellers skulle han si "men jeg har jo deg her"? Uansett så er det sikkert bare å hoppe og drite i dette. Når er person velger å ignorere deg i over en uke, så er det vel ikke liv laga. Vi snakker om en person som gikk fra x antall mld til dead silence. Hvem som helst hadde blitt forvirret da, til og med du. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er hvertfall ikke vits i å sende noe mer meldinger 🤷‍♀️ skjønner det er veldig kjipt om du ikke får en ordentlig avslutting.

Ja, det er det jeg vil. Jeg hadde planer om å møtes for å si at jeg ikke ønsker kun det seksuelle lenger, men at vi det heller bare fikk være venner hvis han kun vil ha sex. Jeg er ikke lagd for det. 

• Liker 2
Skrevet

La det ligge og gå videre . Du har jo tross alt sagt at det var kjedelig å være sammen med han, iallefall sist dere møttes. 
Noen flere opplysninger trengte han ikke for å avslutte heile greia. Men å svare og si takk for alt kunne han ha gjort. 
I the end så tror jeg dere ikke var det beste match når en må sitte og vente på at noe magisk skal skje 

Anonymkode: 4f6bf...5be

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La det ligge og gå videre . Du har jo tross alt sagt at det var kjedelig å være sammen med han, iallefall sist dere møttes. 
Noen flere opplysninger trengte han ikke for å avslutte heile greia. Men å svare og si takk for alt kunne han ha gjort. 
I the end så tror jeg dere ikke var det beste match når en må sitte og vente på at noe magisk skal skje 

Jeg skjønner at folk ikke gidder å lese alle innleggene. Jeg sa det var for kjedelig å bare være hjemme hos meg hele tiden, og at jeg gjerne ville finne på andre ting med han. Alle skjønner vel at det blir kjedelig å bare være ett sted. 

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner at folk ikke gidder å lese alle innleggene. Jeg sa det var for kjedelig å bare være hjemme hos meg hele tiden, og at jeg gjerne ville finne på andre ting med han. Alle skjønner vel at det blir kjedelig å bare være ett sted. 

Jeg har lest alle innleggene, og jeg synes det virket veldig kjedelig heile «forholdet «. 
Jeg tenker at du har vanskelig for å gi deg og akseptere at dette er dødfødt . 
Når en føler seg dritt  i et forhold så er det nok til at en må lytte til magefølelsen og godta at dette er ikke noe som er bra for meg . 
Og desse signalene kommer ganske raskt . Problemet er at en ikke lytter til de . 
Vi er flere som har vært der før deg, og målet er å trekke seg tilbake før en har lagt hele æren og stoltheten sin i søla.

Det finnes bedre karer enn han der . La han være 

• Liker 5
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest alle innleggene, og jeg synes det virket veldig kjedelig heile «forholdet «. 
Jeg tenker at du har vanskelig for å gi deg og akseptere at dette er dødfødt . 
Når en føler seg dritt  i et forhold så er det nok til at en må lytte til magefølelsen og godta at dette er ikke noe som er bra for meg . 
Og desse signalene kommer ganske raskt . Problemet er at en ikke lytter til de . 
Vi er flere som har vært der før deg, og målet er å trekke seg tilbake før en har lagt hele æren og stoltheten sin i søla.

Det finnes bedre karer enn han der . La han være 

Ok, jeg er jo helt enig. Og ville sagt akkurat samme til mine venninner. Da er det kanskje like greit å slette han fra både snap og face, og samtidig si ifra at man setter ned foten for sånn oppførsel?

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, jeg er jo helt enig. Og ville sagt akkurat samme til mine venninner. Da er det kanskje like greit å slette han fra både snap og face, og samtidig si ifra at man setter ned foten for sånn oppførsel?

Ja, bare gjør det. Begynn på nytt , pust ut, og tenk at livet blir snart tilbake til normalen . 
Vaksinen er snart på vei. Tror mange sliter litt med å vite hva en trenger for å ha det bra i desse dager. 
Når en sjøl tar kontroll på livet og står opp for seg sjøl, så blir det faktisk lettere . 
Da tar en tilbake kontrollen og verdigheten sin 

• Liker 4
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, bare gjør det. Begynn på nytt , pust ut, og tenk at livet blir snart tilbake til normalen . 
Vaksinen er snart på vei. Tror mange sliter litt med å vite hva en trenger for å ha det bra i desse dager. 
Når en sjøl tar kontroll på livet og står opp for seg sjøl, så blir det faktisk lettere . 
Da tar en tilbake kontrollen og verdigheten sin 

Da sletter jeg ...... nuhh🥵 Tusen takk for all støtte ❤️

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da sletter jeg ...... nuhh🥵 Tusen takk for all støtte ❤️

❤️❤️ Lykke til , dette greier du bra, litt trasig i noen dager , men så finner du lyspunkt . 
Pynt og lag det koselig rundt deg 🌺😍

• Liker 2
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

❤️❤️ Lykke til , dette greier du bra, litt trasig i noen dager , men så finner du lyspunkt . 
Pynt og lag det koselig rundt deg 🌺😍

Takk❤️

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han er død?

Anonymkode: cf3c7...eb1

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han er død?

Anonymkode: cf3c7...eb1

Han har vært inne på både snap og face, så tror nok ikke det.... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...