Gå til innhold

Blitt ignorert i åtte dager!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Holdt på sju mnd med en fyr. I utg.pknt ett seksuelt forhold, men vi har en ekstremt sterk connection. Svarer alltid på meldinger, så dette er veldig merkelig.  Han har nå ignorert mld mine i åtte dager.... skjønner ingenting. Hva gjør jeg? 

Anonymkode: 2c46c...2c4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting, går videre med livet. 

Anonymkode: 6cb98...69a

• Liker 21
Skrevet

Hva tenker du? Har du fått følelser? 

Anonymkode: e9320...b9e

Skrevet

Ring han og spør. Tving han til å avslutte med deg på en voksen måte.

Anonymkode: 80d8b...d44

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker du? Har du fått følelser? 

Det har jeg hatt fra start, så døde de litt en periode pga noe han sa... så fikk jeg igjen. Jeg vurderer slette han fra snap og face, men innser det er barnslig. 

ts

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ring han og spør. Tving han til å avslutte med deg på en voksen måte.

Har ikke tlfnr hans. Lang historie. Tror bare jeg må konkludere med at jeg har vært en idiot! 

ts

• Liker 4
Skrevet

Snakket dere som venner sist eller ble dere uenige om noe?

Han kan jo også bare ha hatt det kjempetravelt med noe.

Anonymkode: 5a06a...b04

• Liker 3
Skrevet

Går videre i livet og skriver bak øret at kvinner, i motsetning til menn, ikke kan ligge seg til kjærlighet.

Anonymkode: 4035b...a0a

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakket dere som venner sist eller ble dere uenige om noe?

Han kan jo også bare ha hatt det kjempetravelt med noe.

Anonymkode: 5a06a...b04

Han var hos meg halvannen uke siden. Sa han hadde fått jobb-tilbud hjemme (bor i ett annet land), jeg sa jeg forsto hvis han ville hjem fordi han ikke hadde noen her. Da sier han «men jeg har jo deg her». Endel mld frem og tilbake to dager etter, så plutselig bråstille. 🤷🏻‍♀️

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går videre i livet og skriver bak øret at kvinner, i motsetning til menn, ikke kan ligge seg til kjærlighet.

Anonymkode: 4035b...a0a

Det kan gå begge veier. Men look for sex, but find love ... women look for love and find sex. Verden er sjelden svart/hvit.

• Liker 8
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg hatt fra start, så døde de litt en periode pga noe han sa... så fikk jeg igjen. Jeg vurderer slette han fra snap og face, men innser det er barnslig. 

ts

Det er ingenting i veien for at du gjør det om du vil. Du har ansvar for deg selv først og fremst, om han ikke tar hensyn til deg så trenger ikke du det heller. Dere har jo ingen forpliktelser. 

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingenting i veien for at du gjør det om du vil. Du har ansvar for deg selv først og fremst, om han ikke tar hensyn til deg så trenger ikke du det heller. Dere har jo ingen forpliktelser. 

Så absolutt ikke. Men så kommer tanken inn om det har skjedd noe etc. Uansett så har man ett minutt ila dagen. Jeg konkluderer med at han ikke bryr seg, eller spiller spill. Jeg har hverken vært forelska eller elsket noen av kjærestene mine. Dette vet han. Jeg sa også at det var kjedelig sist gang vi møttes, og bare være her.... Så jeg vet ikke om han plays the game, eller om han ikke bryr seg. Jeg heller mot det siste. 

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så absolutt ikke. Men så kommer tanken inn om det har skjedd noe etc. Uansett så har man ett minutt ila dagen. Jeg konkluderer med at han ikke bryr seg, eller spiller spill. Jeg har hverken vært forelska eller elsket noen av kjærestene mine. Dette vet han. Jeg sa også at det var kjedelig sist gang vi møttes, og bare være her.... Så jeg vet ikke om han plays the game, eller om han ikke bryr seg. Jeg heller mot det siste. 

Jeg tenker at han ikke bryr seg.. Hadde han vært skikkelig interessert, hadde han klart å få gitt deg beskjed om at han var opptatt. Bare slett han fra alle medier, du vil føle deg bedre med en gang det er gjort.

• Liker 4
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at han ikke bryr seg.. Hadde han vært skikkelig interessert, hadde han klart å få gitt deg beskjed om at han var opptatt. Bare slett han fra alle medier, du vil føle deg bedre med en gang det er gjort.

Ja, jeg lener mer mot det jeg og. Og hvis jeg sletter føler jeg at jeg tar ett standpunkt. Og at jeg er "ferdig". Syns det er skikkelig vanskelig, og kan ikke fatte at folk har så lite empati. Drittsekk-stil!

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Så du synes det var kjedelig å være sammen med ham og han har ikke kontaktet deg på 8 dager? Det høres ikke så lovende ut

Anonymkode: 5c603...996

• Liker 5
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du synes det var kjedelig å være sammen med ham og han har ikke kontaktet deg på 8 dager? Det høres ikke så lovende ut

Anonymkode: 5c603...996

Jeg var lei av at vi bare var hjemme hos meg, og aldri fant på noe sammen. Det var kjedelig. Uansett så er det er lang historie. Synes du det er gøy å bli ignorert over en lang periode?

Skrevet

Det er jævlig bedritent gjort å ignorere noen på den måten. Ekstremt feigt rett og slett.

Jeg skjønner godt at du sitter igjen og føler deg dårlig for måten du er blitt behandlet på, men du får tenke sånn at dette sier en god del om denne personen.

Anonymkode: 1e053...27b

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jævlig bedritent gjort å ignorere noen på den måten. Ekstremt feigt rett og slett.

Jeg skjønner godt at du sitter igjen og føler deg dårlig for måten du er blitt behandlet på, men du får tenke sånn at dette sier en god del om denne personen.

Anonymkode: 1e053...27b

Ja, enten så er det ett spill....og det er overhodet ikke greit. Ellers så har det skjedd noe, uansett så klarer man gi beskjed. Ellers så eier han ikke empati. Ingen av delene er noe særlig. Nå har jeg ihvertfall slettet chattene, slik at jeg ikke ser tilgjengelighet. Så får vi se hva jeg gjør neste uke. Men dette er ikke noe særlig til oppførsel.

• Liker 2
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg lener mer mot det jeg og. Og hvis jeg sletter føler jeg at jeg tar ett standpunkt. Og at jeg er "ferdig". Syns det er skikkelig vanskelig, og kan ikke fatte at folk har så lite empati. Drittsekk-stil!

Da jeg gjorde det sist, følte jeg at jeg ikke ble ghostet, men at jeg tok et standpunkt og avsluttet. Og den følelsen av faktisk god! Det er skikkelig dårlig gjort å bare bli stille sånn, men du kan være glad for at dere ikke er sammen da. For antagelig driver han på sånn i et forhold også, trekker seg unna når det blir litt uro og drama...

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg gjorde det sist, følte jeg at jeg ikke ble ghostet, men at jeg tok et standpunkt og avsluttet. Og den følelsen av faktisk god! Det er skikkelig dårlig gjort å bare bli stille sånn, men du kan være glad for at dere ikke er sammen da. For antagelig driver han på sånn i et forhold også, trekker seg unna når det blir litt uro og drama...

Det som er rart, at det var overhodet ikke drama eller noe den siste kvelden. Bare kos og latter, men sa at jeg gjerne ville lære kjenne han utenfor husets fire vegger. Altså da finne på andre ting også. Da ville han tydeligvis ikke det. Samtidig som han sier at "men jeg har jo deg her" Skjønner virkelig ingenting. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...