AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Del Skrevet 6. november 2020 Hei, nå stenger treningssentrene og jeg skulle gjerne samlet litt tips til tyng styrketrening man kan gjøre hjemme. Og da tenker jeg utover å ligge på treningsmatten og gjøre "fire hydrants". Vanligvis tar jeg baseøvelser med tunge vekter. Har dere forslag til hva som kan "erstatte" disse øvelsene i noen uker? Jeg ser for meg at ettbeins-øvelser som pistol squats og bulgars utfall kan veie opp for tapt knebøy-tid. Ved ettbeinsøvelser vil man jo få mye større belastning på hvert bein versus knebøy. Andre forslag? :) Gjerne noen programmer! Anonymkode: 529b3...ade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #2 Del Skrevet 6. november 2020 For overkroppen syns jeg turnringer funger bra. Relativt enkelt å justere til det nivået en er på. Føler jeg ikke mister noe særlig på det i forhold til vekter. Syns det er vanskeligere å erstatte tunge løft for beina. Bulgarske utfall er gode spesielt om en har tilgang på noe vekter for å gjøre de tyngre (det har ikke jeg, skal prøve å lage noe provisorisk). Pistol squats har jeg pleid å ha i hjemmetreningen min. Bra de og, men der spiller mobilitet og balanse mye inn. Så kanskje ikke de beste på ren styrke. Bentreningen min har gjerne hatt litt mer fokus på mobilitet og ekplosivitet hjemme, enn på treningssenter. Anonymkode: 09cc4...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #3 Del Skrevet 6. november 2020 Eventuelt kan du fylle en sekk med masse tunge bøker eller vannkanner for å litt vekt. Anonymkode: a87b8...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #4 Del Skrevet 6. november 2020 Bare å la kreativiteten slippe løs... er vi heldige åpner sentrene igjen til påske...og utstyr på nett er utsolgt for det meste... Anonymkode: a3fee...33b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå