AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Del Skrevet 6. november 2020 Hei. Jeg er medlem av Sats og det ser ut til at de stenger nå på mandag. Hva bør jeg gjøre? Bør jeg fryse medlemsskapet etter bør jeg eventuelt bare vente til jeg får en mail fra sats med videre info ? Hvordan var det for dere som var medlem på sats før pandemien startet? fikk dere fryst medlemskapet? automatisk betalingsfritak den perioden det var stengt ? eller fikk dere annen form for kompensasjon for den stengte perioden ? Anonymkode: bb509...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #2 Del Skrevet 6. november 2020 Ble ikke trukket betaling de mnd det var stengt. Dette var også sats. Anonymkode: ba0ec...f7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinali Skrevet 6. november 2020 #3 Del Skrevet 6. november 2020 Jeg meldte meg inn i EVO. Planen var å starte med PT. Noen som vet om de fryser medlemsskapet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #4 Del Skrevet 13. november 2020 Jeg forsette å betale så slipper det lille lokale trening studio og få masse stat støtte. Anonymkode: 89df1...fbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amz Skrevet 13. november 2020 #5 Del Skrevet 13. november 2020 Jeg foresatte å betale, de spurte om jeg vær så snill kunne la være å si opp. Det gikk jeg med på i og med at jeg fikk et godt tilbud fra de når jeg tegnet avtalen. Så bare foresatte, hadde jeg sagt opp og tegna på nytt så hadde jeg mest sannsynlig mista det gode tilbudet jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #6 Del Skrevet 13. november 2020 Forrige runde av lockdown trente jeg på sats, da frøs jeg abonnementet mitt så lenge senteret var stengt. Nå har jeg meldt meg inn i en crossfit boks og må betale fullt medlemsskap (1299 per mnd) selv om senteret er stengt og jeg kan heller ikke melde meg ut pga bindingstid. Boksen arrangerer ute- og online timer, men det er jo ikke det jeg er interessert i. Skikkelig sure penger. Anonymkode: 629a3...1f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #7 Del Skrevet 13. november 2020 Det fryses automatisk, sats har vel evt noe digitale greier du kan velge i. Anonymkode: 45a76...661 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå