Elhaym Skrevet 29. januar 2021 #601 Del Skrevet 29. januar 2021 Noddi skrev (1 time siden): Godt spørsmål 🙈 blir litt forvirret. For noen ganger ser det tydelig ut som gutt, men så ser jeg et annet bilde på nett å da tror jeg jente igjen. Kanskje jeg må finne noen nub eksperter jeg også 😄 Jeg tror det er jente faktisk hvis jeg ser på lårbenet og nuben. Men liksom. Kan jo gå begge veier 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 29. januar 2021 #602 Del Skrevet 29. januar 2021 Elhaym skrev (3 minutter siden): Jeg tror det er jente faktisk hvis jeg ser på lårbenet og nuben. Men liksom. Kan jo gå begge veier 🤣 😅 Jeg tror jeg heller mer mot jente enn gutt, men er ingen regel uten unntak, så man vet aldri. Søkte på nubexperts på insta som du nevnte å da når jeg sammenlignet var det høy sannsynlighet for jente utifra bildene. Så vi får nå bare vente å se 🤰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 29. januar 2021 #603 Del Skrevet 29. januar 2021 Nå måtte jeg granske mine bilder også på det ene bildet ser det da ut som jente, mens på det andre gutt. Ble ikke noe klokere med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 29. januar 2021 #604 Del Skrevet 29. januar 2021 Noddi skrev (4 timer siden): Er elendig på dette, men prøvd å legge til et bilde av dagens ultralyd Har prøvd meg litt frem for å se om jeg ser kjønnet. Er 11+4 så kanskje jeg er for tidlig for nub teorien. For min del ser det ut som begge deler 🙈😄 Noen som tørr å gjette? Så spennende med nub theory!🤩 Her ville jeg tippa jente ut ifra at den foreløpig ser paralell ut 🙉 Blir spennende å se om den blir mer tydelig etterhvert, og kanskje "lettere" å tippe! Skal du på noen fler ultralyder i nærmeste fremtid eller? 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya89 Skrevet 29. januar 2021 #605 Del Skrevet 29. januar 2021 Jøss, jeg har aldri hørt om nub theory🙈 Blir spennede å høre hva det blir☺ Var vanskelig for meg å se iværtfall😆 For min del, jeg skal ikke vite kjønn.. 😁 Synes det er litt spennende 🤭 Skal alle dere vite?😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 29. januar 2021 #606 Del Skrevet 29. januar 2021 @Maya89 Vi tenker å finne ut kjønn, hvis de på sykehuset kan se det da 😄 Når vi var på UL på tirsdag villa den bare gjemme seg 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 29. januar 2021 #607 Del Skrevet 29. januar 2021 Sjela skrev (1 time siden): Nå måtte jeg granske mine bilder også på det ene bildet ser det da ut som jente, mens på det andre gutt. Ble ikke noe klokere med andre ord 😄 Nei samme. Men man blir på en måte litt opphengt i det når man først starter å sette seg inn i det. Er på en måte litt interessant. Er noe som heter Skull Theory også hvor man ser på hodeformen. Er så merkelig at det skal ha noe å si, men er tydeligvis forskjellig utifra hvilket kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 29. januar 2021 #608 Del Skrevet 29. januar 2021 SUPERMIRI skrev (1 time siden): Så spennende med nub theory!🤩 Her ville jeg tippa jente ut ifra at den foreløpig ser paralell ut 🙉 Blir spennende å se om den blir mer tydelig etterhvert, og kanskje "lettere" å tippe! Skal du på noen fler ultralyder i nærmeste fremtid eller? 😀 Ja blir veldig spennende 😊 Blir det jente, så er det interessant. Da har kanskje disse teoriene noe hold i seg. Har ikke bestemt meg om jeg skal ta en ultralyd når jeg er 15 uker eller bare vente til ordinær ultralyd 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 29. januar 2021 #609 Del Skrevet 29. januar 2021 89jenta skrev (20 minutter siden): @Maya89 Vi tenker å finne ut kjønn, hvis de på sykehuset kan se det da 😄 Når vi var på UL på tirsdag villa den bare gjemme seg 🙈 Typisk 😄 de liker å gjemme seg når det er ultralyd 🙈 Eller snu ryggen til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 29. januar 2021 #610 Del Skrevet 29. januar 2021 Noddi skrev (16 minutter siden): 😄 Nei samme. Men man blir på en måte litt opphengt i det når man først starter å sette seg inn i det. Er på en måte litt interessant. Er noe som heter Skull Theory også hvor man ser på hodeformen. Er så merkelig at det skal ha noe å si, men er tydeligvis forskjellig utifra hvilket kjønn. Jeg blir fort bare mer forvirret av alle disse teoriene. Skal klare å vente til OUL selv om mars føles uendelig lenge til. Men så kommer jeg på at februar er kort, så da går det nok fort allikevel 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya89 Skrevet 29. januar 2021 #611 Del Skrevet 29. januar 2021 89jenta skrev (46 minutter siden): @Maya89 Vi tenker å finne ut kjønn, hvis de på sykehuset kan se det da 😄 Når vi var på UL på tirsdag villa den bare gjemme seg 🙈 Vil tro de fleste skal vite det ☺ Hehehe, hender seg de liker å være litt sjenert 🤣 Du får snart ny sjanse 🤩 skal krysse fingrene for deg 😁 Når har du Oul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 29. januar 2021 #612 Del Skrevet 29. januar 2021 Maya89 skrev (9 minutter siden): Vil tro de fleste skal vite det ☺ Hehehe, hender seg de liker å være litt sjenert 🤣 Du får snart ny sjanse 🤩 skal krysse fingrene for deg 😁 Når har du Oul? Men vi vurderte å ikke finne det ut det også, det er jo veldig spennende! 😃 Har Oul 2.3, gleder oss så mye 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya89 Skrevet 29. januar 2021 #613 Del Skrevet 29. januar 2021 (endret) 89jenta skrev (22 minutter siden): Men vi vurderte å ikke finne det ut det også, det er jo veldig spennende! 😃 Har Oul 2.3, gleder oss så mye 🥰 Blir nok spennende uansett 😍 Så gøy, jeg har oul akkurat samme dag😆🙌 Her vil de ta kun i uke 19.. Synes det er så seint🤣 Men tiden går vel fort 🤩 Liten nedtur er at her får ikke samboer være med på ultralyden😐 Endret 29. januar 2021 av Maya89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 29. januar 2021 #614 Del Skrevet 29. januar 2021 Maya89 skrev (1 minutt siden): Blir nok spennende uansett 😍 Så gøy, jeg har oul akkurat samme dag😆🙌 Her vil de ta kun i uke 19.. Synes det er så seint🤣 Men tiden går vel fort 🤩 Liten nedtur er at her får ikke samboer være med på ultralyden😐 åååå så gøy! 🤩 jeg synes selv det er driiiiitlenge til! jeg er 18+3 når vi skal på oul, glad jeg slipper å vente lengre 😅 hørt om noen som måtte vente til uke 20 🙈 samboer får ikke være med her heller.. det er så trist. blir mest lei meg av at han blir så lei seg. vi er førstegangs, og jeg skulle gjerne hatt han med.. du må holde oss oppdatert når dagen er her! i mellomtiden må jeg prøve å skaffe meg en hobby eller noe for å få tiden til å gå 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya89 Skrevet 29. januar 2021 #615 Del Skrevet 29. januar 2021 89jenta skrev (5 minutter siden): åååå så gøy! 🤩 jeg synes selv det er driiiiitlenge til! jeg er 18+3 når vi skal på oul, glad jeg slipper å vente lengre 😅 hørt om noen som måtte vente til uke 20 🙈 samboer får ikke være med her heller.. det er så trist. blir mest lei meg av at han blir så lei seg. vi er førstegangs, og jeg skulle gjerne hatt han med.. du må holde oss oppdatert når dagen er her! i mellomtiden må jeg prøve å skaffe meg en hobby eller noe for å få tiden til å gå 😂 Ja det er kjempe trist 😔 Å forstår både deg og han veldig godt.. Dette blir 2 barnet til min samboer, men han synes det er svært kjedelig å ikke få være med denne gangen også... Kanskje det kan være en ide å facetime under ultralyden?🤔 Bedre enn å ikke få med seg noe.. 😊 Må få høre denne dagen hvordan det gikk for deg også 🤩 Tiden går seint ja🙈 Er sykmeldt 100 % her, å dagene er lange når ungene er på skole og barnehage.... 🤣 Skal begynne å gå små turer framover nå da.. liten hobby🤣 (jeg må) 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 29. januar 2021 #616 Del Skrevet 29. januar 2021 Maya89 skrev (18 minutter siden): Ja det er kjempe trist 😔 Å forstår både deg og han veldig godt.. Dette blir 2 barnet til min samboer, men han synes det er svært kjedelig å ikke få være med denne gangen også... Kanskje det kan være en ide å facetime under ultralyden?🤔 Bedre enn å ikke få med seg noe.. 😊 Må få høre denne dagen hvordan det gikk for deg også 🤩 Tiden går seint ja🙈 Er sykmeldt 100 % her, å dagene er lange når ungene er på skole og barnehage.... 🤣 Skal begynne å gå små turer framover nå da.. liten hobby🤣 (jeg må) 😆 Jeg hadde samboer på facetime nå sist 😄 det funket helt okei, sykehuset hadde veeeldig liten skjerm og den var veldig langt unna. men samtidig fikk han jo være litt med likevel. å høre hjertelyden synes han var kjempe! 😊 selv er jeg permittert, så føler virkelig med deg 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 30. januar 2021 #617 Del Skrevet 30. januar 2021 God Morgen ☀️ Hvilke vitaminer tar dere nå? Slutter dere brått på folsyre etter 12 uker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 30. januar 2021 #618 Del Skrevet 30. januar 2021 @Noddi Jeg tar kun tran nå, jordmor snakket om at jeg burde/kan begynne på jod. skal snakke med henne om det mer neste gang jeg skal til henne. er så redd for å ta for mye av noe... Jeg sluttet med folsyre da jeg var 13+0 ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håkkimom Skrevet 30. januar 2021 #619 Del Skrevet 30. januar 2021 Jeg har fått ultralyd på mandag, og er sååå spent 🙊 når begynner man å ta utvendig? Jeg husker ikke det her fra forrige svangerskap 😵 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aoyt Skrevet 30. januar 2021 #620 Del Skrevet 30. januar 2021 Håkkimom skrev (4 minutter siden): Jeg har fått ultralyd på mandag, og er sååå spent 🙊 når begynner man å ta utvendig? Jeg husker ikke det her fra forrige svangerskap 😵 Er det ikke fra og med uke 14 ellernoe de tar utvendig? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå