Elhaym Skrevet 16. juli 2021 #1181 Del Skrevet 16. juli 2021 SUPERMIRI skrev (4 minutter siden): Det hjelper absolutt med støttestrømper! 😄 Om du er plaget med veldig hevelse, ville jeg nok prøvd klasse 2. Klasse 1 er til mer moderat, og hvis du blir hoven ved litt ståing. Imens klasse 2 komprimerer enda litt mer, og passe for mer uthevet hevelse🤗 Men tar de bort vannet eller hva gjør de? Jeg forstår jo ikke dette jeg. Jeg har helt angst for trange sokker og bruker ankelsokker i str 46 for å ikke oppleve klem. Om en bukse er litt stram nederst så kan jeg ikke ha den. Er livredd for ting som strammer rundt legg/fot 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 16. juli 2021 #1182 Del Skrevet 16. juli 2021 Elhaym skrev (4 minutter siden): Men tar de bort vannet eller hva gjør de? Jeg forstår jo ikke dette jeg. Jeg har helt angst for trange sokker og bruker ankelsokker i str 46 for å ikke oppleve klem. Om en bukse er litt stram nederst så kan jeg ikke ha den. Er livredd for ting som strammer rundt legg/fot 😑 I teorien så skal støttestrømper bidra til å redusere trykket som vannet gir, og å bedre blodsirkulasjonen i beina ved å gjøre så blodet og væsken går "oppover igjen". Det går jo evt an å prøve klasse 1 først, da disse gir minst kompresjon. Da kan du jo tilvenne deg litt bruken, samtidig som det vil hjelpe noe. Jeg er heller ikke glad i sokker som klemmer rundt ankler, men jeg føler kompresjonsstrømper er litt bedre da de går opp til knærne. Men, som sagt, så er det litt tilvenning for det er jo stramt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 16. juli 2021 #1183 Del Skrevet 16. juli 2021 SUPERMIRI skrev (28 minutter siden): I teorien så skal støttestrømper bidra til å redusere trykket som vannet gir, og å bedre blodsirkulasjonen i beina ved å gjøre så blodet og væsken går "oppover igjen". Det går jo evt an å prøve klasse 1 først, da disse gir minst kompresjon. Da kan du jo tilvenne deg litt bruken, samtidig som det vil hjelpe noe. Jeg er heller ikke glad i sokker som klemmer rundt ankler, men jeg føler kompresjonsstrømper er litt bedre da de går opp til knærne. Men, som sagt, så er det litt tilvenning for det er jo stramt. Jeg har noen liggende så kan jo alltids prøve i alle fall. Men jeg har problem med hevelse i hendene og - ikke karpal tunnell.. Føler helt ærlig at det er noe alvorlig galt med meg i denne graviditeten, at jeg er mer som en slags inkubator uten rettigheter. Føler meg så sjukt ødelagt. Er så glad dette er siste gang, aldri følt mer lettelse enn da jeg signerte på arket om sterilisering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 16. juli 2021 #1184 Del Skrevet 16. juli 2021 SUPERMIRI skrev (2 timer siden): I teorien så skal støttestrømper bidra til å redusere trykket som vannet gir, og å bedre blodsirkulasjonen i beina ved å gjøre så blodet og væsken går "oppover igjen". Det går jo evt an å prøve klasse 1 først, da disse gir minst kompresjon. Da kan du jo tilvenne deg litt bruken, samtidig som det vil hjelpe noe. Jeg er heller ikke glad i sokker som klemmer rundt ankler, men jeg føler kompresjonsstrømper er litt bedre da de går opp til knærne. Men, som sagt, så er det litt tilvenning for det er jo stramt. Å fy faen, etter jeg postet her så fikk jeg med nød og neppe på meg de bedritne strømpene. En time etterpå var jeg mer hoven enn jeg noengang har vært, har sånne med bare tær. Der bare fleskeflommet det seg ut, foten var helt hvit bak strømpa og jeg hadde en kant av vannfett over kneet. Haha. Så jeg føler vel det ikke var så digg. Jeg tør ikke ta de på igjen, måtte få de av fordi jeg følte jeg døde 🥴 det kan vel ikke være sånn de skal være? De er egentlig litt for store til meg og. Var klasse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 16. juli 2021 #1185 Del Skrevet 16. juli 2021 (endret) @Elhaym Ysj, fya, det hørtes ikke godt ut! Ville nok prøvd med hel fot ja, for da komprimerer det på foten også. Med bare tær, så vil de komprimeres litt i begge retninger, og det kan være veldig ubehagelig hvis man er veeeldig hoven 🙉 Så dritt at du skal ha så mye plager. Da skal det bli godt å bli ferdig, ja! Når har du termin (planlagt KS) igjen? Endret 16. juli 2021 av SUPERMIRI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 16. juli 2021 #1186 Del Skrevet 16. juli 2021 SUPERMIRI skrev (1 minutt siden): @Elhaym Ysj, fya, det hørtes ikke godt ut! Ville nok prøvd med hel fot ja, for da komprimerer det på foten også. Med bare tær, så vil de komprimeres litt i begge retninger, og det kan være veldig ubehagelig hvis man er veeeldig hoven 🙉 Så dritt at du skal ha så mye plager. Da skal det bli godt å bli ferdig, ja! Når har du termin (planlagt KS) igjen? 23 august, tusen år til det! Begynte å gråte hos jordmor da jeg var der når hun sa det var ikke lenge igjen. Hun sendte et notat til Ahus om at det kanskje kunne være en ide å se på om det kunne være KS uka før, siden jeg er så dårlig, ikke jern, halsbrann, svimmel, variabelt blodtrykk, spiser ikke, sover ikke, kvalm enda, vann overalt, hodepine etc. Men føler at selv om de skulle sette KS til en nærmere dag så hjelper det ikke, for jeg har fortsatt hver dag frem til det om du skjønner. Verste er jo at ifølge vesktestimerkng av barna er de større enn snittet, sf-målet mitt er også høyt. Samboeren min er fargeblind og selv han kan se jeg er blek nå Må innrømme disse strømpene gjorde meg trist også, hadde håpa det skulle hjelpe litt 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludo1 Skrevet 16. juli 2021 #1187 Del Skrevet 16. juli 2021 @Elhaym Hadde en gråterunde selv i går! 🙈 Har alle mulige plager, og i går fikk jeg feber etter koronavaksinen. Var i tillegg 28 varmegrader, såeh, møkkadag! Jeg har 20 dager igjen nå, og blir så utrolig provosert når folk sier «å, det er jo sååååå kort igjen!!» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 16. juli 2021 #1188 Del Skrevet 16. juli 2021 Ludo1 skrev (24 minutter siden): @Elhaym Hadde en gråterunde selv i går! 🙈 Har alle mulige plager, og i går fikk jeg feber etter koronavaksinen. Var i tillegg 28 varmegrader, såeh, møkkadag! Jeg har 20 dager igjen nå, og blir så utrolig provosert når folk sier «å, det er jo sååååå kort igjen!!» Haha, ja, kort igjen for alle andre enn den det gjelder.... Stakkars oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vret Skrevet 16. juli 2021 #1189 Del Skrevet 16. juli 2021 Uff, føler sånn med dere alle sammen ❤️❤️ At det skal være sp slitsomt denne siste etappen, det husker jeg ikke fra sist. Men at storebror ble født i januar kan jo ha noe med saken å gjøre 😆 her er det vann i armer og ben, karpaltunnelsyndrom, utslitt, vondter, Mye kynnere og nedpress, lightning crotch (?) osv osv... har 11 dager igjen til termin 27/7, men storebror kom 10 dager over... har vært innstilt på august hele veien, men nå håper jeg så inderlig at det ligger noe i at nr 2 kommer før og raskere 😅😅🤞🤞 @Sjela var det du som skrev at du var hoven i 1 ben?? Vil ikke skremme deg unødig, men har fått beskjed om å kontakte lege da. Det Kan være blodpropp eller svangerskapsforgiftning ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaromei Skrevet 17. juli 2021 #1190 Del Skrevet 17. juli 2021 Huffameg, det er trist at den siste tiden skal være tung for så mange. Jeg er også en av dem. Har bekkenløsningsmerter fra helvete nå. Samsover med storebror, som ikke helt har blitt 2 ennå, men å snu seg i senga er en kamp, spesielt uten å vekke gutten 😳 I dag har jeg invitert besteforeldrene på besøk fordi en av dem nylig hadde bursdag. Jeg fikk laget en ostekake, sittende mesteparten selvfølgelig, og nå har det blitt bestemt at vi bestiller pizza istedenfor å lage mat.. 😂 Jeg har også planer om å sterilisere meg etter dette svangerskapet, men hadde egentlig håpet å kunne føde vaginalt, men har begynt å lure på om beste løsning kan være planlagt snitt og gjøre det samtidig. Men jeg vet ikke hvor mye påvirkningskraft man har på dette? Noen med erfaring? Jeg hadde planlagt snitt forrige gang pga seteleie, men minsten i magen ligger nå i hodeleie. Er i uke 34+5 med svangerskapsdiabetes.. Ellers har jeg fått maset meg til mer oppfølging, for de hadde tenkt jeg skulle gå nesten en hel måned uten oppfølging i forhold til blodtrykk og urinprøve, og det kunne jeg ikke finne meg i når jeg fikk svangerskapsforgiftning sist. Jeg har fått beskjed om å stresse ned, men DET er vanskelig det.. Gutten på nesten 2 begynner i barnehagen om 2 uker, noe som er stressende i seg selv fordi han er min første. Jeg håper på å få rukket å dra til frisøren en tur før fødsel etter at han har begynt i barnehage, men vi får se hva som skjer. Hvis det blir som jordmor mener, at jeg blir satt igang i ca uke 38, så blir det baby rundt 11-12 august. Men planene kan jo endres raskt og stadig. Føler ikke jeg har noen som helst kontroll selv denne gangen. Forsåvidt ikke forrige gang heller 😣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 17. juli 2021 #1191 Del Skrevet 17. juli 2021 Jeg har hørt mye bra om den ACen @Elhaym! Jeg kjøpte akutt en vifte på nærmeste butikk (europris) og det har faktisk hjulpet på. Bare å få litt sirkulasjon i luften er godt 😊 uff, høres ut som dette svangerskapet er hardt for deg og det er absolutt lov til å klage altså! Jeg håper de ser deg oppi det hele. Hvor gamle er babyene når det er planlagt KS? Og har du søkt om sterilisering i forbindelse med dette? Jeg har tidligere lest at de ikke gjør det i forbindelse med pks, men hadde vært fristende å gjøre det selv også. Dette blir mitt andre barn og jeg føler meg veldig ferdig 😅 hadde jo vært kjekt å ta alt i samme slengen om det viser seg at jr må ut med KS. Takk @vret jeg leste litt om dette men har ikke plager som samsvarer med blodpropp. Det andre benet blir også hovent, men ikke fullt så mye. Jeg er ikke lege, men tenker meg det skyldes babyens leie og at det er mer trykk/tyngde på siden med mest ødem. Glemte å avbestille timen på helsestasjon til mandag så nå får jeg dobbelt opp med kontroll på sykehuset og hos kommunejordmor til uka. Tar det opp da tenkte jeg. Men det kan jo uansett være greit å ta turen til jordmor så de får sjekket urin siden de ikke gjør det på sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 17. juli 2021 #1192 Del Skrevet 17. juli 2021 Sjela skrev (3 minutter siden): Jeg har hørt mye bra om den ACen @Elhaym! Jeg kjøpte akutt en vifte på nærmeste butikk (europris) og det har faktisk hjulpet på. Bare å få litt sirkulasjon i luften er godt 😊 uff, høres ut som dette svangerskapet er hardt for deg og det er absolutt lov til å klage altså! Jeg håper de ser deg oppi det hele. Hvor gamle er babyene når det er planlagt KS? Og har du søkt om sterilisering i forbindelse med dette? Jeg har tidligere lest at de ikke gjør det i forbindelse med pks, men hadde vært fristende å gjøre det selv også. Dette blir mitt andre barn og jeg føler meg veldig ferdig 😅 hadde jo vært kjekt å ta alt i samme slengen om det viser seg at jr må ut med KS. Takk @vret jeg leste litt om dette men har ikke plager som samsvarer med blodpropp. Det andre benet blir også hovent, men ikke fullt så mye. Jeg er ikke lege, men tenker meg det skyldes babyens leie og at det er mer trykk/tyngde på siden med mest ødem. Glemte å avbestille timen på helsestasjon til mandag så nå får jeg dobbelt opp med kontroll på sykehuset og hos kommunejordmor til uka. Tar det opp da tenkte jeg. Men det kan jo uansett være greit å ta turen til jordmor så de får sjekket urin siden de ikke gjør det på sykehuset. Jo, det gjøres ved pks:) dersom du skal ha pks kan du ta det opp at du ønsker det! Jeg gjorde det og signerte med et lettelsens sukk. Haha! Ja den acen er knall. Nå har jeg den på hele dagen sånn at på kvelden kan jeg slå den av. For å kjøle ned rommet. Den bråker litt men den er utrolig effektiv altså.. den kjøler ned rommet vårt, gangen hvis døren er åpen også:D Barna er 38 uker ved pks, så uka før er 37 i så fall. Jeg er så drittlei nå. Men du må fylle ut erklæring om sterilisering før ks da. De gjør det ikke uten papirene i orden. Skal bli helt fantastisk føler jeg. Nå har jeg virkelig født nok barn for Erna 😂 Jeg er mer hoven på høyre siden enn venstre, men mine ødemer har ikke noe "blodproppete" over seg. Ikke røde eller varme etc. Bare slitsomt. Nå har jordmoren min ferie og fastlegdn min, så da tar de urin og blodtrykket på sykehuset også, mulig det er noe for deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 17. juli 2021 #1193 Del Skrevet 17. juli 2021 jaromei skrev (1 time siden): Huffameg, det er trist at den siste tiden skal være tung for så mange. Jeg er også en av dem. Har bekkenløsningsmerter fra helvete nå. Samsover med storebror, som ikke helt har blitt 2 ennå, men å snu seg i senga er en kamp, spesielt uten å vekke gutten 😳 I dag har jeg invitert besteforeldrene på besøk fordi en av dem nylig hadde bursdag. Jeg fikk laget en ostekake, sittende mesteparten selvfølgelig, og nå har det blitt bestemt at vi bestiller pizza istedenfor å lage mat.. 😂 Jeg har også planer om å sterilisere meg etter dette svangerskapet, men hadde egentlig håpet å kunne føde vaginalt, men har begynt å lure på om beste løsning kan være planlagt snitt og gjøre det samtidig. Men jeg vet ikke hvor mye påvirkningskraft man har på dette? Noen med erfaring? Jeg hadde planlagt snitt forrige gang pga seteleie, men minsten i magen ligger nå i hodeleie. Er i uke 34+5 med svangerskapsdiabetes.. Ellers har jeg fått maset meg til mer oppfølging, for de hadde tenkt jeg skulle gå nesten en hel måned uten oppfølging i forhold til blodtrykk og urinprøve, og det kunne jeg ikke finne meg i når jeg fikk svangerskapsforgiftning sist. Jeg har fått beskjed om å stresse ned, men DET er vanskelig det.. Gutten på nesten 2 begynner i barnehagen om 2 uker, noe som er stressende i seg selv fordi han er min første. Jeg håper på å få rukket å dra til frisøren en tur før fødsel etter at han har begynt i barnehage, men vi får se hva som skjer. Hvis det blir som jordmor mener, at jeg blir satt igang i ca uke 38, så blir det baby rundt 11-12 august. Men planene kan jo endres raskt og stadig. Føler ikke jeg har noen som helst kontroll selv denne gangen. Forsåvidt ikke forrige gang heller 😣 Jeg har jo to KS bak meg, så å få innvilget KS var ikke noe problem.. jeg hadde KS i 07, vag f i 2009, og da jeg ba om KS i 2018 så var det null problem.. så det kommer vel bare an på situasjonen og legen. Bra du får mer oppfølging, synd man må mase seg til det. I 2009 da jeg var gravid med tvillinger sist så gikk jeg også med uoppdaget svskapsforgiftning. Helt sykt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vret Skrevet 18. juli 2021 #1194 Del Skrevet 18. juli 2021 Så bra at det ikke samsvarer med blodpropp el @Sjela @Elhaym ❤️ Ikke meningen å krisemaksimere 😬 Nå er jeg 39+1. hatt menslignende smerter siden kl20. Fikk sove fra ca midnatt, men nå våknet storebror med mareritt, og smertene er der fortsatt. Er det min tur nå kanskje??? Eller bare lureri 😆 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 18. juli 2021 #1195 Del Skrevet 18. juli 2021 vret skrev (4 timer siden): Nå er jeg 39+1. hatt menslignende smerter siden kl20. Fikk sove fra ca midnatt, men nå våknet storebror med mareritt, og smertene er der fortsatt. Er det min tur nå kanskje??? Nei guri malla, så spennendeeee 🤩🤩🤩🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 18. juli 2021 #1196 Del Skrevet 18. juli 2021 Jeg er 37+1 idag, og jeg ble plutselig litt obs på at leie til baby ikke har blitt sjekket? Leser i alle appene mine at leie til baby blir sjekket i senest uke 36. At nå skal jeg vite hvordan baby ligger og yadayada 🙉 Har kontroll hos jordmor i slutten av kommende uke, og vil da være nærmere 38+0. Fler som er like langt og som ikke har blitt sjekka enda? Er det normalt? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 18. juli 2021 #1197 Del Skrevet 18. juli 2021 SUPERMIRI skrev (2 timer siden): Jeg er 37+1 idag, og jeg ble plutselig litt obs på at leie til baby ikke har blitt sjekket? Leser i alle appene mine at leie til baby blir sjekket i senest uke 36. At nå skal jeg vite hvordan baby ligger og yadayada 🙉 Har kontroll hos jordmor i slutten av kommende uke, og vil da være nærmere 38+0. Fler som er like langt og som ikke har blitt sjekka enda? Er det normalt? 😅 Har de ikke sjekket leiet hos deg enda? Hos meg har de gjort det på hver eneste kontroll siden uke 20 tror jeg😅😶 De sjekker det alltid samtidig som de måler magemålet, og skriver det opp på den ene kolonnen/rekken (jeg vet ikke helt forskjell på disse ordene merker jeg😂) i helsekortet. Hos meg står det H/B, noen jeg antar er forkortelse for hode i bekken som er det leiet hun har hatt de siste gangene. Synes det er litt rart om de ikke har sjekket hvordan baby ligger enda, det må jeg bare si😶🤭 Hvordan føler du spark da? Sparker det mye opp under ribbein antar jeg at baby ligger med hodet ned. Jeg kan kjenne det ganske godt at hun ligger med hodet ned hvis jeg kjenner med håndflaten over symfysen. Kanskje du kan kjenne det du også? Vanskelig å forklare, men det kjennes rett og slett ut som et babyhode, det er hardt og rundt og ca størrelsen på et babyhode😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 18. juli 2021 #1198 Del Skrevet 18. juli 2021 @Elhaym takk for info får se nærmere på det om det blir aktuelt med KS. Uke 38 er jo såpass seint at det fint hadde gått å få de ut før også! I hvertfall med tanke på din egen helse? Håper du kan få litt forståelse fra sykehuset når du er der neste gang ❤ Bare bra å si ifra @vret! Er jo ikke alle som er klar over at det kan være blodpropp i slike tilfeller. Jeg blir ikke skremt i alle fall Så spennende med modningstegn🤩 håper du slipper å gå for lenge sånn og at det er starten på noe! Sist svangerskap hadde jeg litt småmurringer bare noen dager i forveien før det satt i gang for fullt. Lykke til😍 Har du gått fast til kontroll hos jordmor @SUPERMIRI ? Det er jo veldig underlig at de ikke har kjent etter leie på magen 🤔 det er jo en egen kolonne på helsekortet. Står det noe i det feltet for leie hos deg? Det var i uke 36 nå de oppdaget spesielt leie hos meg og sendte meg videre til sykehuset hvor jeg var denne uken 37+0. Skal tilbake nå 38+1. Ukene går på ett vis fort i den sammenheng... Ta det opp med jordmor neste gang og spør hvordan baby ligger og om jr er festet. Det begynner å nærme seg med stormskritt for oss alle nå🤩 I går sa storebror at han gleder seg til lillebror kommer. Og at han blir nok like kul og fin som han 🥰 så mye fint den gutten sier altså. Gleder meg til å se samspillet mellom dem etterhvert selv om jeg også har forberedt han på at det kan bli litt slitsomt med babygråt til tider. Nei, da skulle han hjelpe til med å finne smokken og snakke med babyen, altså åååh🥰 Han blir en fin storebror altså! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 18. juli 2021 #1199 Del Skrevet 18. juli 2021 vret skrev (8 timer siden): Så bra at det ikke samsvarer med blodpropp el @Sjela @Elhaym ❤️ Ikke meningen å krisemaksimere 😬 Nå er jeg 39+1. hatt menslignende smerter siden kl20. Fikk sove fra ca midnatt, men nå våknet storebror med mareritt, og smertene er der fortsatt. Er det min tur nå kanskje??? Eller bare lureri 😆 Jeg håper jo for din del at det er din tur men jeg er så bitter at jeg håper du blir lurt og😂😂😂 SUPERMIRI skrev (3 timer siden): Jeg er 37+1 idag, og jeg ble plutselig litt obs på at leie til baby ikke har blitt sjekket? Leser i alle appene mine at leie til baby blir sjekket i senest uke 36. At nå skal jeg vite hvordan baby ligger og yadayada 🙉 Har kontroll hos jordmor i slutten av kommende uke, og vil da være nærmere 38+0. Fler som er like langt og som ikke har blitt sjekka enda? Er det normalt? 😅 Kan bare minnes at jeg ble sjekket en eneste gang for leie med forrige barn 😅 og det var bare tilfeldig tror jeg. Har aldri blitt sjekka ellers Sjela skrev (6 minutter siden): @Elhaym takk for info får se nærmere på det om det blir aktuelt med KS. Uke 38 er jo såpass seint at det fint hadde gått å få de ut før også! I hvertfall med tanke på din egen helse? Håper du kan få litt forståelse fra sykehuset når du er der neste gang ❤ Bare bra å si ifra @vret! Er jo ikke alle som er klar over at det kan være blodpropp i slike tilfeller. Jeg blir ikke skremt i alle fall Så spennende med modningstegn🤩 håper du slipper å gå for lenge sånn og at det er starten på noe! Sist svangerskap hadde jeg litt småmurringer bare noen dager i forveien før det satt i gang for fullt. Lykke til😍 Har du gått fast til kontroll hos jordmor @SUPERMIRI ? Det er jo veldig underlig at de ikke har kjent etter leie på magen 🤔 det er jo en egen kolonne på helsekortet. Står det noe i det feltet for leie hos deg? Det var i uke 36 nå de oppdaget spesielt leie hos meg og sendte meg videre til sykehuset hvor jeg var denne uken 37+0. Skal tilbake nå 38+1. Ukene går på ett vis fort i den sammenheng... Ta det opp med jordmor neste gang og spør hvordan baby ligger og om jr er festet. Det begynner å nærme seg med stormskritt for oss alle nå🤩 I går sa storebror at han gleder seg til lillebror kommer. Og at han blir nok like kul og fin som han 🥰 så mye fint den gutten sier altså. Gleder meg til å se samspillet mellom dem etterhvert selv om jeg også har forberedt han på at det kan bli litt slitsomt med babygråt til tider. Nei, da skulle han hjelpe til med å finne smokken og snakke med babyen, altså åååh🥰 Han blir en fin storebror altså! Ja uka før bør gå greit. Men er det lov å håpe på at vannet går denne gangen og før tiden haha Hvor gammel er fine storebror igjen? 4? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 18. juli 2021 #1200 Del Skrevet 18. juli 2021 Elhaym skrev (4 minutter siden): Ja uka før bør gå greit. Men er det lov å håpe på at vannet går denne gangen og før tiden haha Hvor gammel er fine storebror igjen? 4? Håper vannet ditt går lenge før, for det er hardt nå på slutten! Storebror har akkurat blitt fem og klar for sitt siste barnehageår😊 han har plutselig blitt så veldig stor! Kommer stadig med nye betraktninger og filosofiske spørsmål. Er så herlig! Må si jeg igrunn liker barn i den alderen altså 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå