vret Skrevet 28. januar 2021 #581 Del Skrevet 28. januar 2021 On 1/27/2021 at 9:04 AM, Sjela said: Ja det var ikke lett å bli klok på😆 Uke 42 burde ikke vært lov engang. Jeg skal være temmelig tydelig hva jeg forventer om jeg går over termin. Det er fullstendig uaktuelt å risikere livet til mitt barn bare fordi helsemyndighetene ikke har endret rutinene sine etter klare tall gjennom forskning. https://www.tv2.no/a/11075315/ Oi, dette har jeg ikke lest eller hørt no særlig om. Jeg har lest mer om andre vei, at vi igangsetter for mye, og stadig oftere for hvert år som går.. jeg gikk 10 dager på overtid sist, og har på følelsen av at det blir overtid denne gangen også. Og har egentlig alltid tenkt at jeg IKKE vil settes i gang.. men nå ble jeg usikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 28. januar 2021 #582 Del Skrevet 28. januar 2021 Elhaym skrev (26 minutter siden): Haha, ja jeg har jo allerede endra innlegget pga nummerfeil, blir vel sånn når man har 3 hjerner i tillegg til sin egen😅🤣 eldste blir 14 ja! Stemora mi var jo 40 da de fikk toeggede, så er jo ikke nedarvet Fra pappa iallefall:) Jeg fikk en morsom kommentar om at 'har du ikke lært at når de begynner å komme i par så må man gi seg'🤣 Hvor mange har du fra før da? Det som er litt dumt er at all familien vår er i Sverige, så vi håper på åpne grenser til trillingene kommer, haha Nå fikk du jo én i mellom der, så jeg slår hull på den uttalelsen. Men det må være ganske unikt allikevel 😊 Oi, håper virkelig verden kommer mer på stell fremover! Kjedelig å bare møte familien over video Vi har et vennepar med baby vi skulle besøke i Sverige i fjor sommer, men det ble ikke akkurat en sverigetur som verden har blitt. Så tenkte vi kanskje 2021, men det ser foreløpig dårlig ut det å 😕 Jeg har en fra før og venter nummer to 7. August Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vret Skrevet 28. januar 2021 #583 Del Skrevet 28. januar 2021 (endret) 32 minutter siden, Elhaym said: Haha, ja jeg har jo allerede endra innlegget pga nummerfeil, blir vel sånn når man har 3 hjerner i tillegg til sin egen😅🤣 eldste blir 14 ja! Stemora mi var jo 40 da de fikk toeggede, så er jo ikke nedarvet Fra pappa iallefall:) Jeg fikk en morsom kommentar om at 'har du ikke lært at når de begynner å komme i par så må man gi seg'🤣 Hvor mange har du fra før da? Det som er litt dumt er at all familien vår er i Sverige, så vi håper på åpne grenser til trillingene kommer, haha Wow gratulerer, det er jo helt utrolig! 3 stykker! 🥰 Blir mye mer oppfølging da kan jeg tenke meg? Hvordan har du det? vi har også min manns familie i Sverige. Ikke sett de siden juli/august nå. Veldig leit, spesielt for besteforeldrene 😔 skal skrive deg på lista på første side, når jeg har pcen, er så kronglete på mobil 😆 Endret 28. januar 2021 av vret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 28. januar 2021 #584 Del Skrevet 28. januar 2021 vret skrev (1 minutt siden): Oi, dette har jeg ikke lest eller hørt no særlig om. Jeg har lest mer om andre vei, at vi igangsetter for mye, og stadig oftere for hvert år som går.. jeg gikk 10 dager på overtid sist, og har på følelsen av at det blir overtid denne gangen også. Og har egentlig alltid tenkt at jeg IKKE vil settes i gang.. men nå ble jeg usikker.. I mange land er jo keisersnitt normalen for da kan man kontrollere nedkomsten. Der henter de som regel også ut barnet i forkant av termin. Jeg forstår tanken om at kroppen skal komme i gang av seg selv, men når kroppen ikke vil starte av seg selv er det tryggere å sette i gang prosessen tidligere enn det de gjør i dag. Selv om det er dag 11 på overtid kan jo fort barnet ende med å komme dag 14 siden det for noen tar lang tid fra start til slutt. Det synes jeg er skummelt å tenke på. Jeg ble så satt ut av den episoden at den har permanent brent seg fast rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 28. januar 2021 #585 Del Skrevet 28. januar 2021 Sjela skrev (4 timer siden): Nå fikk du jo én i mellom der, så jeg slår hull på den uttalelsen. Men det må være ganske unikt allikevel 😊 Oi, håper virkelig verden kommer mer på stell fremover! Kjedelig å bare møte familien over video Vi har et vennepar med baby vi skulle besøke i Sverige i fjor sommer, men det ble ikke akkurat en sverigetur som verden har blitt. Så tenkte vi kanskje 2021, men det ser foreløpig dårlig ut det å 😕 Jeg har en fra før og venter nummer to 7. August Jeg har bursdag 8 august! Så 7 august er bra greier vettu. Ja, vi har vært en del i Sverige i ferien og sånn, har tatt karantene etterpå da. Men det er skikkelig kjipt hele greia. Er nesten ikke smitte her og nå etter innstrammingen på grensa mister leieboerene våre jobb til de åpner igjen(de er også svenske..) men men. Savner jo familien. Og billigere cola selvsagt, haha. Prøver å ikke bli provosert når jeg leser alt hatet mot Sverige og svensker, men glipper jo iblant. Kjenner liksom ikke igjen Sverige eller svenskehandlere fra beskrivelsene.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 28. januar 2021 #586 Del Skrevet 28. januar 2021 vret skrev (4 timer siden): Wow gratulerer, det er jo helt utrolig! 3 stykker! 🥰 Blir mye mer oppfølging da kan jeg tenke meg? Hvordan har du det? vi har også min manns familie i Sverige. Ikke sett de siden juli/august nå. Veldig leit, spesielt for besteforeldrene 😔 skal skrive deg på lista på første side, når jeg har pcen, er så kronglete på mobil 😆 Vi var hjemme sist i august vi og! Var en kjapp tur på grensa rett før jeg plusset før jul for å la besteforeldre hilse på 3 åringen. Var ikke en sjel der. Men hadde jeg visst hvor lenge det skulle bli til vi så de igjen hadde jeg blitt lenger eller besøkt de oftere i sommer 🥺 Jeg har det helt jævlig. Var derfor ejg dro på UL, fordi jeg følte noe var galt som var så dårlig. Skal på ultralyd på sykehuset 8 februar for mer informasjon 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Body Lotion Skrevet 28. januar 2021 #587 Del Skrevet 28. januar 2021 (endret) I dag var jeg på ultralyd og alt så fint ut med den lille ❤️ Det er veldig liten sannsynlighet for at det er noe galt med henne. Det er 90 % sannsynlighet for at det er en liten jente! På samboers side er det bare gutter, så han ble ekstatisk 😍 Endret 28. januar 2021 av Body Lotion 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 28. januar 2021 #588 Del Skrevet 28. januar 2021 Body Lotion skrev (1 time siden): I dag var jeg på ultralyd og alt så fint ut med den lille ❤️ Det er veldig liten sannsynlighet for at det er noe galt med henne. Det er 90 % sannsynlighet for at det er en liten jente! På samboers side er det bare gutter, så han ble ekstatisk 😍 Åh, så herlig! Gratulerer så mye med ei lita jente i magen ❤️ Det er jo skikkelig stas ift samboeren din sin side da 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 28. januar 2021 #589 Del Skrevet 28. januar 2021 Body Lotion skrev (1 time siden): I dag var jeg på ultralyd og alt så fint ut med den lille ❤️ Det er veldig liten sannsynlighet for at det er noe galt med henne. Det er 90 % sannsynlighet for at det er en liten jente! På samboers side er det bare gutter, så han ble ekstatisk 😍 så gøy! gratulerer ❤️ hvor langt er du på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 28. januar 2021 #590 Del Skrevet 28. januar 2021 Elhaym skrev (9 timer siden): Den er toegget. De to uten avstand er sannsynligvis enegget:) Men han/hun har god plass og er størst da! Har tatt letrozol og ovitrelle, men hadde bare 1 follikel før ovitrelle. Var vårt 20nde pp 😵 Oi så spennende! Eneggede må være stas 🥰Men leste du hadde tvillinger fra før så du har kanskje eneggede fra før av? Lykke til med de tre små. Får krysse fingrene for at du får et fint svangerskap ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 28. januar 2021 #591 Del Skrevet 28. januar 2021 Noddi skrev (Akkurat nå): Oi så spennende! Eneggede må være stas 🥰Men leste du hadde tvillinger fra før så du har kanskje eneggede fra før av? Lykke til med de tre små. Får krysse fingrene for at du får et fint svangerskap ☺️ De er gutt og jente så de er toegget:) Er ikke så mye aktivitet på septembergruppa og går jo uansett ikke så langt. Litt rart å tenke på egentlig. Blir jo et veldig kort svangerskap! Jeg tror jeg fulgte deg i prøvertråden din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Body Lotion Skrevet 28. januar 2021 #592 Del Skrevet 28. januar 2021 89jenta skrev (1 time siden): så gøy! gratulerer ❤️ hvor langt er du på vei? 13+2 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 28. januar 2021 #593 Del Skrevet 28. januar 2021 Gratulerer @Body Lotion så stas 😁 utrolig at de klarte å se det så tidlig. Jeg venter utålmodig på OUL en gang i mars hadde vært veldig stas med jente her også da hele farsleddet på mannens side bare er gutter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Body Lotion Skrevet 29. januar 2021 #594 Del Skrevet 29. januar 2021 Sjela skrev (12 timer siden): Gratulerer @Body Lotion så stas 😁 utrolig at de klarte å se det så tidlig. Jeg venter utålmodig på OUL en gang i mars hadde vært veldig stas med jente her også da hele farsleddet på mannens side bare er gutter. Ja, hahah - det er basert på NUB-theory. Var hos Martin Lundring på Jessheim, så satser på at han har sett riktig! 😄 Vi endte opp med å kjøpe en bitteliten pysj med litt rosa på og søte elefanter! Det å endelig kunne gå inn i en butikk for å kjøpe babyklær til vår baby og ikke som gave, var helt magisk 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 29. januar 2021 #595 Del Skrevet 29. januar 2021 Body Lotion skrev (1 time siden): Ja, hahah - det er basert på NUB-theory. Var hos Martin Lundring på Jessheim, så satser på at han har sett riktig! 😄 Vi endte opp med å kjøpe en bitteliten pysj med litt rosa på og søte elefanter! Det å endelig kunne gå inn i en butikk for å kjøpe babyklær til vår baby og ikke som gave, var helt magisk 😍 Næmmen åh🥰😍 herlig! Hørt han er veldig dyktig, så håper han har rett 😁 Æsj, jeg har fremdeles ikke fått ny innkallelse til OUL så da klarte de vel ikke å informere sykehuset innenfor samme helseforetak om at jeg skulle dit i stedet 🙄 Jeg får be jordmoren jeg skal til neste uke pent om hun kan sende ny henvisning, og nå til rett sykehus jeg fikk i alle fall avbestilt den ved feil sykehus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Body Lotion Skrevet 29. januar 2021 #596 Del Skrevet 29. januar 2021 Sjela skrev (1 time siden): Næmmen åh🥰😍 herlig! Hørt han er veldig dyktig, så håper han har rett 😁 Æsj, jeg har fremdeles ikke fått ny innkallelse til OUL så da klarte de vel ikke å informere sykehuset innenfor samme helseforetak om at jeg skulle dit i stedet 🙄 Jeg får be jordmoren jeg skal til neste uke pent om hun kan sende ny henvisning, og nå til rett sykehus jeg fikk i alle fall avbestilt den ved feil sykehus. Ååh, så irriterende! Det skal ikke alltid være enkelt 😅 Satser på at du får innkallelse til OUL fort når den først blir sendt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 29. januar 2021 #597 Del Skrevet 29. januar 2021 Elhaym skrev (19 timer siden): De er gutt og jente så de er toegget:) Er ikke så mye aktivitet på septembergruppa og går jo uansett ikke så langt. Litt rart å tenke på egentlig. Blir jo et veldig kort svangerskap! Jeg tror jeg fulgte deg i prøvertråden din? Ja så koselig at du følger tråden. Må oppdatere litt oftere der inne, men føler nå at det egentlig er så lite som skjer om dagen 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 29. januar 2021 #598 Del Skrevet 29. januar 2021 (endret) Er elendig på dette, men prøvd å legge til et bilde av dagens ultralyd Har prøvd meg litt frem for å se om jeg ser kjønnet. Er 11+4 så kanskje jeg er for tidlig for nub teorien. For min del ser det ut som begge deler 🙈😄 Noen som tørr å gjette? Endret 29. januar 2021 av Noddi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 29. januar 2021 #599 Del Skrevet 29. januar 2021 Noddi skrev (50 minutter siden): Er elendig på dette, men prøvd å legge til et bilde av dagens ultralyd Har prøvd meg litt frem for å se om jeg ser kjønnet. Er 11+4 så kanskje jeg er for tidlig for nub teorien. For min del ser det ut som begge deler 🙈😄 Noen som tørr å gjette? Åh Nub er litt gøy. Husker ikke hvordan lårbenet skulle ligge på nub. Er det gutt tro? Husker i graviditeten med treåringen at hele termingruppa sendte inn bilde til nubekspertene eller noe på insta, og de hadde nesten alltid rett 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 29. januar 2021 #600 Del Skrevet 29. januar 2021 Elhaym skrev (1 time siden): Åh Nub er litt gøy. Husker ikke hvordan lårbenet skulle ligge på nub. Er det gutt tro? Husker i graviditeten med treåringen at hele termingruppa sendte inn bilde til nubekspertene eller noe på insta, og de hadde nesten alltid rett 😂 Godt spørsmål 🙈 blir litt forvirret. For noen ganger ser det tydelig ut som gutt, men så ser jeg et annet bilde på nett å da tror jeg jente igjen. Kanskje jeg må finne noen nub eksperter jeg også 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå