Lillra Skrevet 27. januar 2021 #561 Del Skrevet 27. januar 2021 Just now, Sjela said: Så bra at alt er fint med den lille ❤ hadde du med deg partner? Nei fikk dessverre ikke lov det var veldig kjedelig! Fikk heldigvis med meg mange videoer og masse bilder + 3D bilder så han har masse å se på når han kommer hjem 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 27. januar 2021 #562 Del Skrevet 27. januar 2021 Lillra skrev (1 minutt siden): Nei fikk dessverre ikke lov det var veldig kjedelig! Fikk heldigvis med meg mange videoer og masse bilder + 3D bilder så han har masse å se på når han kommer hjem 😄 Uff så kjedelig jeg fikk lov dit jeg gikk, men ser det ikke er lov på sykehuset. Så var på en måte fint han kunne delta på én UL i det minste. Så bra du fikk med deg en del da vi fikk også en minnepinne med bilder og et par snutter, men faktisk ikke 3D. Hvordan er 3D så tidlig? Må google😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 27. januar 2021 #563 Del Skrevet 27. januar 2021 Just now, Sjela said: Uff så kjedelig jeg fikk lov dit jeg gikk, men ser det ikke er lov på sykehuset. Så var på en måte fint han kunne delta på én UL i det minste. Så bra du fikk med deg en del da vi fikk også en minnepinne med bilder og et par snutter, men faktisk ikke 3D. Hvordan er 3D så tidlig? Må google😅 Ja jeg ringte inn i går og håååpet at de skulle si at det gikk greit men dessverre 😕 Så tviler på at han får vært med på noen - kanskje i sommer hvis vi tar en da 😄 3D bildene ble veldig fine! Man ser bebien godt, men ikke noen klare kjennetegn i ansiktet eller noe sånt. Men kroppen klarer man å se veldig bra! Jeg ville nok ikke betalt ekstra for det så tidlig - siden man ikke ser noen kjennetegn men var greit når jeg slapp å betale for det haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 27. januar 2021 #564 Del Skrevet 27. januar 2021 Så gøy! Måtte google 3D i uke 12 og man får jo sett mer av konturene til barnet sist hadde jeg morkaken litt langt ned på OUL og da fikk jeg oppfølgingstime i uke 32 på sykehuset. Da fikk jeg både 3D og endelig også vite hva vi ventet. Han gjemte seg nemlig litt for godt under OUL Jeg ble så fascinert over 3D! Han lignet på en prikk når han kom ut 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 27. januar 2021 #565 Del Skrevet 27. januar 2021 9 minutter siden, Sjela said: Så gøy! Måtte google 3D i uke 12 og man får jo sett mer av konturene til barnet sist hadde jeg morkaken litt langt ned på OUL og da fikk jeg oppfølgingstime i uke 32 på sykehuset. Da fikk jeg både 3D og endelig også vite hva vi ventet. Han gjemte seg nemlig litt for godt under OUL Jeg ble så fascinert over 3D! Han lignet på en prikk når han kom ut 😊 Ja absolutt!! åå tenk å vente med å vite kjønnet frem til uke 32! Det er imponerende ,det vet jeg ikke om jeg hadde klart hahah! åå så gøy å høre at 3D funker så bra senere i svangerskapet og at han faktisk så helt lik ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 27. januar 2021 #566 Del Skrevet 27. januar 2021 Lillra skrev (12 minutter siden): Ja absolutt!! åå tenk å vente med å vite kjønnet frem til uke 32! Det er imponerende ,det vet jeg ikke om jeg hadde klart hahah! åå så gøy å høre at 3D funker så bra senere i svangerskapet og at han faktisk så helt lik ut! Det er rart med det. For etter OUL hadde jeg sett for meg at jeg ville bli skuffet over at de ikke så det. Men gleden over å se at alt var fint og flott med lille, og alle detaljene... ja, det overskygget liksom hele greia. Så kjøpte jeg mye nøytralt tøy inntil vi var på ny kontroll i uke 32😊 hadde uansett ikke tenkt å male et rom rosa om det var jente, så det ble en fin pastellfarget mint-tone på veggen som kunne passe til begge kjønn i ventetiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 27. januar 2021 #567 Del Skrevet 27. januar 2021 1 hour ago, Sjela said: Det er rart med det. For etter OUL hadde jeg sett for meg at jeg ville bli skuffet over at de ikke så det. Men gleden over å se at alt var fint og flott med lille, og alle detaljene... ja, det overskygget liksom hele greia. Så kjøpte jeg mye nøytralt tøy inntil vi var på ny kontroll i uke 32😊 hadde uansett ikke tenkt å male et rom rosa om det var jente, så det ble en fin pastellfarget mint-tone på veggen som kunne passe til begge kjønn i ventetiden. Ja det kan jeg se for meg. Man glemmer jo nesten kjønnet når man får vite at alt ser bra ut! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håkkimom Skrevet 27. januar 2021 #568 Del Skrevet 27. januar 2021 12+4 i dag 🤩🤩 senket skuldrene litt mer 🥰 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 27. januar 2021 #569 Del Skrevet 27. januar 2021 Hei😊 Kan jeg være med her? Har termin 8 september, men fant på mandag ut at vi venter trillinger, som da blir forløst i uke 32-34, så juli:) 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 27. januar 2021 #570 Del Skrevet 27. januar 2021 Wow, gratulerer @Elhaym! Er dette første svangerskap? Det må ha vært litt av en overraskelse. Hvordan er formen og ble du overrasket over at det var flere enn 1? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 27. januar 2021 #571 Del Skrevet 27. januar 2021 10 minutter siden, Elhaym said: Hei😊 Kan jeg være med her? Har termin 8 september, men fant på mandag ut at vi venter trillinger, som da blir forløst i uke 32-34, så juli:) Oi så utrolig kult! Ja selvsagt kan du være med her 😍❤️Blir veldig spennende å følge med fremover! Gratulerer så mye!❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 27. januar 2021 #572 Del Skrevet 27. januar 2021 (endret) Sjela skrev (15 minutter siden): Wow, gratulerer @Elhaym! Er dette første svangerskap? Det må ha vært litt av en overraskelse. Hvordan er formen og ble du overrasket over at det var flere enn 1? Nei, dette er faktisk svangerskap nr 4😮Har ei på 24, tvillinger på 12, en 3 åring og snart veldig mange babyer. Har aldri vært så dårlig i hele mitt liv, er helt ekstremt altså. 🤮🤮 Endret 27. januar 2021 av Elhaym Feil tall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 27. januar 2021 #573 Del Skrevet 27. januar 2021 Elhaym skrev (1 time siden): Nei, dette er faktisk svangerskap nr 4😮Har ei på 24, tvillinger på 12, en 3 åring og snart veldig mange babyer. Har aldri vært så dårlig i hele mitt liv, er helt ekstremt altså. 🤮🤮 Uff, det forstår jeg godt! 1 kan jo tappe en nok for krefter, så kan ikke engang forestille meg hvordan 3 er! Godt du har litt hjelp i eldre barn og ikke har 3 under 5. Det kunne blitt rimelig intenst. Er det mange flerlinger i din familie? For det er vel ganske unikt å ha flere flerlinger?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 27. januar 2021 #574 Del Skrevet 27. januar 2021 Gratulerer med vellykket ultalyd, @Lillra ❤️ Så herlig da 😃 Kunne de se nooe tegn til hva det kunne være eller? 😃 @Elhaym - Jøss, så artig! 😄 Gratulerer så mye! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 27. januar 2021 #575 Del Skrevet 27. januar 2021 5 minutter siden, SUPERMIRI said: Gratulerer med vellykket ultalyd, @Lillra ❤️ Så herlig da 😃 Kunne de se nooe tegn til hva det kunne være eller? 😃 Tusen takk ❤️ Nei dessverre! Hun mente at det går an å se det innimellom og hun prøvde virkelig å se (brukte over 40 min på selve undersøkelsen så hun brukte goood tid!) men bebien lå med beina i kryss hele tiden. Prøvde å se inni mellom beina men den skjulte det altfor godt haha! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 27. januar 2021 #576 Del Skrevet 27. januar 2021 Elhaym skrev (5 timer siden): Hei😊 Kan jeg være med her? Har termin 8 september, men fant på mandag ut at vi venter trillinger, som da blir forløst i uke 32-34, så juli:) Så kult 👏🏻 Gratulerer! Hehe så morsomt bilde. Ser ut som en av dem har valgt å ta litt avstand fra søsknene sine 😄 Han/hun trenger litt alenetid. Har dere fått hjelp eller ble det trillinger spontant? 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 28. januar 2021 #577 Del Skrevet 28. januar 2021 Sjela skrev (19 timer siden): Uff, det forstår jeg godt! 1 kan jo tappe en nok for krefter, så kan ikke engang forestille meg hvordan 3 er! Godt du har litt hjelp i eldre barn og ikke har 3 under 5. Det kunne blitt rimelig intenst. Er det mange flerlinger i din familie? For det er vel ganske unikt å ha flere flerlinger?😊 Uff nei for sist jeg fikk flerlinger var det jo 3 små på 3 år.. Og det var jævlig tungt ass. Kolikk og null søvn i to år. Så er ganske skrekkslagen nå egentlig. Det er ingen flerlinger i min familie nei, eller, faren min har toeggede tvillinger med stemoren min, men har skjønt at det ikke er arvelig sånn sett. På insta er det ei som heter fourtified family. Hun fikk 1, 2 og så firlinger😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 28. januar 2021 #578 Del Skrevet 28. januar 2021 Noddi skrev (16 timer siden): Så kult 👏🏻 Gratulerer! Hehe så morsomt bilde. Ser ut som en av dem har valgt å ta litt avstand fra søsknene sine 😄 Han/hun trenger litt alenetid. Har dere fått hjelp eller ble det trillinger spontant? 😮 Den er toegget. De to uten avstand er sannsynligvis enegget:) Men han/hun har god plass og er størst da! Har tatt letrozol og ovitrelle, men hadde bare 1 follikel før ovitrelle. Var vårt 20nde pp 😵 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 28. januar 2021 #579 Del Skrevet 28. januar 2021 Elhaym skrev (22 minutter siden): Uff nei for sist jeg fikk flerlinger var det jo 3 små på 3 år.. Og det var jævlig tungt ass. Kolikk og null søvn i to år. Så er ganske skrekkslagen nå egentlig. Det er ingen flerlinger i min familie nei, eller, faren min har toeggede tvillinger med stemoren min, men har skjønt at det ikke er arvelig sånn sett. På insta er det ei som heter fourtified family. Hun fikk 1, 2 og så firlinger😮 Åååh, du skrev du hadde en på 24, men var kanskje en på 14 du mente?😅 uff, det må ha vært tøft! Førstemann hadde kolikk her og det var ille nok å få døgnet til å gå rundt, og samtidig fungere som foreldre når det sto på som verst med bare 1. Men, du er jo rustet for dette og har nok av erfaring, så jeg er helt sikker på at det kommer til å gå veldig fint selv om det sikkert er overveldende med en gang. Men tenk, 3 nydelige babyer da Har lest at toeggede kan være genetisk, mens vi kvinner også slipper flere egg med alderen. Enegget er livets mirakel for det skal visst egentlig ikke gå an 😅 ganske utrolig hvordan vi kan lage et nytt menneske! Her er det tvillinger på begge sider av familien, så det var mange som trodde vi ville ende opp med flere, men det kan bekreftes at det kun er en her denne gangen også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 28. januar 2021 #580 Del Skrevet 28. januar 2021 Sjela skrev (2 timer siden): Åååh, du skrev du hadde en på 24, men var kanskje en på 14 du mente?😅 uff, det må ha vært tøft! Førstemann hadde kolikk her og det var ille nok å få døgnet til å gå rundt, og samtidig fungere som foreldre når det sto på som verst med bare 1. Men, du er jo rustet for dette og har nok av erfaring, så jeg er helt sikker på at det kommer til å gå veldig fint selv om det sikkert er overveldende med en gang. Men tenk, 3 nydelige babyer da Har lest at toeggede kan være genetisk, mens vi kvinner også slipper flere egg med alderen. Enegget er livets mirakel for det skal visst egentlig ikke gå an 😅 ganske utrolig hvordan vi kan lage et nytt menneske! Her er det tvillinger på begge sider av familien, så det var mange som trodde vi ville ende opp med flere, men det kan bekreftes at det kun er en her denne gangen også. Haha, ja jeg har jo allerede endra innlegget pga nummerfeil, blir vel sånn når man har 3 hjerner i tillegg til sin egen😅🤣 eldste blir 14 ja! Stemora mi var jo 40 da de fikk toeggede, så er jo ikke nedarvet Fra pappa iallefall:) Jeg fikk en morsom kommentar om at 'har du ikke lært at når de begynner å komme i par så må man gi seg'🤣 Hvor mange har du fra før da? Det som er litt dumt er at all familien vår er i Sverige, så vi håper på åpne grenser til trillingene kommer, haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå