Gå til innhold

Skravletråd termin juli/august 2021

lizzie88

Anbefalte innlegg

Håkkimom skrev (2 timer siden):

Åh! Så godt å høre, så heldig du er som har kommet deg over kvalmen 😂 hvor langt er du på vei? Jeg er sååååå kvalm! Klarer ikke lenger å ligge på ryggen, og kjenner spysmaken i ganen, HELE dagen 😂 

Er 13+0 i dag 😅 Huff, den kvalmen er uutholdelig, får håpe det roer seg fort for din del. Har ikke gitt seg helt men den er ikke konstant lenger heldigvis 🙊

Endret av aoyt
Feil uketall
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pinto2013 skrev (2 minutter siden):

Nå har jeg bestilt TUL 12. januar, håper vi får se et bankende hjerte 😊🤞 

Så spennende, krysser fingrene for at alt står bra til med den lille 🤩

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

aoyt skrev (1 time siden):

Er 14+0 i dag 😅 Huff, den kvalmen er uutholdelig, får håpe det roer seg fort for din del. Har ikke gitt seg helt men den er ikke konstant lenger heldigvis 🙊

Åh Gud!! Heldiggris 😂 er bare 8 uker her, kanskje 😂 hvis jeg ikke har bomma fullstendig! Nei, min er heldigvis ikke konstant, men når den er der, Gud bedre da er den der 😂 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håkkimom skrev (1 minutt siden):

Åh Gud!! Heldiggris 😂 er bare 8 uker her, kanskje 😂 hvis jeg ikke har bomma fullstendig! Nei, min er heldigvis ikke konstant, men når den er der, Gud bedre da er den der 😂 

8 uker ja, går fort fremover heldigvis 😅 Føler der her går fort, var jo 10 uker for bare ett par dager siden føles det ut som 😅 Skal til kontroll 6 januar, og får da time til oul, føler ikke jeg kommer til å rekke og gjøre alt jeg vil føre mini kommer 😂

Du har ikke fått noe kvalmestillende eller bruker seaband? Har hørt det hjelper 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aoyt skrev (10 minutter siden):

8 uker ja, går fort fremover heldigvis 😅 Føler der her går fort, var jo 10 uker for bare ett par dager siden føles det ut som 😅 Skal til kontroll 6 januar, og får da time til oul, føler ikke jeg kommer til å rekke og gjøre alt jeg vil føre mini kommer 😂

Du har ikke fått noe kvalmestillende eller bruker seaband? Har hørt det hjelper 🤔

Hjelpe meg, håper det 😂 kvelden er virkelig den mest grusomme tiden for min del 😂 og det var det ikke med de to forrige 🤣 jeg har ny legetime 21 jan... han vil følge meg opp hver mnd! Skal på TUL via sykehuset 8 Jan da man er usikker på lengden 🙊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håkkimom skrev (10 minutter siden):

Hjelpe meg, håper det 😂 kvelden er virkelig den mest grusomme tiden for min del 😂 og det var det ikke med de to forrige 🤣 jeg har ny legetime 21 jan... han vil følge meg opp hver mnd! Skal på TUL via sykehuset 8 Jan da man er usikker på lengden 🙊 

Greit med tett oppfølging da 😊👍🏼 Blir spennende å se hva du får beskjed om på tul da, om du har regnet riktig eller ikke 😅🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håkkimom skrev (2 timer siden):

Åh! Misunner deg på det 😂 jeg hadde en bra dag fra morgen til ca 14, og nå tør jeg nesten ikke røre på meg 😂 jeg håper det gir seg snart! Med minstemann (som er gutt) var jeg omtrent ikke kvalm, kasta kanskje opp fem ganger totalt! Men med eldste (som er jente) var jeg helt lik, bare ti ganger verre, da spydde jeg som en gris såååå lenge! Bodde på badet 😂 

Det er vel litt varierende 🤣 Jeg har hatt dager der jeg bare har ligget, og ikke tort å reise meg en gang🤭 Har faktisk ikke vært så dårlig tidligere jeg... Med jenta hadde jeg kun bekkenløsning. Med min sønn sist, var jeg kvalm av og til + tidlig bekkenløsning, men kastet aldri opp... 🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aoyt skrev (54 minutter siden):

Greit med tett oppfølging da 😊👍🏼 Blir spennende å se hva du får beskjed om på tul da, om du har regnet riktig eller ikke 😅🙊

Ja, jeg har verdens beste lege 😍 ja, veldig spent på det asså! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maya89 skrev (22 minutter siden):

Det er vel litt varierende 🤣 Jeg har hatt dager der jeg bare har ligget, og ikke tort å reise meg en gang🤭 Har faktisk ikke vært så dårlig tidligere jeg... Med jenta hadde jeg kun bekkenløsning. Med min sønn sist, var jeg kvalm av og til + tidlig bekkenløsning, men kastet aldri opp... 🤣 

Ja fy søren! Kjenner meg igjen der 😂 jeg er sånn nå, tør ikke å reise meg omtrent! Men er verre på kvelden enn på morra’n 🙉 livredd for oppkast, skal sies, så håper jeg slipper billig unna nå også 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håkkimom skrev (På 26.12.2020 den 8.28):

Hei alle sammen!  
hvordan går det med dere i julen? ❤️

Det går veldig bra! Formen er super. Merker knapt at jeg er gravid 😅 Noe jeg synes er litt skummelt ... 

Hvordan går det med deg? og resten? 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håkkimom skrev (På 26.12.2020 den 8.28):

Hei alle sammen!  
hvordan går det med dere i julen? ❤️

Jeg jobbet første juledag og i dag, og er sååå trøtt og sliten nå. Ser mange sliter med kvalme men det gjør ikke jeg egentlig. Merker også at jeg blir fort irritert (stakkars mannen min🤭).

I går var vi hos svigers og de tilbydde faktisk alkoholfri øl som jeg har drukket før om det er jeg som kjører.  Så enten var det tilfeldig eller så har de en mistanke:Nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aoyt skrev (19 timer siden):

Så heldig du er som er over 12 uker allerede! :) jeg er rundt 6 uker og tiden går i sneglefart :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsoo skrev (1 time siden):

Så heldig du er som er over 12 uker allerede! :) jeg er rundt 6 uker og tiden går i sneglefart :sukk:

Føler meg veldig heldig der ja, men føler det går fort 😅 Nå fant ikke jeg ut av graviditeten før jeg var 5+3 ellernoe og har bare gått i ett helt siden 😅 
Får håpe du føler tida går fortere etterhvert 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (20 timer siden):

Det går veldig bra! Formen er super. Merker knapt at jeg er gravid 😅 Noe jeg synes er litt skummelt ... 

Hvordan går det med deg? og resten? 🥰

Åh heldiggris! Jeg er så misunnelig! Jeg kjenner meg virkelig gravid! Herregud så dårlig jeg er 😂😂😂 er så kvalm og har så vondt i hode! Tør nesten ikke spise noe, livredd for å få det i retur, bank i bordet! Også så sulten jeg er, hele tiden 🙊 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsoo skrev (17 timer siden):

Jeg jobbet første juledag og i dag, og er sååå trøtt og sliten nå. Ser mange sliter med kvalme men det gjør ikke jeg egentlig. Merker også at jeg blir fort irritert (stakkars mannen min🤭).

I går var vi hos svigers og de tilbydde faktisk alkoholfri øl som jeg har drukket før om det er jeg som kjører.  Så enten var det tilfeldig eller så har de en mistanke:Nikke: 

Jeg har første dag i dag, og skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom dagene før fri på nyttårsaften 😂 er så trøtt og så kvalm, hjelpe meg 😂 

vi ble tilbudt øl i går, hos et vennepar, heldigvis måtte jeg kjøre bil da eldste skulle hentes igjen.... så slapp mistanke der 🙉 gleder meg så til å kunne fortelle det til Gud og hvermann 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håkkimom skrev (12 minutter siden):

Jeg har første dag i dag, og skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom dagene før fri på nyttårsaften 😂 er så trøtt og så kvalm, hjelpe meg 😂 

vi ble tilbudt øl i går, hos et vennepar, heldigvis måtte jeg kjøre bil da eldste skulle hentes igjen.... så slapp mistanke der 🙉 gleder meg så til å kunne fortelle det til Gud og hvermann 🤩

Hva jobber du med? Jeg har kveldsvakt i dag og heldigvis 3 dager fri etterpå:nori:

Jeg gleder meg også til vi kan fortelle det! Tiden går så sakte og jeg har sett litt på når EL var, og tror nok termin er enda senere en jeg først trudde. Termin er rundt 29 august og jeg er bare 5+2 om det stemmer. 

Lykke til på jobb :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsoo skrev (10 timer siden):

Hva jobber du med? Jeg har kveldsvakt i dag og heldigvis 3 dager fri etterpå:nori:

Jeg gleder meg også til vi kan fortelle det! Tiden går så sakte og jeg har sett litt på når EL var, og tror nok termin er enda senere en jeg først trudde. Termin er rundt 29 august og jeg er bare 5+2 om det stemmer. 

Lykke til på jobb :blomst:

Jobber på psykiatrisk avd på sykehuset 😂 har snakket med legen i dag, og funnet ut at i en sånn form, er det like greit å holde seg hjemme! I dag og kveld har faktisk vært den aller værste dagen 🙊 så det her håper jeg går over fort som f.... jeg orker ikke det her 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært i elendig form. Jeg håper så innmari at alt er bra med den lille og at den holder løpet ut, for vet ikke om jeg hadde orket å starte på nytt igjen etter dette. Og jeg vet det sikkert er mange som er enda verre i formen enn meg, men det er virkelig ingen god følelse å gå rundt å føle seg konstant syk og i dårlig form🤪 8+5 i dag og teller ned til en bedre hverdag (forhåpentligvis) etter 12-ukers-kneika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjela skrev (6 minutter siden):

I dag har jeg vært i elendig form. Jeg håper så innmari at alt er bra med den lille og at den holder løpet ut, for vet ikke om jeg hadde orket å starte på nytt igjen etter dette. Og jeg vet det sikkert er mange som er enda verre i formen enn meg, men det er virkelig ingen god følelse å gå rundt å føle seg konstant syk og i dårlig form🤪 8+5 i dag og teller ned til en bedre hverdag (forhåpentligvis) etter 12-ukers-kneika.

Høres ut som vi har det rimelig likt 😂😂 8+3 her, etter min beregning,  og herreguuud så dårlig jeg er 😂 i dag har vært den værste dagen hittil 🙊 i morgen kan jeg ikke dra på jobb om formen er lik, det blir helt umulig for meg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...