Gjest seroxata Skrevet 1. august 2005 #1 Del Skrevet 1. august 2005 Er det normalt at en fyr som helt til siste dagen har gitt utrykk for å være veldig glad i deg, på alle måter, plutselig blir kald og ufølsom, ikke vil prate om noe, svarer kort og kynisk på alt som surrer i hodet etter et brudd? Han sa dagen han slo opp, før han dro, at han var glad i meg, og så kyssa han meg. han spurte tilogmed om jeg ville være med han!!! Han har vært ute på ei brygge med sønnen sin denne uka, mora hans låner ei hytte der. og der ute var det ei jente, som han ble fascinert av! Han sa først at ho ikke var hans type i det hele tatt, men to dager etter, så vet han ikke helt om han er forelska i ho! men meg har han ingen følelser for plutselig. joda, han er glad i meg, men ikke på den måten. OG gidder ikke ta kontakt, gadd ikke møtes for å prate om bruddet, han tok det over tlf!! Mannen er 26 år.. Men, er det mulig å vri helt om, helt plutselig? ikke ha følelser mer? han har jo sagt så mye fint til meg, tatt meg med på turer og planlagt reiser fremover i tida! og så skjer dette!!? Han gikk på speed og andre stoffer daglig for ca 5 år siden, har hørt at noen får tilbakefall av det, og blir litt snåle.. kan det ha noe innvirkning? eller har han bare lurt meg hele tida? blir så opprørt, spesielt over måten han gjorde dette på! sitter tilbake med tusen spørsmål, men orker ikke snakke med han, for han bare bortforklarer seg likevel.. vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, trenger bare en utblåsning!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ananas Skrevet 1. august 2005 #2 Del Skrevet 1. august 2005 Bleh - teh suxx Skal jeg tippe tipper jeg han har spilt teater og prata piss. Jeg har ikke noe tro på at følelser forandre på seg så fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 1. august 2005 #3 Del Skrevet 1. august 2005 Høres veldig rart ut, det må være en skikkelig forvirret (eller kynisk og løgnaktig) mann du har hatt Det at han ikke tar deg såpass på alvor at han gidder snakke ut ordentlig med deg sier jo igrunnen alt om hva han er laget av. Det hjelper selvfølgelig ikke, men jeg må bare si det likevel: Du fortjener så mye bedre enn ham! Virkelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 1. august 2005 #4 Del Skrevet 1. august 2005 Er det normalt at en fyr som helt til siste dagen har gitt utrykk for å være veldig glad i deg, på alle måter, plutselig blir kald og ufølsom, ikke vil prate om noe, svarer kort og kynisk på alt som surrer i hodet etter et brudd? Han sa dagen han slo opp, før han dro, at han var glad i meg, og så kyssa han meg. han spurte tilogmed om jeg ville være med han!!! ← Det er alltid like fascinerende å være vitne til at jenter rundt din alder oppdager hvor manipulerende menn kan være. Dere tror dere vet så inderlig mye om menn. Dere tror dere kan tvinne dem rundt lillefingeren. Dere tror dere mestrer alt. Dere tror dere har kontroll. Dere tror at de mennene som sjekker dere opp ikke vil såre dere. Velkommen til VIRKELIGHETEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 1. august 2005 #5 Del Skrevet 1. august 2005 jo takk, jeg kommer nok ikke til å tørre stole på en mann igjen.. iallefall ikke på laaaaaaaaaang tid! og da skal jeg søren med kjøre han gjennom løgndetektorer og det som er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 1. august 2005 #6 Del Skrevet 1. august 2005 ja neste gang en sier du er kul må du tenke på at alle har baktanker, og du må fortsette og være mistroisk mot alle du møter. Ingen er ærlige og alle bare lyver...jaja..., har man bestemt seg for at andre lyver går det alltid troll i ord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 1. august 2005 #7 Del Skrevet 1. august 2005 jo takk, jeg kommer nok ikke til å tørre stole på en mann igjen.. iallefall ikke på laaaaaaaaaang tid! og da skal jeg søren med kjøre han gjennom løgndetektorer og det som er! ← Folk går rundt og tror for godt om andre. Hjernen brukes omtrent hele tiden utelukkende til å manipulere andre. La meg ta ett eksempel: (Litt fort og galt, men jeg håper dere forstår poenget) En mann, X, blir tatt i å forsøke å sjekke opp (ikke sex, bare et forsøk) en annen mann, Y, sin kjæreste. Person Y blir forbannet og truer med å drepe person X. For å unngå å bli drept har person X bl.a. to måter å manipulere den nå forbannede person Y: Enten å grine som faen for å få den andres medlidenhet, eller å forsvare seg med å banke opp person Y. Dette forklares med utgangspunkt i den menneskelige natur hvor vi har to oppgaver. Nemlig å overleve og formere oss. Y må forsvare sine muligheter for forplantning. X må unngå å bli drept. Dette litt dårlige eksempelet forklarer også hvorfor vi fra naturens side frykter å gå bort å snakke til noen vi er interessert i: Vi må overleve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 1. august 2005 #8 Del Skrevet 1. august 2005 Folk går rundt og tror for godt om andre. Hjernen brukes omtrent hele tiden utelukkende til å manipulere andre. La meg ta ett eksempel: (Litt fort og galt, men jeg håper dere forstår poenget) En mann, X, blir tatt i å forsøke å sjekke opp (ikke sex, bare et forsøk) en annen mann, Y, sin kjæreste. Person Y blir forbannet og truer med å drepe person X. For å unngå å bli drept har person X bl.a. to måter å manipulere den nå forbannede person Y: Enten å grine som faen for å få den andres medlidenhet, eller å forsvare seg med å banke opp person Y. Dette forklares med utgangspunkt i den menneskelige natur hvor vi har to oppgaver. Nemlig å overleve og formere oss. Y må forsvare sine muligheter for forplantning. X må unngå å bli drept. Dette litt dårlige eksempelet forklarer også hvorfor vi fra naturens side frykter å gå bort å snakke til noen vi er interessert i: Vi må overleve. ← Og hva har dette med saken å gjøre? Hun ble dumpa på en brutal måte. Tror ikke akkurat det ud skriver er noen trøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 1. august 2005 #9 Del Skrevet 1. august 2005 Og hva har dette med saken å gjøre? Hun ble dumpa på en brutal måte. Tror ikke akkurat det ud skriver er noen trøst. ← Jeg ønsker henne tilbake til landjorda. Jenter rundt hennes alder svever ofte litt høyt når det gjelder menn og sex fordi de har så uendelig mange muligheter. Når det er sagt har jeg så klart hennes medlidenhet. For noen år siden ble jeg til stadighet såret av jenter. Ikke en gang, men flere ganger, over flere år, av flere jenter. Men hun behøver ikke medlidenhet. Hun kommer til å lære av dette, og bli en bedre person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 1. august 2005 #10 Del Skrevet 1. august 2005 Kan ikke si jeg vet AKKURAT hvordan du har det, men jeg føler noe av det samme akkurat nå. Håper du klarer å se at det ikke er din feil. At han oppfører seg som en drittsekk (synes jeg) så er det HAN som taper ikke DU!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. august 2005 #11 Del Skrevet 2. august 2005 Huff, jeg vet akkurat hvordan du har det sexorata! Føler med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2005 #12 Del Skrevet 2. august 2005 Alltid lurt å prøve å ha en saklig diskusjon om hvordan menn og kvinner er når hun egentlig bare prøver å få ut frustrasjon og trenger gode ord ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 2. august 2005 #13 Del Skrevet 2. august 2005 Åååh, men det hjelper ganske det og faktisk Jeg skrev et innlegg, og fikk svar! og realistiske sådan... Etterhvert som jeg tenker kommer ting fram i perspektiv, og nå har jeg lært til neste gang... Og, ja, takk for støtten her inne og forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lurer_* Skrevet 2. august 2005 #14 Del Skrevet 2. august 2005 Han gikk på speed og andre stoffer daglig for ca 5 år siden, har hørt at noen får tilbakefall av det, og blir litt snåle.. kan det ha noe innvirkning? Var ikke du en av de jentene som for en tid tilbake syntes det var helt greit at folk forsøkte ut narkotiske stoffer? Hvis denne eks typen din har gått på speed og er blitt snål, syns du fortsatt det er greit å teste ut stoff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 2. august 2005 #15 Del Skrevet 2. august 2005 Var ikke du en av de jentene som for en tid tilbake syntes det var helt greit at folk forsøkte ut narkotiske stoffer? Hvis denne eks typen din har gått på speed og er blitt snål, syns du fortsatt det er greit å teste ut stoff? ← synes det fortsatt er helt opp til folk selv om de vil teste eller ikke, det er ikke min sak... jeg tar ikke tilbake alt jeg har sagt, men jeg ser mer og mer at stoff er noe herk... jeg klarer ikke gå sammen med folk som går på noe sterkere enn hasj, da blir jeg lei og irritabel.. Og jeg tester ikke ut stoff, bare så det er sagt... Jeg har røykt endel hasj, men det er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 2. august 2005 #16 Del Skrevet 2. august 2005 jo takk, jeg kommer nok ikke til å tørre stole på en mann igjen.. iallefall ikke på laaaaaaaaaang tid! og da skal jeg søren med kjøre han gjennom løgndetektorer og det som er! ← Hvis han prøver seg igjen, ja. Men dersom en annen du kanskje ikke engang har møtt enda er det for dårlig å la han gjennomgå for noe en helt annen person gjorde. Det skjedde endel drit i kjølvannet av bruddet jeg hadde for snart et år siden, men jeg hadde fornuft nok til å innse at dette var noe andre ikke kunne noe for. Utenforstående burde ikke få lide. Men det er min mening da. Alle må få lov til å seile sin egen skute.. Jeg bemerker bare at seilet er litt skittent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. august 2005 #17 Del Skrevet 2. august 2005 har opplevd dette selv jeg, flere ganger, så stoler ikke helt på jenter. for jenter er ikke noe bedre enn gutta når det kommer til sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ananas Skrevet 2. august 2005 #18 Del Skrevet 2. august 2005 Folk går rundt og tror for godt om andre. Hjernen brukes omtrent hele tiden utelukkende til å manipulere andre. La meg ta ett eksempel: (Litt fort og galt, men jeg håper dere forstår poenget) Jeg for min del tror du speiler deg selv på alle andre. Jeg kan ikke komme på et eneste tilfelle der jeg bevisst har manipulert noensomhelst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 3. august 2005 #19 Del Skrevet 3. august 2005 Så trist at du har kjærlighetssorg. Jeg har vært der mange ganger selv opp igjennom årene. Det er vondt mens det står på, men du vokser deg sterkere på det, en vakker dag merker du at du er ferdig med hele fyren, og kan gå videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 3. august 2005 #20 Del Skrevet 3. august 2005 Han har nok tenkt på det en stund og følelsene har neppe snudd om så raskt. Men ofte er det ikke så lett å vite hva en føler. I alle fall har jeg det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå