Gå til innhold

å bli dumpa..


Gjest seroxata

Anbefalte innlegg

Gjest Birgitte.

Pris deg lykkelig. Du har kommet deg bort fra en ex-narkoman som er noe av den værste søpla du kan komme ut for. Finn deg heller en ordentlig type, og kom deg videre i livet ditt..

Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest paco-a

:ironi: Lykke til!Og ikke ta ham tilbake når han kommer krypende,det er gjerne det som skjer når den andre jenta dumper ham!

Menn er drittsekker,jeg har hatt 3 samboer:Den første var alkoholiker,den andre var psykopat og den tredje var utro. :frustrert:

Jeg skal greie meg utmerket godt alene jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata
:ironi: Lykke til!Og ikke ta ham tilbake når han kommer krypende,det er gjerne det som skjer når den andre jenta dumper ham!

Menn er drittsekker,jeg har hatt 3 samboer:Den første var alkoholiker,den andre var psykopat og den tredje var utro. :frustrert:

Jeg skal greie meg utmerket godt alene jeg!

Har overhodet ikke noe planer om å ta han tilbake nei :) Er ferdig med hele fyren, han har vist seg fra sine verste sider, og de vil jeg ikke ha i søpla mi eigang ;)

Shit, du har vært uheldig med typene du! Nei, seriøst, vi klarer oss uten vi, eller hva? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi meg en grunn til å ta tilbake eller være sammen med et dophue med et destruktivt liv og innstilling til livet, som tilegg ikke ser ut som annet enn en småfeit kjedelig stuegris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest seroxata
Gi meg en grunn til å ta tilbake eller være sammen med et dophue med et destruktivt liv og innstilling til livet, som  tilegg ikke  ser ut som annet enn en småfeit kjedelig stuegris...

:ler: Du er nå god du!! hahaha!! avogtil får jeg lyst til å gi deg et kyss i panna fordi du sier så fine ting! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:  Du er nå god du!! hahaha!! avogtil får jeg lyst til å gi deg et kyss i panna fordi du sier så fine ting! :sjarmor:

:ler:

Motepolitiet hadde fått en jobb der gitt... Og når det indre og det ytre er like trist... nei huff. :riste:

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata
:ler:

Motepolitiet hadde fått en jobb der gitt... Og når det indre og det ytre er like trist... nei huff.  :riste:

:sjarmor:

HAHAHA!!! Du altså! :hoho:

som han sa: " jeg bryr meg ikke om hva jeg går i jeg, det har ikke noe å si likevel... og så liker jeg ikke følelser, og kommer aldri til å være romantisk mot deg, bare så du vet det", etterfulgt av 7 turer(jeg noterte meg faktisk antall ganger) bort i frysen og hente is... "for jeg spiser hva jeg vil, haha, drit i om jeg legger på meg, en skal nyte livet"

er det ikke skjønt? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata
ikke rart du fallt for han nei...

one of a kind!!!

:ironi:  :ler:

jeg var full på den tida, husker jeg sa jeg var fyllik?? :sjenert::sjenert:

Dessuten, han falt for meg først, og så når vi hadde vært sammen ca en måned fant jeg følelsene mine.. trodde jeg da, for de var tydeligvis ikke så sterke som jeg trodde, siden jeg kom over han så fort...

Men du vet meg, jeg faller enten for de jeg ikek kan få, eller så faller jeg for alkisene, fordi jeg tror at det er det beste jeg får, og jeg kan forandre de, blablabla..

jeg er håååpløs! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...