Gå til innhold

Har du betalt for trafikkopplæring i naturalia?

ajarRun

Anbefalte innlegg

Jeg vet at det forekommer, men jeg skjønner ikke helt hvordan. Så jeg har noen spørsmål.

• Hvem tok initiativet til det? Sånn, hvordan gikk samtalen.
  • Hvilken tjenester ble byttet?
  • Hvordan ble dere enige om hva som tilsvarte hva?
  • Sånn praktisk, hvordan gjennomførte dere det? Underveis i bilen? Før? Etter? Med hver deres kalender?

Hele konseptet forvirrer meg. Jeg forstår ikke hvordan lærerne tør, og vekslingen mellom kjøretimer og tjenester må jo være grovt ufordelaktig for eleven. 

Håper på seriøse svar, og at folk holder seg unna avsporinger. Om du har anekdoter er det også greit, men vær tydelig på hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om noen kjenner til slike tilfeller håper jeg virkelig de går til politiet med dette da det er straffbart.

Anonymkode: 401f8...a66

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa simpelthen: du, jeg har litt dårlig råd, men har god tilgang på hummer. Du kunne ikke tenke deg å bytte kjøretimer mot hummer? Det kunne hun, og vi ble enige om en kilopris på hummer som var halvparten av butikkpris. Så enkelt kan det gjøres! 😀

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, kortet ble avvist da jeg skulle betale. Så jeg tok fram pikken og sa at hun kunne gjøre som hun ville med meg. Hun ble sint og avlyste timen. Nå er jeg bare 15 cm, så det var nok derfor hun ble så sint.

Anonymkode: 4961b...418

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,  men min mor hadde en #metoo trafikklærer på 70tallet.  "Sjekker du ikke blindsonen, grafser jeg litt på lårene , så lærer du raskere å sjekke speil, blindsonen etc... Han kommentere heite damer på gata, utseende til min mor og snakket alltid dritt om kona og at han angret på at han giftet seg med henne." 

Min trafikklærer er rake motsetning. Han er gravalvorlig, fokuserte kun på det trafikale,  vurdere og gikk gjennom situasjons og riskiovurderinger,  refleksjoner og scenario,  snakket aldri om noe privat. De gangene han sa noe var det temmelig tørr humor. Åhh han kjenner jeg sa han da vi kjørte forbi en mann med refleksvest. Han heter Manuel D. Irigering, oj se opp for (trafikk)farlige dyr i nærheten av veibanen ,( statue av en sint løve)  😁  Savnet han faktisk litt da jeg besto og det var slutt på kjøretimer 

Anonymkode: 5b61a...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei,  men min mor hadde en #metoo trafikklærer på 70tallet.  "Sjekker du ikke blindsonen, grafser jeg litt på lårene , så lærer du raskere å sjekke speil, blindsonen etc... Han kommentere heite damer på gata, utseende til min mor og snakket alltid dritt om kona og at han angret på at han giftet seg med henne." 

Min trafikklærer er rake motsetning. Han er gravalvorlig, fokuserte kun på det trafikale,  vurdere og gikk gjennom situasjons og riskiovurderinger,  refleksjoner og scenario,  snakket aldri om noe privat. De gangene han sa noe var det temmelig tørr humor. Åhh han kjenner jeg sa han da vi kjørte forbi en mann med refleksvest. Han heter Manuel D. Irigering, oj se opp for (trafikk)farlige dyr i nærheten av veibanen ,( statue av en sint løve)  😁  Savnet han faktisk litt da jeg besto og det var slutt på kjøretimer 

Anonymkode: 5b61a...e24

Hun sjekker nok alltid blindsonen🤣

Anonymkode: 60cc3...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er...eh...litt oppsiktsvekkende at det spørsmålet stilles av en som bestandig står frem som kjørelærer på KG. Forsiktig nå, og ikke altfor ømt, er du snill.

Anonymkode: 1ea69...433

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er...eh...litt oppsiktsvekkende at det spørsmålet stilles av en som bestandig står frem som kjørelærer på KG. Forsiktig nå, og ikke altfor ømt, er du snill.

Anonymkode: 1ea69...433

Hvis det du skriver her er tilfelle så er dette beyond creepy...

Anonymkode: d7aa0...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis det du skriver her er tilfelle så er dette beyond creepy...

Anonymkode: d7aa0...8f1

Bare å se på ts sine nyeste innlegg på profilen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...