Gå til innhold

Jeg, verdens hyggeligste mann

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har vært lignende. Alt fokuset var på jeg skulle være bra nok for daten. Siste daten jeg var på snakket jeg om det jeg ville, tenkte at hvis han ikke liker meg ville vi ikke passet sammen uansett og det ikke er verdens ende. Finnes flere menn å date i Norge.  

Anonymkode: 9592d...ac2

Du kan jo bare velge en ny mann å gå på date med. Eller 100. Det er annerledes for menn som gjerne bare får en sjanse i ny og ne

Anonymkode: 7a556...c5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prat mindre. Mye mindre. Still heller spørsmål og la henne snakke. Still utfyllende spørsmål som hva det var som gjorde at hun valgte den og den studieretningen, hva trives hun best med i jobben sin, og så kommer du med oppfølgingsspørsmål til det. Ikke jobbintervju-stil, men rolig og avbalansert. Så lar du henne få stille spørsmål tilbake.

Finn noe dere har felles, land dere har vært i, trening, hobby, yrke og spør. Spør hva som er favoritten innen gresk mat, si hva du liker... smalltalk. Hvis du har lett for «sa brura» humor så vær litt obs på ikke å være «morsom». Ha heller litt glimt i øyet, smil og le.

På første date vil man bare få inntrykk av personligheten så dere trenger ikke ha dype samtaler. Jo mer interesse du viser, jo mer føler hun seg sett, men la det være en balanse i pratingen. Kjenner du at du er på vei utfor så gå på toalettet og pust.

Anonymkode: a5f16...8ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...