Gå til innhold

Jeg, verdens hyggeligste mann

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS.

ja noen sier det så klart for å være hyggelige, men når du vet det sies immelom kolegaer når du ikke er der blir det noe annet 🙂

Anonymkode: 60fee...eb2

Tror ikke du skal henge deg opp i det. Folk skjønner ofte ikke hvor vanskelig det kan være å treffe noen. Slike utsagn er jo ikke noen form for fasit, verken for deg eller andre.

Anonymkode: cb6e9...7d7

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du, akkurat det er faktisk lurt. Vær ærlig om at du blir litt nervøs og ofte føler at du ikke får vist den virkelige deg på første date, at du fort sier litt dumme ting når du blir stresset. Det vil de fleste sette pris på, og de vil lettere kunne gi deg flere sjanser til å vise hvem du vikelig er.

Anonymkode: e79ab...f3a

Er litt usikker her, synes det er litt turn off at menn snakker om at de er nervøse for daten. Kan heller bare si at du gjør et bedre andreinntrykk enn førsteinntrykk og la det være et mysterie. 

Anonymkode: f8367...2a2

• Liker 3
Skrevet

Skjønner godt problemet, for jeg sliter med noe av det samme. For meg har løsningen vært å sørge for at første date er å gå tur eller noe annet litt fysisk. Da får jeg ut den nervøse energien og det blir lettere å konsentrere seg om å puste rolig og være tilnærmet det normale jeg.

Anonymkode: 038ea...248

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mann her. Jeg har fått hørt den noen ganger, og helst fra kvinner i forhold. Nå som jeg er singel, så har det gått over til "kan ikke skjønne at du ikke finner noen" 

Slike fraser er bare komplimenter, så ikke ta det for mer enn det er. 

Anonymkode: dd602...0ff

Jeg hører dette ukentlig. Ingen skjønner at jeg ikke finner meg noen. Alle sier det, bortsett fra én gruppe i samfunnet. Familie, guttevenner, jentevenner, kolleger, folk som er i parforhold osv sier det hele tiden. 

Den gruppen som ikke sier det er single damer, som jeg er på utkikk etter. 

Er dessverre kun en høflighetsfrase uten mening!

Anonymkode: 01773...02a

• Liker 8
Skrevet

Jeg har vært lignende. Alt fokuset var på jeg skulle være bra nok for daten. Siste daten jeg var på snakket jeg om det jeg ville, tenkte at hvis han ikke liker meg ville vi ikke passet sammen uansett og det ikke er verdens ende. Finnes flere menn å date i Norge.  

Anonymkode: 9592d...ac2

• Liker 2
Skrevet

jeg datet en som pratet i det kjedsommelige om jobben. hvilke skruer han hadde brukt den dagen kunne ta lang tid. i detalj hvordan han hadde laget maten. opp og opp igjen hvordan han skulle pusse opp huset. gjesp, ble veldig kjedelig i lengden. jeg kom sjelden til ordet. og i tillegg interesserte han ikke seg for mine temaer; som nyheter, økonomi mm. man bør ha noe til felles for å føle kjemi. jeg hadde mer kjemi med nabokallen på 81 år enn denne kjekkasen jeg datet.

ts har du noen felles plattformer med datene dine?🤗og viser interesse for livet deres?

Anonymkode: 1f243...4fc

• Liker 3
Skrevet

Slutter meg til dem som har foreslått at du går en tur med daten neste gang. Mye enklere enn å sitte på display.

Et annet råd, er å la den andre ta ansvar for å fylle pausene annen hver gang. Jeg var tidligere slik at jeg ble nervøs av pauser i samtalen, og følte det var mitt ansvar å fylle dem. Da blir det mye rart som kommer ut av munnen 🤡. Men jeg sluttet helt med det - tenker nå at jeg tar ansvar inntil et visst punkt, så lar jeg det bare bli stille  uten at det gjør meg nervøs. Og vet du hva? Den andre parten kommer på banen, og begynner å stille spørsmål selv. Bare et tips fra meg 😊

Anonymkode: 6c951...01b

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS.

Er ikke frekk eller ler av de, er mer slik " sa brura" kommentarer som glipper ut av meg, svetter å stammer, begynner prate om feil som er vanlig på bilen de kjører og ting, helt idiotiske ting.

Gjør du narr for å være morsom? Kutt ut å si ting om feil på biler osv. Mansplaining er ikke tiltrekkende. 

Anonymkode: 7fd73...860

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør du narr for å være morsom? Kutt ut å si ting om feil på biler osv. Mansplaining er ikke tiltrekkende. 

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo nettopp det som er problemet hans, at fornuften melder seg ut når han blir nervøs. Ganske vanlig 😂

• Liker 5
Skrevet

jeg er dame med dårlig selvtillit, men kan fremstå dritfrekk når jeg er nervøs🙈😂🤭haha

• Liker 4
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg er dame med dårlig selvtillit, men kan fremstå dritfrekk når jeg er nervøs🙈😂🤭haha

Høres jo helt ulogisk ut ;)

Men når du er klar over det, hvorfor fortsette med det? 

Skrevet

Mitt tips er at du har fokus på og viser interesse for henne. Hva liker hun å gjøre? Hva gjør henne glad? Hva syns hun er det mest spennende med jobben sin? Ta styring på samtalen også kan du heller koble deg på det hun sier og benytte sjansen til å si noe om hva du tenker om det samme. Ikke vær så opptatt av å prestere, vær mer opptatt av å være i situasjonen og se henne. Litt stillhet er helt ok - hun må få anledning til å stille spm og bli kjent med deg også :)

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det får jeg høre hele tiden, jeg er så sjarmerende, hyggelig, kjekk og snill. Jeg flørter så damene bli mo i knærne og har glimtet i øye å det er ikke få damer som har fortalt meg at hadde de hvert single så..... Men jeg klarer bare imponere de som er opptatte, går jeg på date så driter jeg meg ut hver eneste gang, prater for mye, prøver hvere morsom, kommer med lite gjenomtenkte kommentarer osv.

Hadde daten bare gitt meg tid til å bli trygg så jeg kunne vise meg, og ikke den fjollete dusten som tar plassen min hver date. Kan prate med ei på forumer og pm men når vi kommer og møtes rygger de unna å kjenner meg ikke igjen, å jeg klarer ikke styre det. Når jeg prøver kontrolere det blir jeg en alvårlig mann som virker sliten og sur.

dette er ikke for å klage, få sympati eller noe, er for å opplyse dere damene her inne om at det er ikke bestandig du skal dømme ut i fra første daten, noen sliter med å bli trygge å tørre hvere seg selv, selv om de ikke vil det 😞

Jo da kjente ord dette. 

Jeg skal fortelle deg at damer faller ikke for menn som går litt keitete inn og sier med usikker stemme de ordene de ikke vil høre. Damer faller for selvsikkre menn som sier de rette ordene. Dette kan playerne og damer faller som fluer for dem og blir lurt hver gang. De sitter igjen ensom, forlatt og med en en følelse av å være brukt. De klarer ikke sette sammen disse handlingene med det de vet om den usikkre mannen de nettopp har dumpet fordi han ikke fortalte de riktige ordene som passer inn i en drøm av en prinsesseverden. Slik er det og slik vil det fortsette å være. Merkelig nok tror mange damer at de klarer å stanse denne ferden også slik at denne playeren stopper opp ved dem og blir trofast noe som selvfølgelig ikke skjer.

Når ei da gjør den bommerten og faktisk blir med deg så finner hun ut at i helvete hvorfor har ikke jeg gjort dette før?

Du kan spørre, men du har ikke vært hot nok eller interessant nok for dem og de har gått glipp av deg. De har gått glipp av den store og trygge kjærligheten til fordel for de playerne de har falt for og sittet igjen dypt såret og brukt. Langsomt har de utviklet en avesjon mot menn fordi den 1% gruppa blir definert som de fleste menn og menn er slik. Ja den 1% gruppa for det er den som vises og får napp på de fleste damer. De har det som trengs av ord og ikke minst sjarm i skjønn forening. Det de ikke har er monogami og trofasthet. 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du bare prøver for hardt

Anonymkode: f8367...2a2

Akkurat det jeg tenkte. Ikke prøv å imponer noen, bare vær normal og hyggelig. Ikke skryt, kom med dårlige vitser eller overdrevne komplimenter. 

Tenk på hvordan du vil være overfor enhver normal person som du ikke er interessert i, men som du bare vil ha et normalt vennskapelig forhold til. Så går forhåpentligvis ting av seg selv når du kommer gjennom de første datene uten å bli dumpet.

Skrevet

Den vanlige hjernevaskingen på menyen i dag ser ser ut som. Alle menn er som 1% av menn, dersom man ikke har empati og kontakt med virkeligheten så en kan innbille seg illusjoner på illusjoner.

Anonymkode: 29233...8f3

Skrevet

Du må slappe av og slutte å opphøye kvinner. Kanskje gå på date med noen som er akkurat langt nok under din «idealpartner» til at du greier å slappe av og være deg selv.

Anonymkode: 9d8ed...7d0

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres jo helt ulogisk ut ;)

Men når du er klar over det, hvorfor fortsette med det? 

jeg klarer ikke å oppføre meg normalt🙈har sosial angst. det pussige er at jeg har fått draget noen ganger fordi desse mennene synes det virker spennende at de aldri vet hvor de har meg😬jeg er nervøs og vil forlate åstedet; mens de synes situasjonen er spennende😂

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

jeg klarer ikke å oppføre meg normalt🙈har sosial angst. det pussige er at jeg har fått draget noen ganger fordi desse mennene synes det virker spennende at de aldri vet hvor de har meg😬jeg er nervøs og vil forlate åstedet; mens de synes situasjonen er spennende😂

Haha. Hvor dum går det an å bli? De altså. 😂

Anonymkode: 29233...8f3

Skrevet

jeg dør jo av latter når jeg kommer hjem😂gremmes av både meg og dem😇

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...