Gå til innhold

Jeg, verdens hyggeligste mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja det får jeg høre hele tiden, jeg er så sjarmerende, hyggelig, kjekk og snill. Jeg flørter så damene bli mo i knærne og har glimtet i øye å det er ikke få damer som har fortalt meg at hadde de hvert single så..... Men jeg klarer bare imponere de som er opptatte, går jeg på date så driter jeg meg ut hver eneste gang, prater for mye, prøver hvere morsom, kommer med lite gjenomtenkte kommentarer osv.

Hadde daten bare gitt meg tid til å bli trygg så jeg kunne vise meg, og ikke den fjollete dusten som tar plassen min hver date. Kan prate med ei på forumer og pm men når vi kommer og møtes rygger de unna å kjenner meg ikke igjen, å jeg klarer ikke styre det. Når jeg prøver kontrolere det blir jeg en alvårlig mann som virker sliten og sur.

dette er ikke for å klage, få sympati eller noe, er for å opplyse dere damene her inne om at det er ikke bestandig du skal dømme ut i fra første daten, noen sliter med å bli trygge å tørre hvere seg selv, selv om de ikke vil det 😞

Anonymkode: 60fee...eb2

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS her, ikke det at jeg flørter meg gifte damer får å få meg noe, det er damer på jobben, i kassa på rimi osv, bare for å være hyggelig på en måte, uten noen baktanker med det.

• Liker 2
Gjest Lille Potet
Skrevet

Men du er jo klar over hvor det går galt? Kan du ikke forsøke å roe nervene litt slik at du ikke prater over deg? 

Men ja, førsteinntrykket er ikke alt. 

Skrevet

Om du datet en kvinne som avr frekk med deg og lo av deg, hadde du gått på date nr 2? Selvsagt dømmer man basert på førsteinntrykk. Dersom du gir inntrykk av å være kjip vil ingen gjenta den opplevelsen. Det er veldig forståelig og løsningen er ikke tvinge kvinner til å gi alle menn en second chance i TILFELLE det var en engangshendelse. Løsningen er å jobbe med seg selv og utvikle seg

Anonymkode: b6ffd...9ca

• Liker 2
Skrevet

Kanskje du bare prøver for hardt

Anonymkode: f8367...2a2

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du skulle prøve en annen arena enn dating for å treffe en partner? Så gir du kvinnene muligheten til å bli kjent med den ekte deg, og ikke den rare date-deg.

Anonymkode: dbc24...9f7

• Liker 8
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det får jeg høre hele tiden, jeg er så sjarmerende, hyggelig, kjekk og snill. Jeg flørter så damene bli mo i knærne og har glimtet i øye å det er ikke få damer som har fortalt meg at hadde de hvert single så..... Men jeg klarer bare imponere de som er opptatte, går jeg på date så driter jeg meg ut hver eneste gang, prater for mye, prøver hvere morsom, kommer med lite gjenomtenkte kommentarer osv.

Hadde daten bare gitt meg tid til å bli trygg så jeg kunne vise meg, og ikke den fjollete dusten som tar plassen min hver date. Kan prate med ei på forumer og pm men når vi kommer og møtes rygger de unna å kjenner meg ikke igjen, å jeg klarer ikke styre det. Når jeg prøver kontrolere det blir jeg en alvårlig mann som virker sliten og sur.

dette er ikke for å klage, få sympati eller noe, er for å opplyse dere damene her inne om at det er ikke bestandig du skal dømme ut i fra første daten, noen sliter med å bli trygge å tørre hvere seg selv, selv om de ikke vil det 😞

Kanskje du bør forsøke å invitere på noe som ikke gjør at man prater så mye i starten? Noe som krever at man gjør noe aktivt sammen? Så tenker du litt mer på det som skal gjøres, og blir litt mindre nervøs?

Anonymkode: 97a75...249

• Liker 3
Skrevet

TS.

Er ikke frekk eller ler av de, er mer slik " sa brura" kommentarer som glipper ut av meg, svetter å stammer, begynner prate om feil som er vanlig på bilen de kjører og ting, helt idiotiske ting.

• Liker 3
Skrevet

Du prøver for hardt. Bli fornøyd med deg selv og det livet du har, og tenk at en kjæreste er noen som skal gjøre livet ditt enda bedre, men som du ikke er avhengig av. Dette har hjulpet meg. Nå ser jeg på en date bare som et møte med en hyggelig person, tilsvarende en venn, kollega e.l. Har ingen forventninger, tar bare alt som en bonus hvis det viser seg å bli bra. Jeg fokuserer på at de skal tilføre livet mitt noe bra, hva jeg er for dem tenker jeg ikke på, det må de finne ut av. Jeg klarer da å være meg selv fullt ut. og det funker også, akkurat nå har jeg interesse fra flere menn.🙈 Det snudde fort når jeg snudde fokuset.

Anonymkode: e79ab...f3a

• Liker 5
Skrevet

Har samme dilemma og er kvinne, lol. Jeg er kjempesjarmerende på avstand, vilt klein i datingsituasjoner, og ingen blir forelska i meg før jeg er blitt trygg, for det er da jeg først klarer å bli sjarmerende igjen 😛

Anonymkode: 9036a...ba1

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du prøver for hardt. Bli fornøyd med deg selv og det livet du har, og tenk at en kjæreste er noen som skal gjøre livet ditt enda bedre, men som du ikke er avhengig av. Dette har hjulpet meg. Nå ser jeg på en date bare som et møte med en hyggelig person, tilsvarende en venn, kollega e.l. Har ingen forventninger, tar bare alt som en bonus hvis det viser seg å bli bra. Jeg fokuserer på at de skal tilføre livet mitt noe bra, hva jeg er for dem tenker jeg ikke på, det må de finne ut av. Jeg klarer da å være meg selv fullt ut. og det funker også, akkurat nå har jeg interesse fra flere menn.🙈 Det snudde fort når jeg snudde fokuset.

😘

Skrevet

Triks: prøv å ha fokus på å finne ut om de er bra nok for deg heller enn å fokusere på at du skal virke bra nok for dem! 

Dersom du bestemmer deg for å konsentrere deg om å sondere litt den andres egenskaper og ressurser så blir du mindre selvbevisst og klønete tror jeg.

Anonymkode: 0dee8...819

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har samme dilemma og er kvinne, lol. Jeg er kjempesjarmerende på avstand, vilt klein i datingsituasjoner, og ingen blir forelska i meg før jeg er blitt trygg, for det er da jeg først klarer å bli sjarmerende igjen 😛

Anonymkode: 9036a...ba1

TS.

Holdt på å si det er bra det ikke bare  meg da, men ønsker så klart ikke noen dette. Lykke til, håper du finner ut av det. og til anonym over , jeg vet, jeg prøver å se det som å gå ut å spise med en venninde men det går bra i starten så begyner den lit pinelige tausheten på noe sekunder å da begynner tullet.

Kanskje begynne å advare på forhånd 😂

• Liker 3
Skrevet

Kan du prøve å ha date i en annen omgivelse? f.eks gå tur eller gjøre en aktivitet slik at ikke all fokus blir på å sitte og prate? 

Anonymkode: fbc22...7b4

• Liker 3
Skrevet

Du prøver for hardt, og det stresser deg.

Her skal du få et godt tips: Hold kjeft på date, og lytt. Fokusér kun på henne. La henne prate. Svar på hennes spørsmål, og vær oppriktig interessert i det hun sier. Også skrur du ned humoren. Du er rett og slett for dårlig og for stresset til å uttrykke deg. Det kan du gjøre mer når du har fått roet deg og føler du har fått mer kontroll på deg selv. Kanskje roer du deg allerede første date og kan "overta" mer, men aller helst bør du vente et par dater før du slår på humoren og begynner å snakke om deg selv. 

Anonymkode: 01773...02a

• Liker 11
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er noe jeg kan si til en mann for å være hyggelig.. At hadde jeg vært singel så.. Men mener det egentlig ikke

Anonymkode: 4de6a...d61

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS.

Holdt på å si det er bra det ikke bare  meg da, men ønsker så klart ikke noen dette. Lykke til, håper du finner ut av det. og til anonym over , jeg vet, jeg prøver å se det som å gå ut å spise med en venninde men det går bra i starten så begyner den lit pinelige tausheten på noe sekunder å da begynner tullet.

Kanskje begynne å advare på forhånd 😂

Vet du, akkurat det er faktisk lurt. Vær ærlig om at du blir litt nervøs og ofte føler at du ikke får vist den virkelige deg på første date, at du fort sier litt dumme ting når du blir stresset. Det vil de fleste sette pris på, og de vil lettere kunne gi deg flere sjanser til å vise hvem du vikelig er.

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er noe jeg kan si til en mann for å være hyggelig.. At hadde jeg vært singel så.. Men mener det egentlig ikke

Anonymkode: 4de6a...d61

Mann her. Jeg har fått hørt den noen ganger, og helst fra kvinner i forhold. Nå som jeg er singel, så har det gått over til "kan ikke skjønne at du ikke finner noen" 

Slike fraser er bare komplimenter, så ikke ta det for mer enn det er. 

Anonymkode: dd602...0ff

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mann her. Jeg har fått hørt den noen ganger, og helst fra kvinner i forhold. Nå som jeg er singel, så har det gått over til "kan ikke skjønne at du ikke finner noen" 

Slike fraser er bare komplimenter, så ikke ta det for mer enn det er. 

Anonymkode: dd602...0ff

Kvinne her, og har ikke tall på hvor mange som ikke skjønner at jeg ikke har kjæreste og hvor mange gifte som viser interesse - hvis de hadde vært single.

Men det er ikke det samme som at det er lett å finne en kjæreste. Det er kjempevanskelig! Man må bare prøve å ikke bli for stresset og nervøs, og ta det som det kommer. Kanskje du bør gå på en del første-dater bare for å trene litt? Ikke med noen du ser helt for deg å bli kjæreste med, men en du finner interessant og bare vil bli litt mer kjent med. Da blir fallhøyden mindre om du dummer deg ut. Og så må du følge med og se når og hvorfor du føler deg dum. Kan hende at det har med settingen å gjøre. Kanskje gå en tur er bedre enn kafe f.eks.

Anonymkode: cb6e9...7d7

• Liker 2
Skrevet

TS.

ja noen sier det så klart for å være hyggelige, men når du vet det sies immelom kolegaer når du ikke er der blir det noe annet 🙂

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...