Gå til innhold

Menn som vll over til messenger

Fremhevede innlegg

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å heller møte menn i virkeligheten?? Alle vet jo at tinder i 99,8% handler om kun sex iallefall fra menn sin side..

Anonymkode: 1d516...c1b

Idiotisk spørsmål. Man er jo på Tinder for å møte menn i virkeligheten...

Anonymkode: e5df0...c08

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan godt skjønne at mange jenter ikke vil ha mannfolk på facebook/messenger altfor tidlig.Jeg ville jo helst ha de jeg pratet med over til noe annet jeg og .Og det var flere grunner til det. 1 de datingsidene jeg har vært på har kostet penger, og jeg er ikke en som orker å se det an med flere. Før kunne jeg godt kontaktet mange og pratet med x antall jenter for å se hvem jeg fant en tone med.

Etterhvert så orket jeg ikke det og konsentrerte meg heller om en av gangen.  Og den siste jeg ble kjent med var gjennom møteplassen . Og det koster penger, så jeg klarte heldigvis å få henne over til snapchat , etter det ble fb.   Det kommer veldig an på egentlig. Men selv på steder hvor det har vært gratis har de jeg har pratet med vært interessert i å legge meg til på fb. Ofte har det vært de som har pratet om det , ikke jeg. Føler at det å prate i evigheter på en datingside er bare tull, det blir litt mer seriøst når de vil legge deg til andre steder. 

Folk som maser om det etter å ha knapt pratet sammen i noen få dager derimot, ja de er slitsomme .  For å si det sånn, det har tatt uker før jeg eller de har spurt om å bli lagt til andre steder. 

Anonymkode: 5cfcc...7fb

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...