AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #21 Skrevet 1. november 2020 Jeg er skeptisk til å flytte over til noe annet med engang. Ikke fordi jeg har dårlig erfaring med nakenbilder eller sexchat. Det gjør de på Tinder også eller ikke bilder selvfølgelig. Jeg bare synes det er unødvendig siden jeg ønsker å bli litt kjent før jeg flytter det til Messenger. Snap har jeg ikke så det er uaktuelt. Jeg har lagt til noen, men skjønner faktisk ikke behovet for å sende bilder eller teite memes i en tidlig fase. Ønsker å chatte litt siden det ikke er det overfladiske som er det viktige. Bilder av meg selv driver jeg ikke og sender uansett. Ja, jeg er nok sær, men har aldri vært vant til det og sender ikke bilder av meg selv til venninner eller andre heller. Anonymkode: 85b3b...cd6 4
Pingvinen Skrevet 1. november 2020 #22 Skrevet 1. november 2020 Min erfaring er at de som fort vil over på snap eller messenger er de som er veldig sex fiksert. Har brent meg på det. Grov prat og nesten alltid kommer det ett penisbilde. Og dette gjelder menn på 50+. Har gitt opp. Helt umulig å finne en oppegående mann som ikke er veldig opptatt av sex. 9
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #23 Skrevet 1. november 2020 Oppegående. Man begynner å lure på om folk er oppegående når det går for lang tid også. Hva er for lang tid? 1 måned? 3 måneder? Et halvt år? Hva tror dere er normalt? Anonymkode: 6f362...a3e
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #24 Skrevet 1. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oppegående. Man begynner å lure på om folk er oppegående når det går for lang tid også. Hva er for lang tid? 1 måned? 3 måneder? Et halvt år? Hva tror dere er normalt? Anonymkode: 6f362...a3e Det varierer jo hvor lenge man ønsker å chatte. Noen vil man bruke lang tid med og andre kortere tid med. For min del baserer jeg det på om vedkommende virker interessant og interessert i meg som person. Det virker jo som folk tror at det er enten eller, men i realiteten er det kanskje et par dager eller en uke. Skjønner ikke helt hva som er så farlig med å beholde praten på en datingapp heller jeg da. Det har jeg også gjort med enkelte. Anonymkode: 85b3b...cd6 4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #25 Skrevet 1. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det varierer jo hvor lenge man ønsker å chatte. Noen vil man bruke lang tid med og andre kortere tid med. For min del baserer jeg det på om vedkommende virker interessant og interessert i meg som person. Det virker jo som folk tror at det er enten eller, men i realiteten er det kanskje et par dager eller en uke. Skjønner ikke helt hva som er så farlig med å beholde praten på en datingapp heller jeg da. Det har jeg også gjort med enkelte. Anonymkode: 85b3b...cd6 Så, det du sier er at mennesker er ulike og har ulike behov? Og hvorfor skjønner du ikke det da? Anonymkode: 6f362...a3e
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #26 Skrevet 1. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så, det du sier er at mennesker er ulike og har ulike behov? Og hvorfor skjønner du ikke det da? Anonymkode: 6f362...a3e Hva får deg til å tro at jeg ikke skjønner det? Er det ikke nettopp det jeg skriver da? Man ser det selfølgelig an, men at noen kan være skeptisk til å flytte praten rett over etter knapt å ha snakket med noen er ikke så rart. Anonymkode: 85b3b...cd6 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #27 Skrevet 1. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva får deg til å tro at jeg ikke skjønner det? Er det ikke nettopp det jeg skriver da? Man ser det selfølgelig an, men at noen kan være skeptisk til å flytte praten rett over etter knapt å ha snakket med noen er ikke så rart. Anonymkode: 85b3b...cd6 Ja, de to setningene var svar til de to avsnittene. "Skjønner ikke helt hva som er så farlig med å beholde praten på en datingapp heller jeg da." skrev du. Hvorfor skjønner du ikke dette da, dersom du forstår at folk er ulike og har ulike behov? Anonymkode: 6f362...a3e
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #28 Skrevet 1. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, de to setningene var svar til de to avsnittene. "Skjønner ikke helt hva som er så farlig med å beholde praten på en datingapp heller jeg da." skrev du. Hvorfor skjønner du ikke dette da, dersom du forstår at folk er ulike og har ulike behov? Anonymkode: 6f362...a3e Jeg skrev det fordi det ble snakk om at man ikke var oppegående bare fordi man brukte lang tid, men skjønner ikke helt hva det har med å være oppegående eller ei. Derfor skrev jeg det og det var ikke bokstavelig ment som at jeg ikke skjønner det, men at jeg ikke skjønner hva andre mener at det er så farlig med. Anonymkode: 85b3b...cd6
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #29 Skrevet 2. november 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skrev det fordi det ble snakk om at man ikke var oppegående bare fordi man brukte lang tid, men skjønner ikke helt hva det har med å være oppegående eller ei. Derfor skrev jeg det og det var ikke bokstavelig ment som at jeg ikke skjønner det, men at jeg ikke skjønner hva andre mener at det er så farlig med. Anonymkode: 85b3b...cd6 Fordi det kan være en indikasjon på at personen ikke forstår andre mennesker og deres behov. Da er man ikke særlig oppegående. Kjempestort rødt flagg. Anonymkode: 6f362...a3e
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #30 Skrevet 2. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi det kan være en indikasjon på at personen ikke forstår andre mennesker og deres behov. Da er man ikke særlig oppegående. Kjempestort rødt flagg. Anonymkode: 6f362...a3e Kanskje greit å kommunisere med de man skriver med så finner man fort ut slike ting. Anonymkode: 85b3b...cd6
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #31 Skrevet 2. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje greit å kommunisere med de man skriver med så finner man fort ut slike ting. Anonymkode: 85b3b...cd6 Ja, og dersom man ikke kommuniserer er det vel ikke noe å ta videre til Messenger uansett vel? Anonymkode: 6f362...a3e
Aliquis Skrevet 2. november 2020 #32 Skrevet 2. november 2020 Har aldri foreslått det selv før vi har møttes fysisk, men da ønsker jeg gjerne et annet sted å ta kontakt. (blir stort sett snap eller messenger) 1
Gjest someone_here Skrevet 2. november 2020 #33 Skrevet 2. november 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en dame på Tinder og opplever noen ganger menn som veldig fort vil over til messenger. I de tilfellene jeg har gått med på det begynner de med å be om eller vil sende nakenbilder eller de vil sexprate. Var en nå som ville over på messenger etter noen få meldinger og da sa jeg at jeg ville vente med det. Han spurte om jeg hadde dårlige erfaringer med det og jeg sa ja. Da ble han sur og ville ikke ha kontakt. Synes han avslørte seg der. Men er dette vanlig? Tror ikke jeg vil gå inn på messenger med noen før jeg har blitt godt kjent på Tinder først. Evt bare ta en kjapp kaffe heller enn å chatte på andre plattformer. Har noen erfaring med dette? Anonymkode: 15b6a...700 Det lønner ikke seg å chatte i ukevis for menn. Menn må gjøre det fort, fordi desto mer de venter med å invitere en kvinne, jo mindre er sjansen til å treffe.
Gjest someone_here Skrevet 2. november 2020 #34 Skrevet 2. november 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ikke erfart at det blitt seksuelt med en gang. Men har erfart mange ganger at menn vil ut av Tinder og heller bruke messenger og snap. Jeg har selv begynt å si at det er for tidlig etter kun et par meldinger frem og tilbake. Meningen med nettdating er å kunne bli litt kjent først, ikke si «hei, jeg har mange av de samme interessene som deg, jeg vil snakke med deg på messenger/snap isteden for her». Altså, nei. Hele poenget med chatte funksjonen er jo å bli bedre kjent. Få til et fysisk møte og så se at «dette er noen jeg godt kunne tenke meg å snakke mer me. Har du messenger/snap?» Anonymkode: 31601...d82 Fordi det gjør at han får mindre konkurranse på Facebook/snap enn på tinder. Mens på tinder kan du ha tusenvis av matcher, er det rimelig nok å påstå at det kanskje er 5-10 som du snakker med på Facebook.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #35 Skrevet 2. november 2020 Har også dårlig erfaring med menn som ganske tidlig vil over på andre platformer. Det er mest for å sende bilder... eller sexprat. Jeg synes også det er kjedelig å chatte (blir ikke kjent med en person gjennom meldinger), og vil derfor treffes ganske tidlig for å se om vi har kjemi og ønsker å ta det videre. Jeg har heller ikke bruk for å sende hverdagsbilder, memes eller 1000-chattemeldinger hver dag med en person jeg aldri har møtt. Jeg ønsker i tillegg å være forsiktig, og da er det greit å bruke datingappen frem til man begynner å bli litt bedre kjent. Anonymkode: df0cc...4f5 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #36 Skrevet 2. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, og dersom man ikke kommuniserer er det vel ikke noe å ta videre til Messenger uansett vel? Anonymkode: 6f362...a3e Nei, kanskje ikke, men det varierer hvor fort man ønsker å gjøre det. Anonymkode: 85b3b...cd6
SCW Skrevet 2. november 2020 #37 Skrevet 2. november 2020 12 hours ago, Okapi said: Spørs litt på tjenesten, men personlig vil jeg også mye heller snakke på Messenger enn dating-tjenestene. Foretrekker PC fremfor mobil, og f.eks. Happn har ingen støtte for det. Tinder har, men mangler muligheten til å sende bilder og slikt. Aldri sendt et penisbilde i mitt liv, men synes det er grei å kunne dele både humor og greier man har gjort i løpet av dagen, spesielt nå som man sitter såpass isolert. Er også litt enig med han over som vil bort fra anonymiteten. En Facebook-profil er som regel mye mer genuin enn en på Tinder. Eneste åpenbare ulempen jeg kan se er at det kan bli litt ugreit om man ikke finner tonen. Føles liksom så brutalt å slette folk fra vennelista. Nja, jeg foreslo ikke akkurat å legge til som venn med det samme. Det trengs ikke for å bruke messenger. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #38 Skrevet 2. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes også det er kjedelig å chatte (blir ikke kjent med en person gjennom meldinger) Hvordan blir du bedre kjent ansikt til ansikt? Anonymkode: 7706e...d77
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #39 Skrevet 2. november 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan blir du bedre kjent ansikt til ansikt? Anonymkode: 7706e...d77 Man ser kroppsspråk, får kontakt på en annen måte, kan lese personen, se hvordan person er mot andre, oppførsel og så videre ? Anonymkode: 440f1...1e1 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #40 Skrevet 2. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan blir du bedre kjent ansikt til ansikt? Anonymkode: 7706e...d77 Utrolig at et voksent menneske må spørre om dette.... Det er stor forskjell på å snakke med hverandre, enn å skrive setninger annenhver gang. Anonymkode: e5df0...c08 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå