AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #21 Del Skrevet 29. november 2020 Nærmest hele livet mitt frem til nå har vel vært en opprørstid og evig ungdomstid. Og jeg er 26 år. Er flink og smart, men evig rebell. Vær glad for at du ikke er sånn du, går fint an å leve videre uten det der! For noen kommer seg «aldri» ut av det Slik som meg...... Anonymkode: d6b46...69e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. november 2020 #22 Del Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (På 30.10.2020 den 15.41): Jeg har ikke hatt kjæreste eller sex i tenårene, jeg har bare vært skikkelig full en eneste gang, jeg har ikke sneket meg ut vinduet midt på natta, jeg øvelseskjørte ikke eller tok oppkjøring i tenårene, jeg har aldri røyket hasj, jeg har aldri ropt hold kjeft og slamret med dørene hjemme, jeg har heller aldri vært med på legendariske hytteturer/sydenturer og fester. Jeg gjorde ingenting av dette som tenåring (i en alder av 40 har jeg fortsatt ikke vært skikkelig full og knapt nok synlig beruset), og kan ikke si at jeg hverken har savnet det (da eller senere) eller angret. Jeg hadde jo absolutt en ungdomstid likevel, men jeg fylte den med andre ting som passet meg bedre enn fyll og fest. Riktignok tok jeg piercing som 16-åring uten tillatelse hjemmefra, men det handlet egentlig lite om opprør og protest - midt på 90-tallet var en liten dobb i nesa ganske dagligdags. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå