Gå til innhold

Cellulitter på lårene -turnoff ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sier hun som har store krav til høyde, bredskuldret, muskuløs osv😂

Anonymkode: 7d068...0ba

Lol. Høyde og størrelse er vidt forskjellig på alle mennesker. Cellulitter er noe nesten alle kvinner har. Det kan ikke sammenlignes engang. Dessverre så har høyde og kroppsbygning mye å si for om jeg synes noen er attraktiv. Men om personen har  hår eller strekkmerker eller cellulitter bryr jeg mer lite om. For de aller fleste har det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, synes verken cellulitter eller strekkmerker er turn off. Det er helt naturlig og fint (det å ikke ha cellulitter har svært lite med trening og sunt kosthold å gjøre også, bare så det er sagt). Hilsen bifil kvinne 💋

Anonymkode: 30c64...5b7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du hørtes ut som en storsjarmør 🤮

Anonymkode: 4015d...3b2

Nei, bruker null kalorier på det. Muligens derfor jeg er godt over snittet interessant for kvinner. 

Anonymkode: fec67...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi menn holder ikke fred om våre preferanser. Hvorfor skulle vi det?? Er jo ikke sånn at damer ikke er glad i å snakke om menns preferanser heller. Du er inne i en tråd der de spør om celulitter er turn off, og da regner jeg med ts vil ha ærlige svar.. 

Anonymkode: 7d068...0ba

Men du må jo tåle at kvinner også snakker om deres preferanser i forhold til personlighet da ;) 

Anonymkode: 393b9...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jøss, hun må virkelig være litt av en kvinne, du. 

Til og med Victoria Secrets modeller og andre kjente vakre kvinne er kjent for å ha cellulitter. Det er like normalt som at dere menn har mer hårvekst på kroppen. 

https://www.thesun.co.uk/fabulous/6470673/celebrate-cellulite-kate-moss-ashley-james-cottage-cheese-thighs/

Jeg har ikke mye cellulitter, men jeg har noe, og jeg har aldri opplevd en mann avslutte med meg for noe så normalt og menneskelig. Men du... hvorfor en elskerinne når kona er så heldig å være "perfekt"? Er hun helt tørr nedentil, kanskje? Hadde jeg også vært om jeg hadde vært sammen med en så overfladisk "mann" som deg. ;) 

Anonymkode: 40246...9a1

Supermodeller er tynn og har lite muskler. Trente damer med trente lår har som regel lite celulitter. Dama mi har trent aktivt hele livet og har strøken hud og lite celulitter. Gener og sunn livsstel hjelper på.

Anonymkode: 7d068...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Supermodeller er tynn og har lite muskler. Trente damer med trente lår har som regel lite celulitter. Dama mi har trent aktivt hele livet og har strøken hud og lite celulitter. Gener og sunn livsstel hjelper på.

Anonymkode: 7d068...0ba

Så hun har cellulitter. Det er DET som er poenget. Jeg har også lite cellulitter, men jeg er slank. Og ja, mennesker som trener aktiv har så klart mindre eller knapt noe. Men kvinner generelt har cellulitter. Det er ikke noe unikt. Så skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt diskuterer, når du selv skriver dama de har litt cellulitter. 

Anonymkode: 40246...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Badbunny skrev:

Lol. Høyde og størrelse er vidt forskjellig på alle mennesker. Cellulitter er noe nesten alle kvinner har. Det kan ikke sammenlignes engang. Dessverre så har høyde og kroppsbygning mye å si for om jeg synes noen er attraktiv. Men om personen har  hår eller strekkmerker eller cellulitter bryr jeg mer lite om. For de aller fleste har det

Ja men ta en ting som penisstørrelse som menn heller ikke kan gjøre noe med på samme måte som celulitter på kvinner. Det er helt greit for deg å andre kvinner å ha preferanser på det. 

85% av kvinner har celulitter.

Bare ca 5% av menn har stor penis. 95% av alle menn i alle studier som er gjort har mellom 10-18cm. Det vil si at 2,5% har under 10 cm og 2,5% har 18 cm eller mere. Er dermed flere kvinner som ikke har celulitter enn det er menn med stor penis. 

Poenget er hvis du syns penisstørrelse, høyde, muskler osv er viktig for deg så kan også menn synes fin rumpe/kropp eller kropp fri for celulitter være skikkelig hot. Som kvinne kan dere ikke si hva en mann synes er attraktivt siden det varierer fra person til person.🙂

Anonymkode: 7d068...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så hun har cellulitter. Det er DET som er poenget. Jeg har også lite cellulitter, men jeg er slank. Og ja, mennesker som trener aktiv har så klart mindre eller knapt noe. Men kvinner generelt har cellulitter. Det er ikke noe unikt. Så skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt diskuterer, når du selv skriver dama de har litt cellulitter. 

Anonymkode: 40246...9a1

Så lite at jeg aldri har lagt merke til det. Hun prøvde å vise meg en gang, men klarte helt ærlig ikke å se noe. Har vært med damer som har mye celulitter og syntes ikke dette var fint. 

Anonymkode: 7d068...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så lite at jeg aldri har lagt merke til det. Hun prøvde å vise meg en gang, men klarte helt ærlig ikke å se noe. Har vært med damer som har mye celulitter og syntes ikke dette var fint. 

Anonymkode: 7d068...0ba

Når du må skaffe deg elskerinne så betyr det at din samboers "plettfrie" kropp tydeligvis ikke er sååå viktig likevel:fnise:

Anonymkode: b9d3e...5e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du må skaffe deg elskerinne så betyr det at din samboers "plettfrie" kropp tydeligvis ikke er sååå viktig likevel:fnise:

Anonymkode: b9d3e...5e2

Hvem sin elskerinne snakker du om? Tror du snakker med feil person fordi har aldri hatt elskerinner.😉 Exer derimot har jeg hatt før jeg traff drømmedama. 

Anonymkode: 7d068...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn kan også få cellulitter, selv om det ikke er så vanlig som hos kvinner.

Anonymkode: 86272...703

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvem sin elskerinne snakker du om? Tror du snakker med feil person fordi har aldri hatt elskerinner.😉 Exer derimot har jeg hatt før jeg traff drømmedama. 

Anonymkode: 7d068...0ba

Det var til Anonymkode: fec67...9a6

Skjønner at menn i likhet til kvinner har sine preferanser. Skjønner også at strekkmerker ikke er vakkert. Det er måten det sies på som jeg synes er ekstremt. Jeg har strekkmerker etter vektnedgang pga hormoner som var i ubalanse. Jeg har fått komplekser av å lese ting menn skriver her på KG om strekkmerker. Jeg ser vakker ut og får mange henvendelser fra menn, men når jeg leser hvor turnoff det er for menn flest, velger jeg å ikke involvere meg med menn som viser meg interesse. Det er synd hvis det viser seg at noen av disse mannfolka faktisk ikke hadde noe i mot kroppen min. Å være kroppsfiksert kan være ok, men ikke gjør det til noe normalt. Majoriteten av kvinner har det eller får det ila livet.

Anonymkode: b9d3e...5e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Supermodeller er tynn og har lite muskler. Trente damer med trente lår har som regel lite celulitter. Dama mi har trent aktivt hele livet og har strøken hud og lite celulitter. Gener og sunn livsstel hjelper på.

Anonymkode: 7d068...0ba

Ikke hvis man er født med f.eks lipødem.. 

Anonymkode: 4015d...3b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var til Anonymkode: fec67...9a6

Skjønner at menn i likhet til kvinner har sine preferanser. Skjønner også at strekkmerker ikke er vakkert. Det er måten det sies på som jeg synes er ekstremt. Jeg har strekkmerker etter vektnedgang pga hormoner som var i ubalanse. Jeg har fått komplekser av å lese ting menn skriver her på KG om strekkmerker. Jeg ser vakker ut og får mange henvendelser fra menn, men når jeg leser hvor turnoff det er for menn flest, velger jeg å ikke involvere meg med menn som viser meg interesse. Det er synd hvis det viser seg at noen av disse mannfolka faktisk ikke hadde noe i mot kroppen min. Å være kroppsfiksert kan være ok, men ikke gjør det til noe normalt. Majoriteten av kvinner har det eller får det ila livet.

Anonymkode: b9d3e...5e2

Ser ikke poenget med å stille spm som man ikke tåler ærlige svar på kg fra både menn og kvinner. Folk er forskjellige og liker forskjellige ting. Ingen er perfekte men noen har ting de syns er mere attraktive enn andre. At alle skal like utseendet man har er jo teknisk umulig fordi det er like mye preferanser som det er mennesker på jorda. 

Anonymkode: 7d068...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke poenget med å stille spm som man ikke tåler ærlige svar på kg fra både menn og kvinner. Folk er forskjellige og liker forskjellige ting. Ingen er perfekte men noen har ting de syns er mere attraktive enn andre. At alle skal like utseendet man har er jo teknisk umulig fordi det er like mye preferanser som det er mennesker på jorda. 

Anonymkode: 7d068...0ba

Nå var det ikke jeg som stilte dette spørsmålet. Det å ha forskjellige preferanser er ikke hva jeg mener, det er måten ting sies på. Ingen vil vel være attraktiv for alle noen gang. Går vel an å snakke fint om det man liker uten å snakke stygt om det man ikke liker.

Anonymkode: b9d3e...5e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er et spørsmål til gutter.
Hva tenker dere om cellulitter på lårene hos jenter - har det noe betydning for hvor tiltrekkende hun er ?
 

Anonymkode: 86bd3...e33

Dessverre veldig turn off. Hvis rumpe og/eller lår er preget av cellulitter ødelegger det all attraksjon og tenning for min del. Skulle ønske jeg kunne si at det ikke gjorde det.

Anonymkode: e52a2...422

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er et spørsmål til gutter.
Hva tenker dere om cellulitter på lårene hos jenter - har det noe betydning for hvor tiltrekkende hun er ?
 

Anonymkode: 86bd3...e33

Nei. Så lenge hun har fitte så holder det i massevis. 

Anonymkode: 2746a...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2020 den 14.35, AnonymBruker skrev:

Dama mi har ikke celulitter. Hun har trent aktivt hele livet samme som meg og spiser sundt. 

Anonymkode: 7d068...0ba

Hvis du tror det er en garanti mot å ha/få celulitter har du misforstått et eller annet. 

Anonymkode: 8b004...c8c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...