Gå til innhold

Cellulitter på lårene -turnoff ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er et spørsmål til gutter.
Hva tenker dere om cellulitter på lårene hos jenter - har det noe betydning for hvor tiltrekkende hun er ?
 

Anonymkode: 86bd3...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter at jeg er blitt eldre kysser jeg cellulittene som alt annet på kroppen, de som skjønner det vet sikkert hvorfor jeg gjør det🥰

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Etter at jeg er blitt eldre kysser jeg cellulittene som alt annet på kroppen, de som skjønner det vet sikkert hvorfor jeg gjør det🥰

Tror du liker det meste på kvinner. Herlig at det finnes slike menn i dagens utseendefokus mas. ☺

Anonymkode: e7591...749

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Låra mine er en eneste stor cellulitt. Håper det fortsatt finnes menn som tenner på meg.. 

Hilsen hu med lipødem

Anonymkode: 4015d...3b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skikkelig mann bryr seg ikke. De aller fleste har dem, og hva så? 

Anonymkode: 71b2f...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror du liker det meste på kvinner. Herlig at det finnes slike menn i dagens utseendefokus mas. ☺

Anonymkode: e7591...749

åååh ja, jeg elsker kvinner, det er det beste som finnes i hele min verden❤️Finnes knapt noe bedre heller å skjemme dem bort i kjærlighet, enighet og i seksuelle fantasier. Min kvinne skal føle frihet, elsket, begjæret og få luft til å leve, en liten sky som de fleste bare tror finnes i drømmer... men jeg har lært hvordan den skyen er gjennomførbar i det virkelige liv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min storebror (over 40) hvisket til meg en gang: Du lillesøster (37), hva ER egentlig celluitter? 

Så tror menn flest syns j\kvinner er tiltrekkende, og de bryr seg ikke allverdens om detaljer. 

(Jeg svarte ham ikke, jeg tenker det man ikke legger merke til og ikke bryr seg om, har man ikke vondt av). 

Anonymkode: ee701...c55

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt at damelårene har litt ujevn overflate og de mannfolka som ikke har skjønt det og aksepterer realitetene og forskjellene mellom mennenes håret bein og damenes bein de får heller dra til seg øyene og holde munn om det,

Anonymkode: 30445...d64

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En skikkelig mann bryr seg ikke. De aller fleste har dem, og hva så? 

Anonymkode: 71b2f...b50

Javel. 

Jeg har flere ganger fått høre at jeg er en skikkelig mann, hva nå enn det betyr.

Men jeg bryr meg faktisk om det. Samboer som er nærmere 50 enn 40 har ikke en eneste celulitt, en elskerinne jeg hadde på litt over  30 for et par år siden hadde så mye at jeg avsluttet forholdet med henne. 

For meg er celulitt like lite attraktivt som en kvinne som er helt tørr nedentil, og må ty til glidemiddel hver eneste gang de skal ha seg. 

 

Anonymkode: fec67...9a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Javel. 

Jeg har flere ganger fått høre at jeg er en skikkelig mann, hva nå enn det betyr.

Men jeg bryr meg faktisk om det. Samboer som er nærmere 50 enn 40 har ikke en eneste celulitt, en elskerinne jeg hadde på litt over  30 for et par år siden hadde så mye at jeg avsluttet forholdet med henne. 

For meg er celulitt like lite attraktivt som en kvinne som er helt tørr nedentil, og må ty til glidemiddel hver eneste gang de skal ha seg. 

 

Anonymkode: fec67...9a6

Du hørtes ut som en storsjarmør 🤮

Anonymkode: 4015d...3b2

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En skikkelig mann bryr seg ikke. De aller fleste har dem, og hva så? 

Anonymkode: 71b2f...b50

En skikkelig kvinne bryr seg heller ikke om behåring, rynker, penisstørrelse, høyde, vekt osv heller da? Eller er det bare menn som ikke er skikkelig mann hvis de har preferanser?

Dama mi har ikke celulitter. Hun har trent aktivt hele livet samme som meg og spiser sundt. 

Anonymkode: 7d068...0ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er normalt at damelårene har litt ujevn overflate og de mannfolka som ikke har skjønt det og aksepterer realitetene og forskjellene mellom mennenes håret bein og damenes bein de får heller dra til seg øyene og holde munn om det,

Anonymkode: 30445...d64

Vi menn holder ikke fred om våre preferanser. Hvorfor skulle vi det?? Er jo ikke sånn at damer ikke er glad i å snakke om menns preferanser heller. Du er inne i en tråd der de spør om celulitter er turn off, og da regner jeg med ts vil ha ærlige svar.. 

Anonymkode: 7d068...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En skikkelig kvinne bryr seg heller ikke om behåring, rynker, penisstørrelse, høyde, vekt osv heller da? Eller er det bare menn som ikke er skikkelig mann hvis de har preferanser?

Dama mi har ikke celulitter. Hun har trent aktivt hele livet samme som meg og spiser sundt. 

Anonymkode: 7d068...0ba

Noen ting kan du gjøre noe med i livet, som behåring og vekt av det du nevner. Andre ting er det verre med.

En dame velger ikke om hun vil ha celulitter eller ei, på samme linje som en mann ikke velger hvor stor penis er. Ja, hun kan trene styrke aktivt for å forhindre noe av det, men sjeldent alt. Mye er genetikk. Jeg forventer ikke at mannen min skal ta botox fordi han har et par rynker, og forlater han ikke for verken rynker eller hår. Men så er du tydeligvis mer overfladisk enn meg :) 

Anonymkode: 71b2f...b50

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi menn holder ikke fred om våre preferanser. Hvorfor skulle vi det?? Er jo ikke sånn at damer ikke er glad i å snakke om menns preferanser heller. Du er inne i en tråd der de spør om celulitter er turn off, og da regner jeg med ts vil ha ærlige svar.. 

Anonymkode: 7d068...0ba

De fleste av oss klarer å ha preferanser uten å være overfladiske. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Javel. 

Jeg har flere ganger fått høre at jeg er en skikkelig mann, hva nå enn det betyr.

Men jeg bryr meg faktisk om det. Samboer som er nærmere 50 enn 40 har ikke en eneste celulitt, en elskerinne jeg hadde på litt over  30 for et par år siden hadde så mye at jeg avsluttet forholdet med henne. 

For meg er celulitt like lite attraktivt som en kvinne som er helt tørr nedentil, og må ty til glidemiddel hver eneste gang de skal ha seg. 

 

Anonymkode: fec67...9a6

Herregud... du har mye å lære av @Bamseklemmer

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Javel. 

Jeg har flere ganger fått høre at jeg er en skikkelig mann, hva nå enn det betyr.

Men jeg bryr meg faktisk om det. Samboer som er nærmere 50 enn 40 har ikke en eneste celulitt, en elskerinne jeg hadde på litt over  30 for et par år siden hadde så mye at jeg avsluttet forholdet med henne. 

For meg er celulitt like lite attraktivt som en kvinne som er helt tørr nedentil, og må ty til glidemiddel hver eneste gang de skal ha seg. 

 

Anonymkode: fec67...9a6

Jøss, hun må virkelig være litt av en kvinne, du. 

Til og med Victoria Secrets modeller og andre kjente vakre kvinne er kjent for å ha cellulitter. Det er like normalt som at dere menn har mer hårvekst på kroppen. 

https://www.thesun.co.uk/fabulous/6470673/celebrate-cellulite-kate-moss-ashley-james-cottage-cheese-thighs/

Jeg har ikke mye cellulitter, men jeg har noe, og jeg har aldri opplevd en mann avslutte med meg for noe så normalt og menneskelig. Men du... hvorfor en elskerinne når kona er så heldig å være "perfekt"? Er hun helt tørr nedentil, kanskje? Hadde jeg også vært om jeg hadde vært sammen med en så overfladisk "mann" som deg. ;) 

Anonymkode: 40246...9a1

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Badbunny skrev:

Herregud... du har mye å lære av @Bamseklemmer

Sier hun som har store krav til høyde, bredskuldret, muskuløs osv😂

Anonymkode: 7d068...0ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...