Gå til innhold

Normalt å komme hjem fra nach 10 på morgenen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uff kom akkurat hjem fra nach og er skikkelig full. Skal kollapse ned i sengen min. Er dettr vanlig pp en torsdags morgen?

Hilsen jente 21

Anonymkode: 0e584...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I perioder er det helt normalt. Nachspiel er jo ofte den artigste delen av hele festen! 

Anonymkode: 88676...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du føler det er ille selv, er det dumt.

Hvis du har oppgaver eller plikter du skulle ha gjort, men som du ikke orker er det dumt.

Bortsett fra det håper jeg det var en gøy fest som du husker alt av, ikke har gjort noe du angrer på, og at smittevernregler ble overholdt. Om det er vanlig eller ikke har ikke noe å si, er du fornøyd med livet ditt er alt fint, er du misfornøyd kan du tenke på om det er noe du vil endre.

Anonymkode: cecc8...089

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel skjedd et par ganger i min ungdom (18-20 åra) at jeg ikke kom hjem før langt på dag. Men ikke nå lenger, nå er jeg klar for å sove kl 2 😂

Anonymkode: aaa56...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I perioder er det helt normalt. Nachspiel er jo ofte den artigste delen av hele festen! 

Anonymkode: 88676...552

Synes du? Vel, et par ganger har det vært ganske gøy da, hvis jeg har klart å holde «buzzen» oppe, men som regel ble jeg bare sliten, ble ikke bedre av å drikke mer liksom. 

Morsom at nesten alle nachspiel er helt like - alltid noen som enda er fulle, har det gøy og hører på musikk; noen ligger som slakt på sofaen; noen spiser nattmat; noen sitter foran doskålen og spyr; noen har seg i et eller annet rom; noen gråter og enten tekster på telefonen eller ranter av gårde til hobbypsykologen som gjentar og gjentar «Du fortjener såååå mye bedre, drit i ham! Jeg er såååå glad i deg omg»... 😂😂

Anonymkode: 0ab66...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du? Vel, et par ganger har det vært ganske gøy da, hvis jeg har klart å holde «buzzen» oppe, men som regel ble jeg bare sliten, ble ikke bedre av å drikke mer liksom. 

Morsom at nesten alle nachspiel er helt like - alltid noen som enda er fulle, har det gøy og hører på musikk; noen ligger som slakt på sofaen; noen spiser nattmat; noen sitter foran doskålen og spyr; noen har seg i et eller annet rom; noen gråter og enten tekster på telefonen eller ranter av gårde til hobbypsykologen som gjentar og gjentar «Du fortjener såååå mye bedre, drit i ham! Jeg er såååå glad i deg omg»... 😂😂

Anonymkode: 0ab66...934

Hahhahaa ja! Spot on! 😂😂😂

Anonymkode: aaa56...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...