Gå til innhold

Kvinne, lønner deg seg med Tinder Gold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinne, har brukt Tinder en liten stund. Synes den sveipingen er så kjedelig, at jeg har lyst til å betale Gold for å spare meg det å bla gjennom hundrevis av profiler som ikke er noe interessante. Men lønner deg seg for kvinner, eller er alle de som har likt meg de samme som jeg blar gjennom i gratisversjonen?

Anonymkode: 40f90...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei damer! 

Er det ingen av dere som har brukt Tinder Gold som kan si om det er ok eller ikke? Synes den endeløse sveipingen er litt kjedelig, men det blir kanskje sånn med Gold også?
 

Anonymkode: 40f90...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må da sveipe uansett.... 

Anonymkode: 6009a...c53

 

Ja, sparer man egentlig noe tid? Tar det bort noe av "spenningen"? Du får jo match med en gang da med dem du evt sveiper høyre på..

ts

Anonymkode: 40f90...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må sveipe uansett, med mindre du synes det er kult at folk får vite at matchen ble til takket være gold, med utropstegn. Men da har du en liten oversikt over hvem du må sveipe på, i det minste.

Anonymkode: 07298...d70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en fordel til med Gold, og det er at du får flere å sveipe på av gangen? I ubetalt profil får du så og så mange før den sier det er tomt. Så kommer det noen nye dagen etter...

Anonymkode: 40f90...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du må sveipe uansett, med mindre du synes det er kult at folk får vite at matchen ble til takket være gold, med utropstegn. Men da har du en liten oversikt over hvem du må sveipe på, i det minste.

Anonymkode: 07298...d70

De du sveiper på får ikke vite at man har brukt Tinder Gold, det står bare hos deg.

Jeg har hatt Tinder Gold, men 90% av de som kommer opp der er utenfor mitt avstandsområde, og resten kommer uansett opp når man sveiper, så jeg har ikke hatt noe utbytte av det. Dessuten, om man ikke sveiper selv mister man muligheten hos menn som bruker samme metode. Jeg har en del som jeg har sveipet til høyre, så går det noen minutter så matcher de med meg. Stor sannsynlighet for at disse har Gold, og neppe ville "sett" meg om jeg ikke hadde sveipet. (har fått bekreftet fra et par av de at de benyttet Gold og så meg der.)

Det jeg syns er kjekt er muligheten til å angre på sveip (jepp, sveiper feil rett som det er) og til at man får mulighet for boost 1 gang i mnd.

Merker ingen forskjell på antall å sveipe på om jeg er med eller uten Gold forresten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Engel skrev:

De du sveiper på får ikke vite at man har brukt Tinder Gold, det står bare hos deg.

Jeg har hatt Tinder Gold, men 90% av de som kommer opp der er utenfor mitt avstandsområde, og resten kommer uansett opp når man sveiper, så jeg har ikke hatt noe utbytte av det. Dessuten, om man ikke sveiper selv mister man muligheten hos menn som bruker samme metode. Jeg har en del som jeg har sveipet til høyre, så går det noen minutter så matcher de med meg. Stor sannsynlighet for at disse har Gold, og neppe ville "sett" meg om jeg ikke hadde sveipet. (har fått bekreftet fra et par av de at de benyttet Gold og så meg der.)

Det jeg syns er kjekt er muligheten til å angre på sveip (jepp, sveiper feil rett som det er) og til at man får mulighet for boost 1 gang i mnd.

Merker ingen forskjell på antall å sveipe på om jeg er med eller uten Gold forresten.

 

Det er jo interessant. For som jeg har forstått det kommer det opp en visst antall forslag per dag (etter de første dagene  med masse forslag), men at man fikk mange flere å sveipe på med Gold. Jeg synes jeg så fort tømmer for kandidater. Men det er sikkert fordi jeg har smal alder og kort avstand...

 

Anonymkode: 40f90...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Engel skrev:

Dessuten, om man ikke sveiper selv mister man muligheten hos menn som bruker samme metode. Jeg har en del som jeg har sveipet til høyre, så går det noen minutter så matcher de med meg. Stor sannsynlighet for at disse har Gold, og neppe ville "sett" meg om jeg ikke hadde sveipet. (har fått bekreftet fra et par av de at de benyttet Gold og så meg der.)

Det er godt å høre at ikke "alle" sveiper ukritisk. Jeg sveiper også kun de som har likt meg, og de mest interessante fra bunken.  M50

Anonymkode: 1d73f...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kvinne forstår jeg ikke poenget, de fleste menn sveiper alle til høyre uansett. Bortkasta penger tenker jeg da. 

Anonymkode: a9ab0...16f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og har det, rett og slett fordi jeg er nysgjerrig på hvem som liker profilen min...

Anonymkode: 63de3...eb1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som kvinne forstår jeg ikke poenget, de fleste menn sveiper alle til høyre uansett. Bortkasta penger tenker jeg da. 

Anonymkode: a9ab0...16f

Tenk om personlighetstypen til de du egentlig ser etter, er de som ikke sveiper alle til høyre? 

Anonymkode: 1d73f...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Tenk om personlighetstypen til de du egentlig ser etter, er de som ikke sveiper alle til høyre? 

Anonymkode: 1d73f...bfc

Joda, men poenget er at man like så godt kan sveipe uten gold, for sannsynligvis har vedkommende du ser i goldprofilen sveipet alle til høyre og det vil ikke gjøre noe forskjell om du ser han der, det betyr ikke egentlig at han har like deg. Men forstår det er frustrerende for dere som ikke sveiper helt ukritisk. 

Anonymkode: a9ab0...16f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette må jo være toppen av snikskryt! Nesten til å bli kvalm av. 

"Jeg får så mange matcher på tinder at jeg vurderer å betale for å sortere dem". 

Æsj. 

Ja, jeg er bitter. 

Anonymkode: 4dec0...508

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Tenk om personlighetstypen til de du egentlig ser etter, er de som ikke sveiper alle til høyre? 

Anonymkode: 1d73f...bfc

Ja hva da? Hvilken forskjell skulle tinder gold utgjøre for å finne disse?

Anonymkode: 9ce9e...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Tinder gold og det er helt bortkastet. Fikk flere mather før jeg kjøpte Gold enn jeg får nå. Tror ikke du får noen flere å sveipe på heller. Dessuten er det riktig som en skriver her at de fleste man får som "likes" for menn som er veldig langt unna og ofte er uaktuelle av ulike grunner. Så ingen vits i å betale for se dem liksom. Nei, med en gang jeg er ferdig med Gold abonnementet går jeg tilbake til vanlig Tinder. Det koster hvertfall ikke noe. 

Anonymkode: e6472...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette må jo være toppen av snikskryt! Nesten til å bli kvalm av. 

"Jeg får så mange matcher på tinder at jeg vurderer å betale for å sortere dem". 

Æsj. 

Ja, jeg er bitter. 

Anonymkode: 4dec0...508

Er du mann?

Anonymkode: 31e77...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja hva da? Hvilken forskjell skulle tinder gold utgjøre for å finne disse?

Anonymkode: 9ce9e...749

Nei, beklager. Min feil. 

Anonymkode: 1d73f...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du mann?

Anonymkode: 31e77...370

Hvorfor ellers tror du jeg skulle være så bitter? 

Anonymkode: 4dec0...508

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har Tinder gold og det er helt bortkastet. Fikk flere mather før jeg kjøpte Gold enn jeg får nå. Tror ikke du får noen flere å sveipe på heller. Dessuten er det riktig som en skriver her at de fleste man får som "likes" for menn som er veldig langt unna og ofte er uaktuelle av ulike grunner. Så ingen vits i å betale for se dem liksom. Nei, med en gang jeg er ferdig med Gold abonnementet går jeg tilbake til vanlig Tinder. Det koster hvertfall ikke noe. 

Anonymkode: e6472...6fb

 

Dette var i grunnen svaret jeg var ute etter. Da sparer jeg like godt de pengene!

ts

Anonymkode: 40f90...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...