Gå til innhold

Kvinne, lønner deg seg med Tinder Gold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det 2 forskjellig tinder ?   Tinderdate og Tindermatch ?  Jeg er på Tindrdate, og der er det i hvertfall ikke noe problem å få langt yngre jenter for menn 50++, for de som er interessert i det.  Men mistenker mye lureri og svindel.  Heller ikke noe sveiping der, men dyrt å sende meldinger.

Anonymkode: 2a2e8...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det 2 forskjellig tinder ?   Tinderdate og Tindermatch ?  Jeg er på Tindrdate, og der er det i hvertfall ikke noe problem å få langt yngre jenter for menn 50++, for de som er interessert i det.  Men mistenker mye lureri og svindel.  Heller ikke noe sveiping der, men dyrt å sende meldinger.

Anonymkode: 2a2e8...74d

Er dette trolling? 

Anonymkode: 4dec0...508

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det 2 forskjellig tinder ?   Tinderdate og Tindermatch ?  Jeg er på Tindrdate, og der er det i hvertfall ikke noe problem å få langt yngre jenter for menn 50++, for de som er interessert i det.  Men mistenker mye lureri og svindel.  Heller ikke noe sveiping der, men dyrt å sende meldinger.

Anonymkode: 2a2e8...74d

Jeg måtte søke opp tindrdate, og det er jo faktisk en greie 😂  Ikke rart du mistenker lureri. 

Anonymkode: 1d73f...bfc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det mange på din alder på tinder?

Anonymkode: 9b990...470

Jeg synes ikke det er så verst mange, men så bor jeg i nærheten av en større by. Jeg er der kanskje mest for tidtrøyte og nysgjerrighet,  så jeg sveiper nesten aldri høyre. Siden koronaen kom, har jeg også sjekket ut Møteplassen, Sukker, Badoo, og Happn..   Det er utrolig hvor mange som går igjen over flere tjenester.  Tror du kan finne den rette overalt, det er bare flaks og tilfeldigheter. 

Anonymkode: 1d73f...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette trolling? 

Anonymkode: 4dec0...508

Nei, for helsike. Sjekk selv   Tinderdate.no

Anonymkode: 2a2e8...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, for helsike. Sjekk selv   Tinderdate.no

Anonymkode: 2a2e8...74d

Okei. Denne tråden handler verken om tinderdate eller tindermatch, men om appen Tinder. De to du har listet om er etterligninger og mest sannsynlig scam.

Anonymkode: 4dec0...508

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okei. Denne tråden handler verken om tinderdate eller tindermatch, men om appen Tinder. De to du har listet om er etterligninger og mest sannsynlig scam.

Anonymkode: 4dec0...508

 

Helt klart ikke tinderdate/tindermatch men Tinder. 

Fint om diskusjonen ikke fortsetter med de to andre egentlig.....

 

Anonymkode: 40f90...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er virkelig ikke verdt pengene! 

Fullstendig bortkastet.                

Anonymkode: ffec2...bec

 

Har funnet ut av det nå. Det er jo sånn at de som har trykket liker på deg er de samme som du sveiper gjennom uten å betale. Så for kvinner penger ut av vinduet. Sikkert mer lønnsomt for menn...

 

Anonymkode: 40f90...57b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...