Gå til innhold

Virker som det er så mange som sliter nå..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selv om det er mye ille som skjer, og jeg forstår godt at mange sliter, så har 2020 for meg vært et veldig sunt år, mentalt sett. Jeg slet med at jeg hadde for mange baller i luften og syntes det var vanskelig å si nei. Som introvert gjorde det meg sliten. Jeg følte jeg hadde det for travelt og visste ikke hvilken ende jeg skulle begynne i for å roe ned.

Så kom corona. Alt ble nedstengt og avlyst, og jeg fikk hjemmekontor. Plutselig var jeg hjemme 24/7 uten avtaler. Det var det beste som kunne hendt meg! For første gang var samfunnet og meg i sync. 😄

Dette er året hvor jeg virkelig har fått hentet meg inn i igjen og ladet batteriene. 

Anonymkode: c5528...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en av de som ikke sliter så mye, men har stor forståelse av at mange gjør det. Jeg skulle uansett være store deler av året hjemme i barsel permisjon så min situasjon er bare at vi ikke får vært ute å møtt så mange som vi ønsket. Hjemmeskole gikk fint med eldstemann, men vi bor et sted der det ikke har vært særlig stor smitte. Mannen min ble permittert en periode, men vi sitter godt i det så vi har sett på det sånn at han har vært heldig som kunne tilbringe større deler av tiden hjemme med baby. 

 

Anonymkode: 03bb2...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid mange som sliter. Det kommer litt an på hvordan en velger å se på sine omgivelser. Har man det ok selv, så ser man kanskje ikke lengre enn det. De som sliter er der hele året. 

Anonymkode: 960e4...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er alltid mange som sliter. Det kommer litt an på hvordan en velger å se på sine omgivelser. Har man det ok selv, så ser man kanskje ikke lengre enn det. De som sliter er der hele året. 

Anonymkode: 960e4...eb4

Sant det. Og selv om andre har det verre enn en selv, betyr ikke det at en selv har det bra.

Anonymkode: f068b...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...