Gå til innhold

Jeg vil bli babe. Trenger hjelp.....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente med kommunegrått hår (noen striper fra tidligere, men ikke mye). Har lyst til å fylle inn noen striper. Jeg er ikke stygg, men jeg har et veldig ordinært ansikt. Jeg har så lyst på en behandling som gjør meg "babe". Føler aldri jeg blir ordentlig babe, selv med riktig sminke, selvbruning o.l. Synes det er så vanvittig mange babes på insta.

Trenger tips: hva er hemmeligheten til disse instababene? Hvordan ser de så freshe ut hele tiden? Det må jo være noe mer enn hårfarge, selvbruning og sminke liksom. TRENGER TIPS!

Anonymkode: 84e6e...f43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt største tips til deg er å slutte å sammenligne dine negative sider med andres retusjerte sider. Utrolig trist at noen vil kopiere Instagram-babes 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ei jente med kommunegrått hår (noen striper fra tidligere, men ikke mye). Har lyst til å fylle inn noen striper. Jeg er ikke stygg, men jeg har et veldig ordinært ansikt. Jeg har så lyst på en behandling som gjør meg "babe". Føler aldri jeg blir ordentlig babe, selv med riktig sminke, selvbruning o.l. Synes det er så vanvittig mange babes på insta.

Trenger tips: hva er hemmeligheten til disse instababene? Hvordan ser de så freshe ut hele tiden? Det må jo være noe mer enn hårfarge, selvbruning og sminke liksom. TRENGER TIPS!

Anonymkode: 84e6e...f43

Hvorfor? 

Hvorfor vil du bli "Insta-babe"? Forklar meg hvorfor du tror at livet ditt blir bedre av det?

Anonymkode: 256fd...dc7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke såkalte babes sikter du til? Spør fordi jeg er for gammel til å gidde å følge med på sånt, men nå ble jeg plutselig litt nysgjerrig på hvordan disse "idealene" dine ser ut..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av de bildene du ser på Instagram er manipulerte. Det viser ikke virkeligheten. Du må ikke sammenligne deg selv med disse bildene. 

Anonymkode: 34c1b...66f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du vil se ut som en "instababe" så må du gjøre mye undersøkelser og lære deg mye om posering på bilder, filterbruk osv. 
Så du må google og bruke mye tid foran speilet.
For, de er ikke like lekre i virkeligheten, det er lys, posering og filter.
Vet at noen av de har egne lamper de bruker for å få riktig lys for at de skal se best ut også.
Allier deg med en venninne med lik interesse og så tar dere mye bilder og studerer hvilke poseringer som er mest heldig for dere.

I virkeligheten, så er de ikke like freshe hele veien. Bilder lyver.

Anonymkode: 58a14...c93

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Vil ikke bli sånn som legger ut på instagram, men vil gjerne føle meg freshere. Er det botox ect. som gjør det? Er redd for å se unaturlig ut, det er viktig for meg å se naturlig ut. Men, ønsker så gjerne å ikke se så sliten ut... Huden min har mistet piffen, ennå jeg går til hudpleier... 😕

Anonymkode: 84e6e...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? 

Hvorfor vil du bli "Insta-babe"? Forklar meg hvorfor du tror at livet ditt blir bedre av det?

Anonymkode: 256fd...dc7

Her er to tilfeldige eksempler jeg ser på google:

Synes de ser så freshe ut. Jeg er en jente i slutten av 20-åra, men føler jeg ser ut som et vrak i forhold til disse... Har de tatt botox... eller hva gjør de så freshe? Forstår det ikke😕

91df5accc87c610dcbef7c672f709643.jpg.57c1e3183777c136b6f8f317c41efa33.jpgNathalie-Roser.jpg.3e652c2e4e1fd19ddc8145c671e5fbae.jpg

Anonymkode: 84e6e...f43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har en bra og frisk hudtone, andre har det ikke. Sånn er det bare. Noen har tykt og glansfullt hår, andre har tørt og flisete. Skjønnhetsprodukter hjelper bare litt på vei og deretter må man godta sitt flisete hår og gustne hud.

Anonymkode: 965d7...e17

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen har en bra og frisk hudtone, andre har det ikke. Sånn er det bare. Noen har tykt og glansfullt hår, andre har tørt og flisete. Skjønnhetsprodukter hjelper bare litt på vei og deretter må man godta sitt flisete hår og gustne hud.

Anonymkode: 965d7...e17

Dette! Noen er bare mer heldige med utseende og gener enn andre. I tillegg til filter og litt Photoshop antagelig. 

Anonymkode: d5ad6...470

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Her er to tilfeldige eksempler jeg ser på google:

Synes de ser så freshe ut. Jeg er en jente i slutten av 20-åra, men føler jeg ser ut som et vrak i forhold til disse... Har de tatt botox... eller hva gjør de så freshe? Forstår det ikke😕

91df5accc87c610dcbef7c672f709643.jpg.57c1e3183777c136b6f8f317c41efa33.jpgNathalie-Roser.jpg.3e652c2e4e1fd19ddc8145c671e5fbae.jpg

Anonymkode: 84e6e...f43

Hun første er ung og naturlig bildeskjønn/pen med tilsynelatende perfekt hud, hun andre er fit med silikonpupper, rette hvite tenner og et pent ansikt. 

Anonymkode: e2e66...f47

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvtillit. Da kan man se ut som en babe selv om man er litt "bohem-hippie".

Anonymkode: 81dc6...a9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen folk er bare urettferdig sjukt pene. Sånn er det bare. 

Anonymkode: b4621...e9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sikkert ikke botox , de er nok bare yngre enn deg.
Trenger ikke botox for å se fresh ut, men rett lys ( lys som ikke lager sterke skygger på ansiktet ) , rett filter, om du har rynker bruk faceapp eller photoshop. Se på youtube og søk på natural make-up, finn noen som har samme type ansikt som deg.

Anonymkode: ae4a1...404

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2020 den 21.40, AnonymBruker skrev:

Om du vil se ut som en "instababe" så må du gjøre mye undersøkelser og lære deg mye om posering på bilder, filterbruk osv. 
Så du må google og bruke mye tid foran speilet.
For, de er ikke like lekre i virkeligheten, det er lys, posering og filter.
Vet at noen av de har egne lamper de bruker for å få riktig lys for at de skal se best ut også.
Allier deg med en venninne med lik interesse og så tar dere mye bilder og studerer hvilke poseringer som er mest heldig for dere.

I virkeligheten, så er de ikke like freshe hele veien. Bilder lyver.  

Anonymkode: 58a14...c93

Det er ikke bare lys, posering og filter som er flittig brukt.  Apper som facetune er brukt på HVERT ENESTE bilde.  På alle bilder redigerer de f.eks porer, str på nesa, øyefarge, forstørrer lepper, lager høyere kinnben osv.  Mange er knapt gjenkjennelige om du ser dem irl.  Alle kan gjøre det, og alle kan se ut som en intsababe på Instagram, eller en tegneseriefigur, velg selv.  Men ingen ser ut slik i virkeligheten TS.   Så fortsett med hårfarge og selvbruning du, det eneste som ville fått deg til å ligne litt på en "instababe" i virkeligheten er kirurgi. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2020 den 22.07, AnonymBruker skrev:

Her er to tilfeldige eksempler jeg ser på google:

Synes de ser så freshe ut. Jeg er en jente i slutten av 20-åra, men føler jeg ser ut som et vrak i forhold til disse... Har de tatt botox... eller hva gjør de så freshe? Forstår det ikke😕

91df5accc87c610dcbef7c672f709643.jpg.57c1e3183777c136b6f8f317c41efa33.jpg

Anonymkode: 84e6e...f43

Hun er ung og har nok i utgangspunktet en pen hud, forsterket av at hun har sminket den godt og kanskje lagt på litt filter. Hun har nok solpudder i pannen og ved kinnbena.

Øyenbrynene er ganske omhyggelig formet og tegnet inn, hun har en oransjebrun, gyllen øyenskygge for å fremheve det blå i øynene. Lipliner rundt leppene og glass for å fremheve dem. 

Jentene du ser på instagram er nok en kombinasjon av unge og mange av dem relativt pene naturlig, pluss gode sminkekunnskaper og MYE tid brukt på sminke og gode kameravinkler. For mange av dem er det jo dette de lever av. 

Da jeg var 13-14 var sminke også alt, men det endrer seg med tiden. Nå har jeg en jobb, og det er ikke Instagram. Jeg kan godt hente inspirasjon fra jenter i media eller på nett, men med visse forbehold. Hvis noen jobber med noe, vil de bruke betydelig mer tid på det enn deg. 

Anonymkode: 12b48...d54

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...