Gå til innhold

Erfaring med «ghosting»?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I våre chatter har det jo vært endel dirty talk som begge har vært med på. Helt til det kom frem at han hadde levde ut en annen type form for kjærlighetsforhold enn jeg følte meg akseptabel med. Og det var liksom etter dette at kontakten for det meste ble tatt av meg.. Han syntes det var greit å bare være venner, når jeg spurte om det.. vi har pratet dirty talk nå i etterkant av at dette med vennskap kom opp også, men på mitt initiativ. Jeg trodde jo kanskje fyren kun var ute etter sex i utgangspunktet.. men jeg vet ikke. Nå har det gått 3 dager hvor ingen av oss har tatt kontakt.. dessuten bor vi to helt forskjellige plasser i landet.. 😂

Anonymkode: e7ad2...7c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I våre chatter har det jo vært endel dirty talk som begge har vært med på. Helt til det kom frem at han hadde levde ut en annen type form for kjærlighetsforhold enn jeg følte meg akseptabel med. Og det var liksom etter dette at kontakten for det meste ble tatt av meg.. Han syntes det var greit å bare være venner, når jeg spurte om det.. vi har pratet dirty talk nå i etterkant av at dette med vennskap kom opp også, men på mitt initiativ. Jeg trodde jo kanskje fyren kun var ute etter sex i utgangspunktet.. men jeg vet ikke. Nå har det gått 3 dager hvor ingen av oss har tatt kontakt.. dessuten bor vi to helt forskjellige plasser i landet.. 😂

Anonymkode: e7ad2...7c3

 

Dette er jo ikke ghosting. Tror du helt har misforstått hva ghosting går ut på.

 

Anonymkode: ace64...d98

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det stille fra mannen/dama så er det bare og være stille sjæl. Slike som ghoster kommer aldri til å oppi hvorfor de ikke er interessert lenger uansett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Blitt ghostet ett par ganger selv😅 Værste var vel da jeg var 16 (dum og naiv) og han 21. Hadde chattet i 3mnd og møttes flere ganger via felles bekjente, og hadde meg godt rundt lillefingeren. Han virket jo som den reeale typen, og var bare snill og god. Har aldri opplevd og få noe særlig med oppmerksomhet og det var nettopp det som dro meg mot ham når han gav meg det. Endte med at han fikk meg til sengs og flyttet, hørte aldri mer etter det😂 gikk lenge og trodde det var meg det var noe galt med, men endte på at det var han som var en dick. 😅haha, skal sies at jeg sliter litt med det enda etter så mange år, da jeg er typen som trenger en ordentlig closure, men men😅 

Anonymkode: dd25e...77e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke kalt det ghosting når dere aldri har møtt hverandre IRL. Ghosting er at du treffer noen over tid, for så å bare ignorere, etter sex, etter en uenighet, fordi du byttet dem ut med noen andre. Bruke noen til ting du trenger og late som de er død når du har fått det du trengte basicly. 

Anonymkode: 767c2...b39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste ghostern dukket opp i går, hadde sluttet å tenke på han og var egentlig glad han bare forsvant siden noe var off med han, og møter nå en ny. Han skrev at han håper jeg finner en som fortjener meg og bla bla. Fysj, følte meg bedre av at han bare stakk enn det der 🤬 Han føler seg nok riktig så nobel nå, til tross for at jeg uansett ikke ville møtt han igjen. Godt for ego hans tenker jeg.

Anonymkode: dceb4...a70

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg tror jeg er blitt slow fadet og så til slutt ghostet nå.
Han ble mer og mer stille, tok kontakt 1-2 ganger i uken (etter å ha sendt masse meldinger hver dag i starten, plutselig ble det MYE mindre og kortere), og omtrent hver gang jeg ga han opp (Tenkte han her er jo ikke interessert), så var han der igjen. Akkurat nok til å holde det gående før det døde ut igjen . 
 

Jeg blokkerte til og med nret hans en dag (for jeg tenkte at nå, nå orker jeg ikke mer, nå klarer jeg ikke å tenke på dette 24/7 lenger, nå forsvinner jeg før det blir for vondt), men fikk dårlig samvittighet, og da han omsider fikk tak i meg dagen etter, virket han forvirret/oppskaket, da hadde han forsøkt å sende melding og ringte rett etter jeg blokkerte han. Men raskt begynte han å virke sur og uinteressert selv om han fremdeles tok initiativ til alt, så var ikke sånn at jeg maste på han eller noe. Magefølelsen sa meg at han holder deg på benken til noe bedre dukker opp. Og så kom han på døra med julegave. Holdt hånda mi i byen og tok meg på middag. Fikk melding om at jeg var den fineste for han på julaften, og senere en snap, og i dag er det over en uke siden sist jeg hørte noe mer. Sendte han en snap selv for noen dager siden, men responsen var ikke helt den store... Ikke noe på nyttårsaften og ikke noe mer nå. Gone...

Anonymkode: 71270...d83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/13/2020 at 11:13 AM, AnonymBruker said:

Siste ghostern dukket opp i går, hadde sluttet å tenke på han og var egentlig glad han bare forsvant siden noe var off med han, og møter nå en ny. Han skrev at han håper jeg finner en som fortjener meg og bla bla. Fysj, følte meg bedre av at han bare stakk enn det der 🤬 Han føler seg nok riktig så nobel nå, til tross for at jeg uansett ikke ville møtt han igjen. Godt for ego hans tenker jeg.

Anonymkode: dceb4...a70

Hvor lang tid var det siden sist du hørte fra han?

Og haha, ja, kan tenke meg han følte seg som DEN ordentlige og redelige karen som tross alt sa noe til slutt (og litt vel lenge etterpå...) LOL

Anonymkode: 71270...d83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.10.2020 den 23.13):

Han er ikke interessert, enkelt og greit. La han være.

Anonymkode: 7d30a...f0d

Men som TS skriver, hvorfor skulle han absolutt ha henne på snapchat hvis han ikke er interessert? opplevde det samme , fikk kun natta-snap hver bidige dag. Ellers stille og ville aldri møtes. hva er poenget? blir jo bare irriterende 

Anonymkode: f2198...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.10.2020 den 18.53):

Skal gjøre saken kort. Jeg har chattet med en fyr, vi hadde en hyggelig, flørtende tone som begge var med på. Helt til det kom opp et tema hvor vi var uenige. Etter dette ble tonen en annen fra hans side føler jeg.. Nå er det kun jeg som tar kontakt først av oss.. Jeg skrev til han at vi gjerne kan avslutte dette osv men da skriver han bare at alt er bra osv. Hvorfor skal han da på død og liv ha meg på Snapchat hvis han ikke tar kontakt uansett..? Hva er poenget? 😂 er det slik at han har begynt å «ghoste» meg? Er det noen som har liknende type erfaring?

Anonymkode: e7ad2...7c3

Spesielt! Han høres ut som en umoden og sår fyr som stikker og blir passiv aggressiv så fort livet butter litt imot. Hver glad han ignorerer deg, så er du kvitt han. En jeg var med forrige sommer som ghostet meg og var slem mot meg driver å tar kontakt og trakasserer meg, skulle ønske han bare kunne latt meg være. Ingen følelser for han, men blir rett og slett dårlig av hele han. Nå er jeg helt nede psykisk igjen. 

Anonymkode: 10385...10e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Men som TS skriver, hvorfor skulle han absolutt ha henne på snapchat hvis han ikke er interessert? opplevde det samme , fikk kun natta-snap hver bidige dag. Ellers stille og ville aldri møtes. hva er poenget? blir jo bare irriterende 

Anonymkode: f2198...c38

 

Menn liker kontakt og ha noen de kan flørte litt med. Men ikke alle menn har lyst til å treffes eller gå videre. Det er litt vanskelig å forstå at noen er sånn, og det er sikkert ulike grunner til det.

Anonymkode: ace64...d98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Men som TS skriver, hvorfor skulle han absolutt ha henne på snapchat hvis han ikke er interessert? opplevde det samme , fikk kun natta-snap hver bidige dag. Ellers stille og ville aldri møtes. hva er poenget? blir jo bare irriterende 

Anonymkode: f2198...c38

Litt virtuell ventepølse til noe mer interessant dukker opp. Er bare å blokkere hvis folk sender daglig fjas.

Anonymkode: de4b1...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.10.2020 den 22.22):

Og en annen ting.. hvordan vet man om en mann er ute etter noe «seriøst»? TS

Anonymkode: e7ad2...7c3

Er forståelsesfull, TÅLMODIG, respekterer deg, viser hensyn, passer på så dine behov møtes, snakker ikke i ett sett om åssen han vil ha det og skal ha det, er ydmyk, lite sta, varm, øm, snill mot folk og deg, stabil i humøret og hva han vil, er tilgjengelig på tlf og sosmedier, da snakker jeg om å ringes og ikke bare sende meldninger. Useriøse menn kan være ganske frekke, syter og klager over ting, er rasistiske og eller spesielt hat mot en folkegruppe, latterliggjør deg og prøver å lage konflikter ut av alt du gjør og sier.

Anonymkode: 10385...10e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

Menn liker kontakt og ha noen de kan flørte litt med. Men ikke alle menn har lyst til å treffes eller gå videre. Det er litt vanskelig å forstå at noen er sånn, og det er sikkert ulike grunner til det.

Anonymkode: ace64...d98

Jeg som skrev det du siterer er mann, og hun jeg snakker om er kvinne.

Anonymkode: f2198...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ghostet etter 1,5 år, da hadde vi jevnt over møttes 2 ganger i uka hele den tiden, møtt familie, hverandres barn etc. Så sluttet han bare å svare meg og ta telefonen helt uten forvarsel. Så at han hadde ny dame på et bilde på instagram 1 mnd etterpå. Gøy!! 

Anonymkode: b5dba...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som han ikke bryr seg ihvertfall. 

Anonymkode: 70c50...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg som skrev det du siterer er mann, og hun jeg snakker om er kvinne.

Anonymkode: f2198...c38

 

Ok, trodde det var motsatt. Men det jeg har lært er at det ikke er så store forskjeller mellom kvinner og menn når det gjelder nettdating.

 

Anonymkode: ace64...d98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.10.2020 den 21.15):

Aldri blitt ghostet, men fadet ut av menn som alltid har virket og gitt uttrykk for at de har blitt forelsket siste gang jeg så dem, jeg har ventet på kontakt med stjerner i øynene bare for å aldri høre noe igjen. I starten var det så vondt å oppleve dette at jeg kunne ligge i sengen i med magesmerter i dagesvis å gråte, første gang tok det mange mnd å komme seg over det, neste gang tok det mange uker, så tok det en uke, og nå syns jeg det har blitt komisk. Fra hjertet også, det er kun komisk og jeg tar det ikke personlig. Den rette vil ikke gjøre dette mot oss. 

Anonymkode: dceb4...a70

Anonymkode: 57c6f...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble for flere år siden ghostet av en mann. Vi hadde snakket sammen et par uker, og møttes en gang. Vi avtalte neste date, og vi sendte noen meldinger frem og tilbake. Men så ble det bare stopp, ikke noe svar. Så han var online på siden flere ganger (var på Sukker), men valgte altså å bare ignorere meg. Aner ikke hvorfor. Heldigvis hadde jeg ikke noen spesielle følelser for han.

Anonymkode: c1c22...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...