Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2020.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjul innhold

Huff, jeg fikk vondt av han i dagens episode. Får håpe det kan ordne seg etter hvert utenfor tv-kameraene.

Anonymkode: 68509...6b6

Nå ble jeg nyskjerrig, hva skjedde? ☺️

Anonymkode: 7cca9...397

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nå ble jeg nyskjerrig, hva skjedde? ☺️

Spoiler

Christoffer har fått følelser for Ingri-Eline.  Hun føler ikke det samme (mener mest det var fint å være favoritt), men sier i episoden at de skal fortsette og finne ut av dette. Hun ser dog ikke helt ut som hun mener dette er det helt store I teaseren for neste episode sier Christoffer noe sånt som at han hadde håpet dette skulle bli en helt fantastisk sommer, men det ble det ikke og han har vært litt deppa og at ting har vært vanskelig.

Anonymkode: 0b7bf...439

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måten Olav snakker på ville fungert som prevensjon for meg. Det er så gammelmodig og traust. Heldigvis er folk forskjellige! Leste en artikkel hvor Trine da hun ikke var så begeistret for hverken munnharpe eller stev, og at hun ble flau av slikt. Det er jo rart st de ikke plukker opp slikt underveis! 

Christoffer var bra keitete i dag også. Samtidig skal han få cred for å være ærlig, selv om at det ble litt rart.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Virker det som Ingrid Eline ikke ville fortsette? 

Virket som hun var mest glad for å ha «vunnet» som favoritt 😊 

Anonymkode: ca461...91c

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns synd på Trine. Hun er jo en så koselig jente. Kunne hun ikke endt opp med en person som ikke var så traust og sær?

Christoffer blir det jo ingenting med. Han byr ikke på seg selv i det hele tatt. I tillegg virker han kanskje litt umoden. 

De to andre parene får tommel opp. De er kjempe-søte sammen. 

Anonymkode: fd8ff...146

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Akkurat det sa jeg til mannen min og! 

Anonymkode: 2d996...88b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, altså, jeg er femtiseks og syns Olav virker altfor gammelmodig. Har ikke helt trua... 

Spent på hva Ronny egentlig drev med på den båten? Klippet som starten på et frieri, men håper det var noe morsommere enn det. 

Anonymkode: 44f5f...c46

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, altså, jeg er femtiseks og syns Olav virker altfor gammelmodig. Har ikke helt trua... 

Spent på hva Ronny egentlig drev med på den båten? Klippet som starten på et frieri, men håper det var noe morsommere enn det. 

Boksen var mye lengre enn en tradisjonell ringboks så jeg tenker det er en nøkkel til gården hans, eller et smykke.

Anonymkode: ff1b8...74d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ja, dessverre, det var sikkert en spennende opplevelse. Hun er ung og sjarmerende, Christoffer ble blendet av det, som så mange andre før han. Han ble ikke kjent med frierne sine, og dermed valgte de alle å dra. Sikkert skummelt med TV-kameraene tilstede, men håper virkelig han bidrar mer i samtale enn det som ble vist på TV. Det var litt vondt å se på. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Ja sånn går det når man velger unge vakre jenter i stedet for å bli kjent med de andre og hvilke verdier de har, personlighet osv.. Her ble han blendet av en ung og flørtende jente som var mest opptatt med å vinne og være favoritt dessverre. Han får skylde litt på seg selv, mener jeg. Og Olav da! Herregud , han fikk ikke akkurat Trine til å føle seg slank som hun sa. Hadde løpt som om jeg skulle hatt fanden etter meg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Trine både blir rødmende, knisete og fnisete rundt Olav, så her tror jeg søt musikk har oppstått utenfor kameraet. Han er jo en lun bamse og hun har nevnt at han er "høy og mørk" og det har jeg oppfattet som et kompliment.  Det at han holder samme stil sier noe om at han har truffet en nerve hos henne som jeg tror hun er bekvem med.

Ronny- full av utstråling og sjarm i bøtter og spann. Camilla- not so much... må tro at hun viser en eller annen form for personlighet når de er for seg selv. 

Christoffer: som en liten gutt som plutselig var 28 år og som blir forvirret når mor og far ikke er der og bestemmer for ham

Andreas og Sigrid: Her blir det nok både barn og ekteskap etter hvert. Bare det å forstå hverandre sine dialekter der de mumler og småsnakker er en bragd! A match made in heaven spør du meg.

Anonymkode: 0e98f...399

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tipper han spør «vil du...flytte inn hos meg», også er det en nøkkel. Men hjelp han er intens, holdt jo hånda hennes MENS de spiste jo. De virker forelsket da, fint for dem.

Heier skikkelig på Andreas og Sigrid da, de er jo så skjønne!

Anonymkode: 837eb...330

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gjerne utforsket Olav. En ung kropp men gammel sjel, perfekt. 

Anonymkode: 36e1c...74b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andreas og Sigrid er så søte. Håper virkelig virkelig at de får det veldig bra sammen! Virker som begge mener den andre er «for bra» for seg selv, og at de begge føler seg heldig. Helt nydelig par. Håper hun får opp selvtilliten sin av dette også.

Anonymkode: 082f8...3f7

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Synes Trine både blir rødmende, knisete og fnisete rundt Olav, så her tror jeg søt musikk har oppstått utenfor kameraet. Han er jo en lun bamse og hun har nevnt at han er "høy og mørk" og det har jeg oppfattet som et kompliment.  Det at han holder samme stil sier noe om at han har truffet en nerve hos henne som jeg tror hun er bekvem med.

Ronny- full av utstråling og sjarm i bøtter og spann. Camilla- not so much... må tro at hun viser en eller annen form for personlighet når de er for seg selv. 

Christoffer: som en liten gutt som plutselig var 28 år og som blir forvirret når mor og far ikke er der og bestemmer for ham

Andreas og Sigrid: Her blir det nok både barn og ekteskap etter hvert. Bare det å forstå hverandre sine dialekter der de mumler og småsnakker er en bragd! A match made in heaven spør du meg.

Anonymkode: 0e98f...399

Jeg tolket det mer som at hun er litt ukomfortabel med situasjonen, og at hun ikke helt veit hvordan hun skal reagere + at de ikke har så mye å snakke om så da blir det lettere å bare le. Men vi får vente til neste uke med å se hva som skjer.

Anonymkode: 68509...6b6

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt være det bare er klippet og limt, men hva tror dere skjer neste uke mellom Olav og Trine på tur? Var jo klipp fra at de lå sammen i senga, haha. Jeg synes liksom det går litt trått mellom dem. Det virker ikke som om de hat så mye å snakke om. Har ikke helt trua, men Olav prøver nå i hvert fall, selv om det blir keitete. De er jo litt søte da :)  Og Olav med gamle aviser fra 20-tallet, det er akkurat det jeg hadde tenkt fantes hjemme hos han! :PSkikkelig gøy. Også det fenalåret som ble servert hos familien midt på bordet, herlig!

Anonymkode: 6c6a9...3f7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker denne serien🤩 folk er så modige som blir med , hadde aldri turt selv, men misunner de som satser både som bonde og frier.

Trine og Olav - det måtte jo ble de to. Hun virker fantastisk søt og fin som person. Olav virker litt gammelmodig og treg, men jeg tror han er bedre uten kamera, ellers ville hun droppet ham og.

Ronny og Camilla - hun var for så vidt min favoritt, men jeg er litt skeptisk. Hun virker litt som hun "forsvinner" med ham, ikke lenger egne meninger på en måte og tror det blir slitsomt for begge i lengden. 

Andreas og sigrid - de virker veldig forelsket, ser for meg det kommer til å vare lenge. 

Og til sist Christoffer og Ingrid Eline. Han er rørende naiv. Nesten som han ser for seg et slags arrangert ekteskap, som sikkert kunne fungert om damen var med på det, men Ingrid er jo bare med for spillet... hun burde trukket seg, for det har vært åpenbart lenge at hun ikke har hatt samme innstilling som han. Hun blir neppe potetbonde...

Anonymkode: 8f348...903

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...